Menorca

We hebben een aantal aanbieders voor Menorca voor je op een rij gezet:

vakanties Menorca

We hebben een aantal aanbieders voor Menorca voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Menorca

Heerlijk rustig plekje, perfect met jonge kinderen

Patty van Baaren,
    16-1-2019

We hebben hier twee weken een heerlijke vakantie gehad met onze anderhalf jarige zoon. Het appartement is heel ruim en schoon. De inrichting is wat oubollig, maar het voldoet aan wat je nodig hebt. De keuken is goed uitgerust om er ook echt fijn te koken.Wij hadden een auto gehuurd en hebben twee weken lang van alles ontdekt. Leuke stadjes, strandjes, mooie natuur en de leuke dierentuin. Alles is binnen een uur te rijden. Op loopafstand (echt nog geen 5 min) is een klein strandje en het dorpje met de haven is ook binnen 10 minuten te lopen. Alles is gericht op jonge kinderen. Dat was voor ons echt een pluspunt.

De vriendelijke receptie van Pueblo menorquin denkt echt met je mee. We mochten de laatste dag iets langer in ons appartement blijven, zodat onze zoon nog fijn kon slapen, voor we naar het vliegveld moesten vertrekken.

Kortom: we hebben genoten van onze vakantie hier en we hebben dit voor volgend jaar weer geboekt!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

helemaal goed

gineke braam,
    25-11-2018

Geweldig! Heerlijk eten,prachtig zwembad.Super!

Gereisd met vrienden in september 2018
    The whole team at Marinda Garden, Digital Analyst, 10-12-2018

Dear guest,

Please accept pour apologies for not answering in your native tongue. We have chosen English as the international language to write to you.

How wonderful to know you had an awesome time while here with us. Your comments are pleasing and gratifying.

We are happy to see that you enjoyed our culinary choice at the hotel and found it to your likings. We hope you were able to try all our delicious dishes.

It is good to read you had a pleasant time at our pool. Our maintenance team looks to keep our facilities in great standings.

Thank you for a wonderful review. We hope to host you here again for another great holiday.

Kind regards, the whole team of Marinda Garden.

Erg leuke vakantie gehad

Marsha van Exter,
    11-11-2018

Top vakantie gehad, goed verzorgd en appartementen zijn modern en schoon. Het is wel erg Duits, dus bijv. bij de kinderdisco hoor je alleen maar Duitse muziek etc. Ligging is perfect, overal lekker dicht bij. Wel ver van luchthaven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ontzettend genoten van de prachtige omgeving.

Rosalie,
    10-11-2018

Het is een basic, maar fijn appartementen complex met goede faciliteiten en heel centraal gelegen.

Gereisd met partner in september 2018

Goede keuze

Boerboom,
    30-10-2018

Goed verzorgde appartementen met voldoende ruimte. Mooi onderhouden omgeving

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018