Cala' n Bosch

We hebben een aantal aanbieders voor Cala' n Bosch voor je op een rij gezet:

vakanties Cala' n Bosch

We hebben een aantal aanbieders voor Cala' n Bosch voor je op een rij gezet:

Reviews over Cala' n Bosch

Heerlijk rustig plekje, perfect met jonge kinderen

Patty van Baaren,
    16-1-2019

We hebben hier twee weken een heerlijke vakantie gehad met onze anderhalf jarige zoon. Het appartement is heel ruim en schoon. De inrichting is wat oubollig, maar het voldoet aan wat je nodig hebt. De keuken is goed uitgerust om er ook echt fijn te koken.Wij hadden een auto gehuurd en hebben twee weken lang van alles ontdekt. Leuke stadjes, strandjes, mooie natuur en de leuke dierentuin. Alles is binnen een uur te rijden. Op loopafstand (echt nog geen 5 min) is een klein strandje en het dorpje met de haven is ook binnen 10 minuten te lopen. Alles is gericht op jonge kinderen. Dat was voor ons echt een pluspunt.

De vriendelijke receptie van Pueblo menorquin denkt echt met je mee. We mochten de laatste dag iets langer in ons appartement blijven, zodat onze zoon nog fijn kon slapen, voor we naar het vliegveld moesten vertrekken.

Kortom: we hebben genoten van onze vakantie hier en we hebben dit voor volgend jaar weer geboekt!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

helemaal goed

gineke braam,
    25-11-2018

Geweldig! Heerlijk eten,prachtig zwembad.Super!

Gereisd met vrienden in september 2018
    The whole team at Marinda Garden, Digital Analyst, 10-12-2018

Dear guest,

Please accept pour apologies for not answering in your native tongue. We have chosen English as the international language to write to you.

How wonderful to know you had an awesome time while here with us. Your comments are pleasing and gratifying.

We are happy to see that you enjoyed our culinary choice at the hotel and found it to your likings. We hope you were able to try all our delicious dishes.

It is good to read you had a pleasant time at our pool. Our maintenance team looks to keep our facilities in great standings.

Thank you for a wonderful review. We hope to host you here again for another great holiday.

Kind regards, the whole team of Marinda Garden.

Erg leuke vakantie gehad

Marsha van Exter,
    11-11-2018

Top vakantie gehad, goed verzorgd en appartementen zijn modern en schoon. Het is wel erg Duits, dus bijv. bij de kinderdisco hoor je alleen maar Duitse muziek etc. Ligging is perfect, overal lekker dicht bij. Wel ver van luchthaven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ontzettend genoten van de prachtige omgeving.

Rosalie,
    10-11-2018

Het is een basic, maar fijn appartementen complex met goede faciliteiten en heel centraal gelegen.

Gereisd met partner in september 2018

Super fijne vakantie gehad, maar weinig comfort!

Fam. Lammers,
    16-10-2018

Erg leuk en mooi complex met eigen zwembad en afgesloten tuinen. Het interieur van de huisjes liet te wensen over. Bedden zijn vreselijk hard. Ook in de woonkamer staat een bank waar een kussen op ligt die volledig is uitgezeten. Eettafel stoelen van hout en typisch Spaans zit voor 5 minuten goed. Dit zou op een simpele manier verbeterd kunnen worden bij de plaatselijke Ikea. Complex wel zeer goed onderhouden en zwembad om de dag schoongemaakt. Helaas gaf touroperator niet thuis en wisten we niet hoe laat we opgehaald zouden worden. Na ruim een dag proberen te bellen kregen we de tijd wel door. Omdat we met 2 gezinnen waren hadden we vooraf huisjes besproken bij touroperator waar we graag wilde zitten naast elkaar. Bij aankomst bleek dit niet bekend te zijn wat enige discussie opleverde. Voor de rest een erg fijn, mooi en gemoedelijk eiland. Een auto is wel een must vanwege de vele stranden en bezoekjes aan steden! Een aanrader voor jonge gezinnen!

Gereisd met vrienden in september 2018
Cala' n Bosch scoort een 8,3 uit 10, op basis van 265 reviews