Sorteren

Reviews over accommodaties in Menorca

Erg leuke vakantie gehad

Marsha van Exter
    11-11-2018

Top vakantie gehad, goed verzorgd en appartementen zijn modern en schoon. Het is wel erg Duits, dus bijv. bij de kinderdisco hoor je alleen maar Duitse muziek etc. Ligging is perfect, overal lekker dicht bij. Wel ver van luchthaven.

Ontzettend genoten van de prachtige omgeving.

Rosalie
    10-11-2018

Het is een basic, maar fijn appartementen complex met goede faciliteiten en heel centraal gelegen.

Goede keuze

Boerboom
    30-10-2018

Goed verzorgde appartementen met voldoende ruimte. Mooi onderhouden omgeving

Weer een super vakantie!

Ludovicus
    23-10-2018

Wij (mijn vrouw en ik en mijn zoontje van 7 jaar) zijn hier voor de tweede keer geweest van 14 oktober t/m 21 oktober. Dit keer hadden we weer een hele mooie kamer (5303). Wij hadden al aangegeven, in een vorig review, dat wij hier graag nog eens terug wilde. Wij werden niet teleurgesteld, want alles was weer top. Van animatie tot het eten. Dit keer was er zelfs een hele vriendelijke nederlandstalige mevrouw aan de receptie. Misschien dat we volgend jaar weer terug gaan. Als het aan ons zoontje ligt, wilt hij nergens anders naar toe. Mijn voorkeur gaat in iedergeval uit, naar een Insotel, want daar hebben we nu een hele goede ervaring mee.

Subliem

Niels van Doornmalen
    17-10-2018

Dit is echt een fantastische accomodatie. Er is hier over werkelijk álles nagedacht. Zo kan je, als je kinderen klaar zijn met eten, je kinderen even wegbrengen naar een kleine opvang. Zo kan je als ouders nog even rustig eten. Wij hadden helaas de pech dat onze dochter op dag 1 van onze vakantie daar de waterpokken kreeg. Maar dat is heel erg professioneel en goed opgepakt. Zo hebben we ondanks het euvel dat waterpokken heet, toch een fantastische vakantie gehad. Het eten is vers, lekker, en elke dag divers. Het personeel en het animatieteam is professioneel en enorm gericht op kinderen. De dagelijkse zorgen voor je kinderen worden hier met gemak weggenomen. Aan alle medewerkers die een steentje hebben bijgedragen aan onze vakantie, enorm bedankt! We hebben geboekt voor volgend jaar juni, en kunnen niet wachten om terug te keren.

Ester Rodríguez-Guest Relations Department, Director General, 19-10-2018

Dear family,

We would like to thank you for writting so such a nice review about your staying at Royal Son Bou Family Club.

We are very sorry about the inconvenience and we hope that your little daughter could enjoyed the holidays.

Thank you so much for the great description you make. Our Family People would be very happy to welcome you and your family again!

Kiko, Hooky and Cuqui send a big hug to your litte ones!

Best regards from Menorca,