Alykanas

We hebben een aantal aanbieders voor Alykanas voor je op een rij gezet:

vakanties Alykanas

We hebben een aantal aanbieders voor Alykanas voor je op een rij gezet:

Reviews over Alykanas

Leuk plaatsje met alles bij de hand

Geraldine,
    21-5-2018

Alykanas en Alykes , wat naast elkaar ligt in een baai in het noorden van het eiland, zijn 2 leuke plaatsjes met barretjes, restaurants en winkeltjes. Het strand is netjes, de ligbedden gratis. Het is wel vrij Engels georiënteerd. Met meerdere, ook grotere supermarkten in de buurt, heb je alles wat je nodig hebt bij de hand.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Alykanas, gunstig gelegen dorp op eiland.

Weslie,
    10-9-2017

Goede ligging t.o.v. strand. Zeer Engels georiënteerd. Mainstreet met veel tavernes en bars. Drukke straat. Wij logeerden bij Zante Flower in zijstraat richting strand. Hebben veel gegeten bij En Elladi t.o. onze accommodatie. Eigenaar is een priester en runt met zijn familie het restaurant. Een eenvoudig, maar eten is prima en zeer gastvrij, net als op veel plaatsen in Griekenland. Drukte van Alykanas hebben we niet echt opgezocht. Je kan je laten rondrijden in rijtuig in de avond. We misten een echte bakker (of konden die niet vinden) om ' s ochtends verse broodjes te kopen. Strand van Alykanas is prima. Zeer geschikt voor kleine kinderen door langzaam aflopende diepte. Bedjes te huur voor vijf euro per twee. Als je auto of quad huurt kan je vanaf Alykanas goed het eiland verkennen. Het ligt gunstig wat dat betreft.

Gereisd met partner in september 2017

interessant

story karine,
    10-8-2016

Veel tavernes, winkeltjes, niet te druk en zeer mooi strand, Alykes zeer dichtbij. Slechte busverbinding met Zakynthos stad, de bus komt NIET of 3 kwartier te laat, tevens te weinig bussen en dus niet mogelijk om 's avonds Zakynthos te bezichtigen. Taxi naar Zakynthos is vlug € 21,00 enkel.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Gezellig

Jojo,
    8-9-2015

Het is een kleine maar leuke omgeving waar je kan winkelen (let wel op! de levensmiddelen zijn heel erg duur), na verschillende bars gaan en er is genoeg mogelijkheid om uit te gaan eten. Het strand is heel dichtbij. Het is wel aan te raden om een auto, scooter of quad te huren om de omgeving te leren kennen. Ook raad ik aan om een boottrip rond het eiland te maken, gewoon geweldig.

Gereisd alleenreizend in september 2015

Heerlijk rustige omgeving!

Dennis,
    22-7-2014

Alykanas is heerlijk rustig in vergelijking met b.v. het zeer in trek bij jongeren zijnde Laganas.

De stranden zijn eenvoudig, wij hadden helaas wel last van viezigheid wat iedere dag de stranden aanspoelde.

Alykanas is een prima startpunt om de echte schoonheden van het fantastische Griekse eiland Zakynthos te ontdekken!

Gereisd met partner in juli 2014
Alykanas scoort een 7,6 uit 10, op basis van 43 reviews