Ciutadella

Zonuren5h5h6h7h9h10h11h10h8h6h5h4h
Zeewatertemp (℃)14°14°15°15°17°21°24°26°25°23°20°16°
Dagen regen1386985548101612

Reviews over Ciutadella

Niet voor herhaling vatbaar,we hebben het gezien !

Walter en Lies
    19-8-2018

Ciutadella , Mahon , Binibèquer zijn de de mooiste plaatsen om te bezoeken. Cala Galdana en Cala Macarella zijn de mooiste baaien. Het binnenland is vrij eentonig om te zien , grote vlakten afgezet met muurtjes . Er is een wandelpad dat rond het eiland loopt voor wandelfans . Voor de rest vonden we hier niets waar we konden van zeggen "Wauw". Er is veel openbaar vervoer op dit eiland. We fotograferen graag en vonden dit eiland niet echt fotogeniek. Menorca is voor ons het minst aantrekkelijke van de Balearen.

Gereisd Met partner in juni 2018

Accommodatie ligt buiten Ciutadella

Inez de Ridder
    6-8-2015

De accommodatie ligt ongeveer 15 (auto) minuten buiten het centrum van Ciutadella. Er is tevens een busverbinding, wij hebben voor autohuur gekozen. Menorca heeft veel prachtige baaien waarbij sommige baaien ook zeer kindvriendelijk zijn. De baai waar Cales de Ponent aan grenst (Santandria) is klein. Loopt langzaam af dus zeker geschikt voor kleine kinderen maar is snel erg druk en rook sterk toen wij er waren (juli 2015)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

verwacht niet teveel, echter zeker wel leuk!

Natasja
    7-5-2013

Ciutadella vergeleken met Mao veel gezelliger. Verwacht echter niet een zeer toeristische plaats. Je gaat denk ik naar Menorca voor de baaitjes, de natuur en wanneer je schreeuwerige toeristen wil ontwijken.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

Ciutadella een gezellig stadje

A. van Cooten
    6-12-2008

Ciutadella is de oude hoofdstad van Menorca. Er zijn in Ciutadella verschillende overheersingen geweest die allemaal hun sporen hebben achter gelaten. De binnenkern van de stad doet Arabisch aan. Het is gezellig lopen door de straten. Op het plein voor het stadhuis heerst een gezellige drukte. Conclusie: Een leuke stad om een middagje door te brengen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2007

De moeite waard om terug te gaan!

Cathelijne
    5-8-2008

Een bijzonder gezellig stadje met een leuke haven waar je lekker kan eten. In de buurt heerlijk strandjes, baaien. Het wordt niet meteen diep, dus kinderen kunnen lekker aan de waterkant spelen. Veel gezinnen met jonge kinderen, kinderstoelen vaak aanwezig bij restaurants.

Gereisd Familie in juli 2008
Ciutadella scoort een 7,2 uit 10, op basis van 26 reviews