vakanties Cala en Blanes

Geweldig!

Anoniem,
    5-8-2016

Fantastisch resort!

Dit was onze 4e keer op Menorca maar dit hotel was echt super. Personeel is echt heel erg vriendelijk. Voor onze kinderen was er wel weinig te doen, meer entertainment voor de kleinere kinderen, maar hoe dan ook hebben ze zich er vermaakt.

Wij waren wel de enige Nederlanders daar, op wat Duitse en Spaanse gezinnen na, is de rest van de bezoekers Engels.

Kamers zijn mooi, bedden zijn goed en er is gratis airco.

Mooie baaien op loopafstand van het resort, winkeltjes in de buurt en een aquapark tegenover, wat zeker de moeite waard is om een keer te doen.

Eten was super, heel veel keus en echt heerlijk.

Kortom, wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

SunConnect Apartamentos Los Delfines team, comercial, 10-8-2016

Dear Anoniem

We are deeply grateful for your review! It makes us very happy that we could offer you wonderful holidays and meet your demands.

We’re delighted to hear about your very positive perceptions regarding food, rooms and our staff. Your kind and motivating words will be shared with the whole team – thanks for that!

We would highly appreciate to welcome you again and remain with warm regards,

SunConnect Apartamentos Los Delfines team

Leuk appartementencomplex, maar te druk!

elliott,
    8-9-2013

Leuk complex voor families met kinderen. Veel Engelsen die de bedjes rond 7-8 uur al claimen. Helaas moet je hier aan meedoen anders heb je geen bedje. Ligging is fijn. Veel supermarkten om je heen, autoverhuur om de hoek en veel restaurantjes op 5 minuten lopen. Let op het complex ligt niet in Ciutadella. Wij dachten dat dit het geval was. Ciutadella is 10 minuten met de bus. Kost 1,60 euro. Wij vonden deze ene keer leuk.

Nooit meer

het,
    5-8-2013

Eerste indruk netjes verzorgd complex, tot we ons appartement kregen. De oudste heeft geslapen op een betonnen blok waar een plastic matras op lag. De jongste heeft op een lattenboden geslapen. We hebben maar 18 handdoeken gekregen in totaal voor 4 pers. voor een verblijf van 15 dgn. Ging je nieuwe vragen, dan kreeg je als antwoord dat we morgen pas weer aan de beurt waren voor nieuwe handdoeken. We hebben maar 1 keer nieuwe lakens gekregen. Poetsen kennen ze ook niet. Er is maar 1 keer een dame geweest die de kamer heeft geveegd. Ik heb zelf het toilet maar gepoetst. Er lagen dode vliegen onder het matras, en nog spullen van de vorige bewoners onder het bed. Er was weinig tot geen annimatie. Onze oudste zoon wilde sporten in de fitnnesruimte maar deze spullen werkten niet of waren stuk. Geen airco maar wel 1 ventilator. We hebben er nog wel eentje bij moeten huren voor de jongens, anders was hetniet uit te houden waar zij sliepen. De bar en het zwembad was wel keurig.

Meer dan wat ik er van had verwacht :-)

Jessica,
    22-6-2013

We zijn er nu en gaan 3 weken we zitten lekker bij het grote zwembad op de begane grond heerlijk als de kleine slaapt wij lekker bij ons terras bij het zwembad huisje 65 ze hebben eten voor een prik en nog te eten ook van 2,5 euro tot 6 euro en heerlijke sangria mensen zijn vriendelijk we vermaken ons prima :-)

mooie appartementen

chris,
    18-6-2012

Binimar is een mooi appartementencomplex, animatie voor kinderen is in het engels. all inclusive zou ik zeker afraden, tenzij je van engels eten houdt. maar het ontbijt is wel goed. Personeel is ook wel redelijk klantvriendelijk. er lopen wel veel mieren rond, niet veel in de kamers, maar in de benedenzaal wel, hoewel gasten hier weinig van merken. een auto huren is ook erg handig, er zijn veel mooie strandjes die je zonder auto niet allemaal kan zien. qua uitgaan is het ook wel redelijk, jimmy hills "the square" zit dichtbij, daar zijn iedere avond mooie shows te zien. ook is ciutadella erg dichtbij, hier wordt ieder jaar Sant Joan gevierd, een feest met paarden, echt geweldig om een keer mee te maken. daarnaast kan je ook nog uitgaan in sa cova, dit is overdag een gewone grot en 'snachts is het een leuke club. veel bezienswaardigheden zijn er niet in menorca, maar het is een leuk eiland met vriendelijke mensen.

Cala en Blanes scoort een 7,1 uit 10, op basis van 14 reviews