Rabac

Reviews over Rabac

Herhaalbaar

Jolanda
    21-6-2018

Mooie bosrijke omgeving. Boot waarmee je onderwater kan kijken. Deze was helaas nutteloos omdat water troebel was. We konden dus niets zien. Lekker eten voor weinig geld iets verder van drukte vandaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi toeristisch plaatsje

Riccardo
    4-9-2016

Van oorsprong zeer klein vissersplaatsje, maar inmiddels een behoorlijke badplaats. Vele hotels, appartementen en camping welke prachtig is gelegen. Wel goed je eigen plaats zoeken en niet gelijk accoord gaan als deze niet geheel naar wens is, Er is veel mogelijk. Lange mooie boulevard met veel winkeltjes, barretjes, terrasjes en restaurants. Simpele, maar ook moderne en alles (nog) zeer goed betaalbaar.

Gezellig plaatsje

N. Niehot
    14-6-2016

Klein gezellig plaatsje, met een leuke boulevard. Centraal strandje erg klein en in het hoog seizoen waarschijnlijk druk bevolkt, maar er zijn vele leuke plekjes langs de boulevard, met aan het einde een mooi (Girandella) strand, er rijdt een treintje vanaf de camping langs de hele boulevard. Veel leuke en goede restaurantjes, te noemen zijn Vale Vista, Marimar, Capitano en nog vele andere. Rabac ligt tegen een heuvel die vrij steil omhoog loopt, dus voor mensen die niet goed ter been zijn best wel lastig, een auto is dan wel een must, parkeren in het plaatsje zal wel problemen opleveren. Buiten slenteren langs de boulevard met leuke terrasjes langs de boulevard weinig avondvertier. Kortom mooi door de ligging, leuke strandjes heerlijke restaurantjes en veel mogelijkheden voor excursies.

Gereisd Met partner in mei 2016

Leuk voor paar dagen

J & M Willems
    15-9-2015

Rabac is een leuk uit de kluiten gegroeid dorpje met veel Hotels en een lange wandelboulevard. Veel kraampjes en terrasjes. Kiezelstranden tussen diverse rotspartijen; netjes, maar ala scheveningen, lijf aan lijf of (ongemakkelijk) zittend/liggend op een rotsblok. De ietsje rustiger stranden helemaal aan het einde van de lange boulevard (noordkant). Qua gezelligheid en sfeer haalt Rabac het niet van levendige stadjes als Poreć en Rovinje. Heel veel toeristen uit (uiteraard) Duitsland en de voormalige Oostbloklanden (niet onprettig trouwens). Leuk voor een klein weekje maar na 5 dagen zouden we wel wat meer gezelligheid willen. Ook omdat het in ons Hotel (Miramar) een "doodse" boel was. Leuk dus, maar een volgende keer toch naar Poreć ofzo.

Gereisd Met partner in september 2015

Heerlijk eten voor een niet al te grote prijs.

Wouter
    10-8-2015

Restaurant; Rapcanka Rabac is een super restaurant. Vriendelijk personeel, uitgebreide kaart mooi uitzicht. Kortom als je naar Rabac gaat moet je hier gegeten hebben. Het restaurant ligt nabij de bank, (de trappen op omhoog) Links af dan kan het niet missen.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 26 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Rabac scoort een 8,5 uit 10, op basis van 139 reviews