Cala Galdana

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Galdana voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Galdana voor je op een rij gezet:

Reviews over Cala Galdana

Mooi omgeving, prachtige baai.

Aaltje
    26-9-2015

Jammer dat er niet goed word ingespeeld op de toerist die van buiten Spanje komt. Aangezien er soms alleen maar Spaans geschreven is en geen vertaling in het Engels of Duits. Bijvoorbeeld als je wilt pinnen bij een pinautomaat is het voor een toerist niet eenvoudig. Verder leuke plaats met een paar leuke winkeltjes.

Mooiste baai van het eiland.

mariekeverhoeven73
    7-7-2015

Fijne bestemming. Prachtig strand, dat iedere ochtend schoongemaakt wordt door een heel team. Fijne waterfietsen te huur. Geen toezicht. Klein dorpje, heerlijk om tot rust te komen. Fijn om te snorkelen in de baai.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige baai

Mark
    24-9-2014

Boven op de klif is pas goed te zien hoe mooi deze baai is. De sfeer op het strand is ontspannen en ondanks de populariteit van deze plek oogt het niet te druk in het naseizoen. Fijn strand met een rustige zee dus ideaal voor gezinnen.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtige plek, geweldig strand met mooi uitzicht.

joselle
    2-11-2013

Cala Galdana is een zeer mooie plek op Menorca, zelfs in het hoofdseizoen is het er aangenaam en niet overdreven druk. het strand is mooi, heeft een prachtig uitzicht en het water is rustig dus ideaal voor kinderen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Relax !

fam Van Winckel
    24-5-2013

Ben je op zoek naar een heerlijke, rustige plek om te relaxen : Menorca is de place to be ! Cala Galdana heeft een prachtig strand en je kan hier mooie wandelingen maken. Maak zeker ook een boottocht !

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013
Cala Galdana scoort een 8,8 uit 10, op basis van 21 reviews