Reviews over Ciutadella

Een goed verblijf!

Janny,
    29-9-2018

De kamer/ appartement is heel ruim voor 1 of 2 personen. Goed schoon gemaakt, echt niets op aan te merken! Zie nergens stof of viezigheid. Heerlijke douche. Vind het een heerlijk thuisje zo.

Zwembaden prima, animatie is gewoon best leuk. Personeel receptie heel informatief en behulpzaam. Het buitengebeuren bij de plaza, zitten, wat drinken is in orde. Vind de schommelstoelen overal geweldig😁.

Ontbijt is oké. Keuze genoeg en steeds goed aangevuld, smaakt prima. Het dineren kent wel ups en downs. Lijkt wel te druk, kan het personeel het wel bijbenen? Te weinig misschien ingezet op personeel of te veel gasten ? De zaal is niet prettig, lijkt op een kantine. Tafels nogal dicht bij elkaar. Buiten ruimte bijna niet beschikbaar, terwijl dat zo belangrijk is! Het eten loopt qua kwaliteit ver uit elkaar. Meesten zijn echt vers en heerlijk, sommige schotels zien en smaken als een prutje van opgewarmd van de vorige dag.

Goed verzorgd

Ferdi,
    24-9-2018

Auto huren is een must wil je wat meer zien. Goede prijzen tegenover hotel. Prima kamers. Douche afzuiging kon beter in appartement. Animatie kan beter zkeer op de zaterdagavond. Kleine stranden op loopafstand echter wel heel dicht op elkaar. Elke dag kinderdisco om 20.30 uur. Eten was top! Zwembaden en algehele verzorging tevens top. Miste alleen de animatie en wellicht de humor voor ouderen. Daar moet je echt zelf voor zorgen.

Goed voor 1 keer !

Walter en Lies,
    19-8-2018

Buiten het hotel en een paar strandjes valt er hier niets te beleven. Op een paar honderd meter van het hotel heb je wel regelmatig een bus naar Ciutadella . Het hotel is mooi ingericht , kamers zijn OK maar het onderhoud van de kamer liet te wensen over, de vloer werd niet onderhouden (na 3 dagen lag dezelfde vlieg nog op dezelfde plaats) enz. , bedden opschudden konden ze ook niet. Na 1week mochten we een formulier invullen en ja hoor 's anderendaags werd er gepoetst onder toezicht ! Rustig eten was er ook niet bij want er was altijd lawaai en drukte in het restaurant .De animatie 's avonds was OK. 's Nachts was het wel rustig. Vriendelijk personeel en de ruimtes buiten de kamers werden goed onderhouden. Als je van rust houdt moet je zeker niet in dit hotel zijn.

Super

Remco&Inge,
    1-7-2018

Heerlijke all inn zonder animatie. Super lokatie. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Eten alle dagen goed en gevarieerd. Een aanrader

Mooie familie vakantie

Mary Springer,
    16-5-2018

Een prachtig appartement, geheel vernieuwd. Mede door barman Ramon en bardame Maria een super service op het terras. Mooie omgeving . Een auto huren wel een aanrader om zo iets van het eiland te zien. Het all-in is goed. Ontbijt is prima de lunch en dinner zijn beide warm en veel vis.

Ciutadella scoort een 7,6 uit 10, op basis van 26 reviews