Zakynthos (stad)

We hebben een aantal aanbieders voor Zakynthos (stad) voor je op een rij gezet:

vakanties Zakynthos (stad)

We hebben een aantal aanbieders voor Zakynthos (stad) voor je op een rij gezet:

Solfly

Reviews over Zakynthos (stad)

Helemaal prima!

Marian Aben,
    19-4-2019

Als het ook maar even mogelijk is een auto bij te boeken om het eiland te bezichtigen. Het eiland bied vele gezichten en mooie plekken. Jammer als je maar op 1 plek zou verblijven. Of je moet een strandvakantie willen...

Gereisd met jonge kinderen in Fri Apr 19 2019 12:44:48 GMT+0000 (UTC)

Een leuke vakantie gehad in Zakynthos!

Daniëlle Tussenvoegsel Ippel,
    15-4-2019

Prachtig eiland wanneer je verder de natuurlijk in gaat. In de steden hangt soms een wat onaangename geur door het vuilnis wat je soms in flinke hoeveelheden tegen komt. Ook qua eetgelegenheden moet je kritisch zijn, het ziet er soms leuker uit dan het daadwerkelijk proeft.

Gereisd met partner in augustus 2018

Een heerlijke vakantie op een prachtig eiland.

Elles Eikmans,
    8-4-2019

Zakynthos is een prachtig eiland op maar een paar uur vliegen vanaf Nederland. De mensen zijn er vriendelijk, de temperatuur is top, de natuur is mooi, er is veel te zien, het eten is heerlijk en het hotel was keurig. Zeker een aanrader voor mensen met/of zonder kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig eiland!

Rosanne de Rijcke,
    25-2-2019

Het is zeker een aanrader! Je moet zeker het schipwreck beach gezien hebben. Ik raad iedereen aan om naar het nationaal park te gaan. Je kunt daar heel goed snorkelen en zwemmen. Wij zijn ook naar marathonísi eilandje geweest. Het eilandje heeft de vorm van een schildpad en op het marathonísi stranden ook grote schildpadden aan. Wij hadden zelf een bootje gehuurd. Hierdoor kan je aanstranden waar je wilt! Waar je met de auto nooit bij kan komen. Kortom een hele mooie omgeving, mooie stranden en een leuke stad. Ik zou hier zeker nog een keer terug willen komen.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Onvergetelijk

Esmeé,
    26-11-2018

Een onvergetelijken mooie vakantie. Super mooi eiland!. Zeker een leuke tip om een autootje te huren en lekker op verkenning uit te gaan. Ga ook lekker zelf snorkelen in laganas. Hier heb je meer kan om dichter bij schildpadden te komen dan met een groeps boottocht!

Gereisd met partner in augustus 2018
Zakynthos (stad) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 257 reviews