Cala en Blanes

Reviews over Cala en Blanes

Aardig

Mijnheer Van veen
    6-6-2010

Je kan er lekker eten bij sommige tenten. Probeer bijvoorbeeld de tapas bij Yuca. De rest aangepast aan de burgerkeuken van Engeland. Mooie omgeving. Tip: Ga naar Cituadella, fantastische stad. Van stranden kun je niet spreken, het zijn baaitjes waar je net met z'n tienen kan zonnen. Wel mooi! Hoe je het ook wendt of keert, Cala en Blanes is een uit de grond gestampte urbanisatie om onze angelsaksische vrienden en vriendinnen te plezieren.

Maar het eiland is mooi...

Gereisd Met partner in mei 2010

heerlijk voor een weekje in het najaar

Cindy
    3-10-2009

Wij hebben een lekkere relax vakantie gehad in Cala en Blanes. Een weekje is wel voldoende en ik zou zeker niet in het hoogseizoen gaan, dan is het veelste druk. Er zijn geen lange strandjes maar kleine baaitjes, wat er heel mooi uitziet. Ciutadella is leuk om te bekijken en een dagje op pad met de scooter is ook leuk om te doen. Er zijn veel restaurantjes maar je moet echt zoeken naar een Spaanse kaart, het is vooral gericht op Engelsen. Voor de kinderen is er heel veel te doen.

Gereisd Met partner in Sat Oct 03 2009 20:51:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen al te mooi plaatsje, het is vooral dicht bebouwd met

Leon
    18-6-2008

Geen al te mooi plaatsje, het is vooral dicht bebouwd met appartmenten en hotelletjes. Gelukkig wel allemaal laagbouw. De Engelsen hebben dit plaatsje 'overgenomen', met veel pubs en winkeltjes. Handig voor gezinnen met kleine kinderen: veel restaurants hebben een eigen speeltuin. Ga je vor een mooi stadje, bezoek dan Ciutadella op 5 km van Cala 'n Blanes. Op zoek naar wat grotere en kindvriendelijke zandstranden: Cala 'n Bosch op een 20 minuten rijden.

Gereisd Anders in juni 2008

Ja, het is wel een leuk dorpje, met veel leuke winkeltjes,

Sven
    28-5-2007

Ja, het is wel een leuk dorpje, met veel leuke winkeltjes, maar de Engelsen hebben hun stempel weer aardig op deze vakantiebestemming weten te drukken, helaas. Voor de stranden moet je hier niet niet wezen, ook al is dat terrassen gebeuren op de rotsen best goed te doen, als je geen kleine kinderen hebt.

Gereisd Met partner in september 2005

een leuke jongeren vakantie, ik ben er vorrig jaar geweest

Gemma
    26-4-2006

een leuke jongeren vakantie, ik ben er vorrig jaar geweest en ik heb een top vakantie gehad!!! op camping la masia met gogo tours was op zich goed geregeld alleen het wachten op je tent is erg vervelend vooral omdat je op je spullen moet letten! verder was het wel allemaal goed!!

Gereisd Met vrienden in juli 2005
Cala en Blanes scoort een 7,1 uit 10, op basis van 14 reviews