Istrië

1.354

vakantie Istrië

We hebben een aantal aanbieders voor Istrië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Istrië

Zeker voor herhaling vatbaar!

Bianca,
    16-1-2019

Wat een leuke camping! Goede ligging, fantastisch zwembad, veel gezelligheid!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Hana,
    15-1-2019

Heel mooi en Lux camping. Kleinschalig wat wij erg fijn vinden. De eigenaar kwam zelf langs om ons te verwelkomen en te vragen of alles naar wens is. Restaurant op de camping is top we hebben daar meerdere malen heerlijk gegeten !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig voor ieder wat wils

S Kremer,
    2-12-2018

Super mooie opgezette camping, ondanks grote niet het gevoel dat het te massaal was en is.

Voor elke leeftijd zijn er speciale ruimte's waar de kidz samen kunnen komen en zo makkelijker contacten met elkaar kunnen leggen. Sanitair word de gehele dag schoon gehouden en daarnaast van goede kwaliteit. 3 zwembaden aanwezig voor elke leeftijd een geschikte diepte.. Echter vind ik dat daar wel verbetering in mag en kan komen, gezien de hoeveelheid mensen in het hoofdseizoen in mijn ogen aan de kleine kant. Voor elke leeftijd gepaste animatie, veel watersportactiviteiten (tegen betaling) leuke restaurants, cocktailbars, marktjes en supermarkten. Super mooie stranden (eindelijk geen zand in je bikini yes!!) Waar je heerlijk kan snorkelen. Leuke plaatsjes in de omgeving kortom voor ieder wat wils.. Niets voor niets onze vaste stek al 6 jaar.. Kidz willen niets anders meer, en als hun het naar hun zin hebben hebben wij dat ook. Dikke 10!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldige en heerlijke camping.

Jules panka,
    2-12-2018

Geweldige gezellige camping voor jong en oud; ligt direct aan het kiezelstrand en midden in de dennen- en eikenbossen. Is heel groot...veel plaatsen/ overige accomodaties maar wel genoeg ruimte om je overal vrij te verplaatsen zelfs in de twee grote zwembadcomplexen. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam..ook genoeg animatie voor de jeugd. Je kunt er ook heerlijk snorkelen. Je vindt er genoeg sportfaciliteiten. ‘ s avonds is er van alles te doen zoals disco avonden en overige entertainment.

Sinds enkele jaren heb je een overdekte amusementszone voor jong en oud en een centraal ontmoetingsplein/ hand-out met winkels, restaurant en speelruimte voor de jongste jeugd.

Kort samengevat, je komt daar helemaal tot rust/ontspanning; we zijn zelfs 3 jaar achtereen geweest en zijn niet uitgekeken op de camping en de wijde omgeving met mooie pittoreske plaatsen. Last nut not least: de douche- toillet ruimtes zijn altijd heerlijk schoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Perfect

wg Spijker,
    21-11-2018

Ik kom hier al voor het vierde jaar.

De kids willen alleen nog maar hier naartoe.

Zelfs 20 jarige gaan nog mee.

Veel vermaak in en om de caming voor tieners en twintigers.

Gezellig alles is goed geregeld

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018