Sorteren

Reviews over Kalamaki

Heerlijke vakantie gehad!

Tom van Dongen
    18-11-2018

Het Kalamaki Beach hotel is een echte aanrader. Het ligt op een heerlijke locatie en ligt nog aan het strand ook. in de avond kun je heerlijk bij het strand zitten en genieten van de lichten en sterren van Zakynthos.

Het personeel is erg vriendelijk en helpt je goed op weg en denkt met je mee voor een dagtripje. We hebben ook nog een klein beetje geluk gehad, want wij verbleven in een pas gerenoveerde kamer. Deze was voorzien van een heerlijke douche en nette toilet, airco (betaald) en een heerlijke boxspring. In een woord top!

Geweldig

Romy
    17-11-2018

Het hotel heeft prachtige gerenoveerde kamers met een open badkamer. Elke dag werd er goed schoongemaakt en er loopt vriendelijk personeel rond. Er hangt een fijne sfeer in het hotel en dit komt mede door de eigenaar. Ze weet de namen van haar gasten en doet haar best om het iedereen naar zijn zin te maken. Verder ligt het hotel op een goede locatie. Nog geen 5 min lopen naar het strand of centrum.

Echt een aanrader!

Yvonne Schreuder
    1-11-2018

Wat een fijn appartement. Een heel prettig relaxte setting en sfeer. Het ontbijt was goed. Het personeel is top. Jammer dat Camila weggaat, ze is echt een aanwinst.

De eigenaar, Kosta, is een schat van een man. Heel ontspannen en fijn in contact en hij doet alles om het naar je zin te maken.

Wij zaten er tijdens een zware aardbeving en hij heeft ons een heel veilig vertrouwd gevoel gegeven door zijn rust, eerlijkheid en de zorgzaamheid voor zijn gasten.

We raden wel aan een auto te huren, maar sowieso is Zakynthos te mooi om alleen maar bij je appartement in de buurt te blijven.

Echt een aanrader!

Yvonne Schreuder
    1-11-2018

Top hotel op het mooie zakynthos!!

C. Bakker
    31-10-2018

Bitzaro Palace is een heerlijk hotel met een relaxte sfeer! Geen druk animatie team! Gezellige zitjes !

Heerlijk eten ! Mooie en zeer schone kamers! Ook de rest van hotel zeer schoon ! Prachtig zwembad . Helaas is handdoekje leggen hier ook een probleem!! Fantastische bediening !

Huur een auto voor een paar dagen om het prachtige eiland te ontdekken ! Wij gaan hier zeker nog eens terug!!

Kalamaki scoort een 7,4 uit 10, op basis van 335 reviews