Son Parc

Met adembenemd uitzicht

Wel aan een update toe

In son parc is maar 1 pinautomaat met

3.75 transactie kosten

En voor de rokers !! Er word in heel son parc geen sigaretten verkocht

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldige vakantie

Inge,
    7-8-2018

App Playa Park,wij hebben genoten! Mooi appartement,heerlijk uitzicht op zwembad en vlakbij de prachtige zee. Vriendelijk personeel die alles willen doen . Verwacht geen bruisend leven in son Parc,maar er zijn genoeg leuke restaurants en winkeltjes. Wij hebben één dag de bus genomen naar Mahon,ook leuk. Echt een heerlijke vakantie gehad met drie kinderen van 9/12/14. Volop genoten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtige ligging

Sandra,
    22-6-2017

Ons appartement is prima bevallen. Wel wat gehorig. Er wordt veel geklaagd over mieren, wij hebben in ons appartement geen één gezien. Fijne bedden, groot balkon (vol in de zon, zonder parasol oid, dus eigenlijk niet te doen). Elke dag nieuwe handdoeken. Prima airco. Géén gratis WiFi op de kamer, enkel in de receptie maar deze was niet best. Toen maar WiFi voor een week gekocht (€15), deze was prima. Kluishuur €18,--. Zwembad had plastic bedjes zonder kussen, misschien dat het er daarom zo rustig was. Het complex biedt een buffetservice, echter het restaurant ligt vele malen mooier en een prima kwaliteit. Daar eet je met het prachtigste uitzicht op de baai waarin je de zon ziet wegzakken.

Grootste pluspunt van Beach Club Son Parc is de ligging aan één van de mooiste baaien op het eiland. En wij hebben er heel wat bezocht. Hoewel de stranden aan de zuidzijde van Menorca mooier en witter zijn, is dit een prima baai om te vertoeven. Zeker als je geen auto ter beschikking hebt. Twee bedjes + parasol is 15,--. Na de middag nog maar €10,--. Het complex heeft ook een goed uitgeruste supermarkt met dagelijks vers brood.

Rondom het complex is niet veel te doen. Son Parc is eigenlijk een soort vakantiepark. Er staan enkel hotels en vakantiehuizen. Vlakbij is nog wel een golfresort.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Goed hotel met mooi strand in bosrijke omgeving

Anouk,
    6-7-2016

Goed hotel met mooie, schaduwrijke omgeving. Eten is goed, maar wordt na verloop van tijd erg ééntonig.

Strand is op loopafstand en erg mooi.

Zwembad was in orde en erg schoon, maar erg koud.

All-in formule is zeker de moeite waard om bij te boeken.

Alle animatie is alleen in het Frans, nu heeft dit ons niet gestoord, maar als je Nederlandse animatie zoekt kun je beter een ander hotel boeken.

Gelegen aan een prachtige baai en de mooiste kant van het eiland. Een auto huren is niet duur en zeker de moeite waard om te doen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Geen tweede keer

Anna,
    15-10-2015

Helaas ook last van mieren. Dat is echt een probleem voor ze. Gedateerde kamers, redelijk schoon.

De plek aan de baai is prachtig en het uitzicht was top.

Busverbinding naar de omliggende dorpen en stadjes was prima. Eten in het restaurant was niet zo goed. Alleen het eten wat de 'showkok' maakte was meestal echt lekker en warm.

We hebben wel een fijne week gehad maar de prijs/ kwaliteit verhouding vond ik niet zo best.

Gereisd met partner in oktober 2015
Son Parc scoort een 8,7 uit 10, op basis van 40 reviews