Punta Prima

Reviews over Punta Prima

Rustig klein toeristenplaatsje!

AM1975
    11-8-2018

Klein gemoedelijk en toeristisch dorpje aan de kust, zonder historische kern, met korte boulevard met een paar supermarkten, winkeltjes, apotheek, autoverhuur en restaurants. Een paar keer per week is er in de avond een kleine markt. Ligging aan het fijne zandstrand, waar ook bedjes te huur, watersportvoorzieningen, fietsverhuur en beachbar zijn. Snorkelmogelijkheden volop. Zee loopt langzaam af, soms moet je even door het wier heen, maar verder heel schoon. Uitzicht op eiland met vuurtoren is uniek. Helemaal prima dus als je een in een van de hotels zit en iets nodig hebt of even naar het strand wilt. Eten in de restaurantjes, bijv. voor een lunch, is goedkoop. Maar wil je naar uniekere strandjes, winkeltjes en boulevards, neem dan de auto naar andere plekken op dit super mooie en fijne eiland.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Gemakkelijke ligging

De Pauw martine
    20-9-2015

Goed ligging 20 minuten op de bus naar luchthaven zelfde om naar mahon te gaan. Rap op het strand, 4 restaurants op de kleine wandeldijk veel zitbanken ,2 winkeltjes maar niet zo mooi strand als in in Arsenal dn castell dit deden we vorig jaar. In een baai is het water warm en kan je er zo in maar deze zee was wel koud. Voor mij hè . We hadden hotel met half pension dus smiddags Vannoppen het strand winkeltje in eten en drinken gekocht en je kwam toe tot s,avonds restaurant. Die niet duur waren. Ook belangrijk. Wc waren er ook. Zee was wel met veel golven en met van da bruin wier. Maar mooier dan onze zee in Oostende of Blankenberge. Ja ik wou dat wij er woonden ook rustig maar dat is menora hè zelfs de luchthaven is zo. Alles rustig. Super toch geen files, geen druk verkeer ik heb aan menora mijn hartje verloren

Gereisd Met partner in september 2015

Meer een hotel eiland

Martens Marco
    4-8-2015

Op het eiland is niet zo heel veel te bezichtigen. Er zijn tal va strandjes maar die zijn niet zo goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Wij hebben 1 uitstap gedaan waaronder een vaart met een Catamaran met glazen bodem, bezoek van een klooster, en bezoek van een markt. Dit was niet echt ons ding en dus de rest van de vakantie in het hotel gebleven.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 23 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer proper en leuk strand.

Familie Temmerman
    17-8-2014

Strand met strandwacht, klein dorpje met leuke straat aan zee met lekkere prijs/kwaliteit restaurantjes. Met Jeep Safari ( aanrader!!) , huur auto en MTB het hele eiland verkend! Eiland is in zijn natuurlijke staat zoveel mogelijk behouden. (geen hoogbouw) Veel cultuur en geschiedenis. Zeker de moeite!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Gezellige, kleine boulevard

Liekens
    25-7-2013

Punta Prima is niet zo groot maar je vindt er alles wat je moet hebben. Een kleine boulevard met wat restaurantjes, een strandbar en wat souvenirwinkeltjes. Om het eiland en enkele mooie dorpjes en steden te bezoeken, huur je best een auto!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013
Punta Prima scoort een 7,1 uit 10, op basis van 25 reviews