Son Bou

Reviews over Son Bou

Te druk

Nicole,
    9-8-2017

Wat een drukte, geen strandbedje te krijgen. Dit geld voor bijna heel menorca in juli/augustus. De mooie stranden zijn na 10.30 niet meer te bereiken, je mag er met de auto niet meer naartoe. Andere mooie, rustige baaien zijn alleen te voet bereikbaar over lange, rotsachtige paden. Erg jammer. Voor ons geen menorca meer! Zo veel mooie baaien maar helaas onbereikbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Uitmuntende liggen aan het strand

Hans,
    28-7-2017

Strand is top! Dichtbij (hotel en parkeerplaats). Zeer schoon. Water loopt heel langzaam af. Water is kristalhelder. Snorkelen levert een mooie blik van het onderwaterleven op.

Strip met restaurants en winkeltjes, supermarkt, auto/fietsverhuur, arts/apotheek. Alles op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Terug komen is een 'moetje'

Anneke Van Holderbeke,
    12-7-2017

Wil je genieten van Menorca in alle rust en schoonheid dan is Son Bou een plaats om je welverdiende vakantie door te brengen.

Genieten van de zee, het strand, de schoonheid van wat je ziet.

Hou van Son Bou, heb respect voor de omgeving zoals de lokale bevolking dat doet en je krijgt het in meervoud terug.

Zet dit maar op je 'to do - to visit' lijstje.

Ik wens je een zalige vakantietijd toe net zoals wij die hadden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooi strand

Patrick,
    4-10-2015

Son nou heeft een mooi strand. Verder is het een klein stadje.

Zijn winkels, restaurants en bars maar de winkeltjes verkopen bijna wel allemaal hetzelfde.

Er is een kleine mini kermis met 3 springkussen, draaimolen en minikarts.

Voor het strand is Son Bou erg leuk. Auto is wel aan te raden zodat je nog meer van het eiland kunt verkennen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Leuk, maar weinig bijzonders.

Natasja van muyden,
    25-9-2015

Plaatsje zelf is niet meer dan wat barretjes en souvenierwinkeltjes maar leuk keertje rond te lopen. Voor ons belangrijk dat er duikschool zit met Nederlanders en mijn man dus zijn duikbrevet heeft gehaald. En rondrit met treintje is leuk om iets van omgeving te zien.

Gereisd met jonge kinderen in september 2015
Son Bou scoort een 7,7 uit 10, op basis van 70 reviews