Sorteren

Reviews over Ciutadella

goed voor een wandeling door het stadje

vera
    24-9-2017
    parkeren in de buurt van de stad is moeilijk maar een wandeling langs de haven verzacht de pijn

Heel mooi

Paul
    3-8-2017
    Dit stadje is zeker een bezoek waard, met name het historische deel met een haven, leuke restaurants, markt en winkels.

Bij herhaling heerlijke stad

Fam_JNS
    20-2-2017
    Leuke marktjes, haven, winkeltjes, restaurantjes

Geweldige hisorische stad met alles wat je wil

Jurgen
    7-1-2017
    Vanuit het centrum naar de haven en rondom wcht geweldig leuk. Veel winkeltjes en restaurants

Accommodatie ligt buiten Ciutadella

Inez de Ridder
    6-8-2015
    De accommodatie ligt ongeveer 15 (auto) minuten buiten het centrum van Ciutadella. Er is tevens een busverbinding, wij hebben voor autohuur gekozen. Menorca heeft veel prachtige baaien waarbij sommige baaien ook zeer kindvriendelijk zijn. De baai waar Cales de Ponent aan grenst (Santandria) is klein. Loopt langzaam af dus zeker geschikt voor kleine kinderen maar is snel erg druk en rook sterk toen wij er waren (juli 2015)
Ciutadella scoort een 8,1 uit 10, op basis van 25 reviews