Son Parc

Vakantie in Son Parc

We hebben een aantal aanbieders voor Son Parc voor je op een rij gezet:

Reviews over Son Parc

• 9Jeroen30-10-2018

Relaxed

Rustig dorpje zonder echt centrum, maar met een geweldig strand. Fantastisch strand om met kleinere kinderen heen te gaan, loopt heel geleidelijk af. Verder een paar kleine supermarktjes en wat restaurants. Aanrader is die bij de Beach Club, heerlijk uitzicht over de baai. Een prima plek om een rustige familievakantie te beleven. Als je wat van het eiland wil zien is een auto handig. Kun je gelijk naar de grotere supermarkten om boodschappen te doen. Wij gaan zeker nog eens terug.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 6Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

augustus 2018

• 2jeroenschoppema11-08-2015

Dit nooit meer

Het verblijf in Son Parc Beach club is zeer slecht bevallen. Mieren liepen 's nachts in bed, geen Nederlandse animatie terwijl dit wel vertelt was. Vies appartement, stoffig, ouderwets en zeer gehorig. Ik heb nooit zo'n slecht appartement gehad voor het geld dat we hebben betaald. Er is niks in het plaatsje te doen. Zwembad is het enige wat prima was. Bedjes om het zwembad heen zijn slecht, bedden in het appartement ook. Je moet uitgerust terug komen van vakantie. Thuis aangekomen zijn we pas tot rust gekomen.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 2Omgeving
    • 2Sfeer in stad

juli 2015

• 4Jimster13-10-2014

Leuk strand.

Een bestemming voor families met kleine kinderen, in de buurt is er heel weinig te doen. Ga hier niet, als koppel, heen voor je rust. Ben je vier sterren of meer gewend zoek dan verder naar een andere bestemming!

• 4Cultuur
    • 7Omgeving
    • 4Sfeer in stad
    • 8Stranden
    • 7Zorg voor natuur

september 2014

• 6Shirtje7630-09-2014

Leuk voor een keer!

Vind voor de omgeving son parc niet echt "buggy" vriendelijk erg veel hoogteverschillen dus niet goed begaanbaar meteen buggy

• 7Omgeving
    • 7Stranden
    • 7Zorg voor natuur

september 2014

• 8froukje bruinsma09-09-2014

Mooie natuur, maar niets te doen in het dorp.

Het dorp bestaat uit apartementenhotels. Dit is vaak all-in of half pension. Kwaliteit hiervan is goed. Dus zijn er weinig restaurants of bars in het dorp. De baai en omgeving is prachtig. Heel mooi helder water. Het dorp ligt mooi centraal, dus kunt gemakkelijk met een auto het eiland ontdekken. Mooi groen. Veel bomen wanneer het warm is, is dit wel heel lekker. Grote speeltuin aanwezig en voor de echte sporttieveling een trimparcour. Nadeel is dat je niet in het dorp kunt pinnen. Daarvoor moet je naar een naast gelegen dorp. Dat is een half uur rijden (niet lopend te doen).

• 10Omgeving

augustus 2014

• 7Vd Dungen 22-08-2014

Mooie plek

Mooie plek, weinig te beleven...

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 9Stranden
    • 9Zorg voor natuur

augustus 2014

• 8Francis Huyskes30-07-2014

Erg fijn met kleine kindjes

Wij zijn hier geweest met ons kleine meisje van 10 maanden. Het park ligt op 100 meter van het strand en de zee is heel ondiep, dus zeer kind vriendelijk. Het park is mooi aangelegd in een bosrijke omgeving en het personeel is vriendelijk. Wat wij een minpunt vonden is dat de zwembaden zout water baden waren. In de omgeving zijn wel wat restaurants, maar er is niet veel te doen. Wij hebben genoten.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Sfeer in stad

juli 2012

• 10Marieke van Amerongen30-07-2014

Kids Club

Heel fijn dat er een kids club was bij Sol Parc. Fien mijn dochter heeft genoten van Luca kids club Sol Parc. En ook van Tessa, Fien was erg ziek en fijn dat Tessa een haptonomische bejegening heeft van nature, zoals op ooghoogte Fien welkom heten en zich welkom laten voelen met name (dus ging ze op de grond zitten) zodat Fien haar zag en ook genegenheid bij haar zocht erg fijn!! En Tessa betrok de kinderen erbij zoals bij de Disco, normaal durfde sommige kinderen zich op dat moment niet te ontplooien maar doordat Tessa ze aansprak durfde ze wel!!

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Kristof29-07-2014

Fantastische vakantie met kinderen

Ideaal voor jonge gezinnen of mensen die houden van rust en mooie natuur

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

juli 2014

• 7Annemieke28-07-2014

Heel mooi strand

De baai is heel mooi, mooie groene omgeving met duinen en veel pijnbomen. Het dorp heeft op wat resorts na, alleen 1 winkel en een paar restaurantjes. Er is geen pin automaat in het dorp.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur