Sorteren

Reviews over Laganas

Paradise

Irma
    13-11-2018

Prachtig hotel, 2x per dag kwamen ze schoonmaken. Heerlijk uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. Receptioniste spreekt Nederlands. Gelegen direct aan het strand van Laganas. Aanrader om te gaan eten is Restaurant Horizon, eveneens gelegen aan het strand. Excursies kan je boeken in het dorp zelf, goedkoper dan wanneer je het doet via de reisorganisatie. Kan je de helft schelen. Mooi eiland. Boek je een excursie naar Navagio beach, denk dan aan waterschoenen. Het is namelijk een kiezelstrand. Wij hebben 2 excursies geboekt. 1 eilandtour (met een bus) en 1x eilandtour over het water met als bestemmingen Navagio beach, blue caves en de caretta schildpadden. Echt een aanrader!

Morgen weer!!

sytze
    10-11-2018

Herstvakantie met de kinderen beide 18+. Het seizoen was al afgelopen op Zakynthos, dus geen gillende , zuipende en lawaaierige Britten . Wij kwamen echt voor de natuur, het mooie weer en even lekker als gezin samen vakantie te vieren.

Er was nog genoeg te doen op het eiland, helaas geen zeeschildpadden gezien, het was een superweek. Alleen de grote aardbeving was even schrikken. Kostas + medewerkers hebben ons super verzorgd, top! Bedden zijn inderdaad hard, maar dan ligt je eigen bed na de week weer extra lekker!!………..

Prima hotel wanneer je niet te veel verwacht.

Polman
    5-11-2018

Leuk hotel met een goede ligging. Direct aan het super mooie zandstrand en dicht bij leuke restaurants. Het eten in het hotel zelf was prima, niet te veel van verwachten en dan is het ontbijt en de lunch goed te doen. Het avond eten viel ons wel tegen maar wij gaan sowieso graag uit eten in de avond dus dat maakte ons niets uit. De kamers waren wel extreem gehorig. Helaas waren omsteeks 8.00 alle ligbedjes bezet om het zwembad en in de tuin waardoor je praktisch verplicht op het strand moest liggen als je op een bedje wil liggen en 6 euro per dag moest betalen, erg jammer dat het hotel hier niet strenger in was. In de avonden erg leuke dingen in het hotel te doen zoals bingo, karaoke of entertainment.

Het eiland zelf is prachtig en het hotel ligt erg centraal! Wij hebben een super vakantie gehad!

NIet meer na de teruggang in algemeen niveau

Jannie
    19-10-2018

Nog steeds een goed hotel, maar vergeleken met ongeveer 5 jaar geleden ,

is met name het eten minder in aanbod en variatie, en ook het gemiddelde niveau

van de aanwezige gasten (met name uit U.K. en Oost-Europa ) laat te wensen over

Dat was in de jaren 2013/2014 heel anders.

Toen nog geen last van voordringende gasten bij het buffet, het reserveren van 4

strandbedden voor 1 echtpaar !, en geen schreeuwende en rennende kinderen

's-avonds in de loungebar zodat met name oudere gasten daar niet meer lekker

rustig kunnen zitten

De gasten allemaal tevreden houden moet motto zijn

Ger ter Horst
    12-10-2018

aangekomen om 16.25 uur op 1 oktober 2018. Mooie kamer met uitzicht op zwembad, bar en zee. Erg moe van de reis ben ik om 22.00 uur naar bed gegaan. Vanaf die tijd t/m 02.30 muziek hard, lawaai, zingen, aangeschoten gepraat/hard geroep van ca. 20 soms meezingende mensen. Het geluid kwam zelfs door mijn hele goede oordoppen. Vanaf ca. 02.30 uur ging de groep hard pratend naar hun kamers waarop men het nodig vond om nog op harde toon op de gang verder te praten. Toen nog het luid 'goede nacht geroep' en was het stil om ca. 03.00 uur. De volgende morgen gevraagd aan Kostas of dit normaal is en vaker gebeurd, reageerde hij zo van dat ik niet zo moest zeuren. Ik vroeg toen om eventueel een andere kamer. Als het de volgende dag weer zou zijn zou ik een andere kamer krijgen. Er bleken meer mensen geklaagd te hebben. Mij zag hij zogenaamd die dag niet meer. Rest is goed gegaan, je kunt er lekker eten, kamers en schoonmaak zijn in oké Start niet. Verzorgen gasten na ongeluk Slecht. Ik was uitgegleden langs de rand van het zwembad en op mijn nieuwe heup terecht gekomen. Een vinger en teen bloeden hevig en gelijk kwam een NL echtpaar mij helpen. Met servetjes en door de NL man uit z'n kamer gehaalde pleisters is het zo goed als verbonden. Melanie van Janno Beach haalde ontsmettingsmiddel en ging verder met het opruimen op meerdere plaatsen van het bloed, Want dat was heel belangrijk. Niemand moest schrikken van bloed. Belachelijk!!!! Bij haar om een verbanddoos gevraagd welke niet in hun bezit was, noch verband noch pleisters, gewoon helemaal geen verzorging van Janno Beach. Je moest maar naar het Medical Center gaan in het dorp. Omzet dat was alleen maar belangrijk!!!!

Laganas scoort een 7,2 uit 10, op basis van 582 reviews