Porec

We hebben een aantal aanbieders voor Porec voor je op een rij gezet:

vakanties Porec

We hebben een aantal aanbieders voor Porec voor je op een rij gezet:

Reviews over Porec

Fantastische omgeving voor ieder type vakantie

Monique
    29-9-2018

Schitterende omgeving rondom Porec: de zee, mooie oude dorpjes met veel bezienswaardigheden en een achterland met veel natuur. Deze ingrediënten zorgen er voor dat er veel te doen is. Alle denkbare watersporten kun je beoefenen. Genieten van cultuur en geschiedenis. Het achterland biedt mogelijkheden om te fietsen en te wandelen in de natuur. De gastvrijheid van de bevolking en de Middellandse Zeesfeer maken het plaatje compleet. Ook op culinair vlak is het er top : vele lekkere gerechten, specialiteiten van de Kroatische keuken met producten uit de omgeving : olijven, truffels, worst en wijn. In vergelijking met enkele jaren geleden zijn de prijzen wel aanzienlijk hoger geworden, maar nog altijd duidelijk llager dan in Nederland. Wij gaan zeker nog eens terug.

Doen!

M
    5-8-2018

Leuk en gezellig stadje. Heel sfeervolle straatjes, sommige nog stammend uit de Romeinse tijd. In de zomer is er een leuk festival met regelmatig muziek en dans. Het is wel één en al toerist. De Euphrasiusbasiliek is zeker de moeite waard om te bezichtigen! Wij hebben ook een boottocht gemaakt vanuit de haven van Porec naar Rovinj: ook een aanrader. De kust rondom het stadje en de strandjes zijn heel mooi met helder blauw water. Neem wel je strandschoenen mee en iets zachts om op te liggen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Leuk stadje

Claessens
    1-8-2018

Porec is een leuk gezellig stadje wat wel heel touristisch is. In de zomer stikt het van de Nederlanders. Aan de haven kant is elke avond een marktje en er zijn voldoende terasjes en bars om een gezellige dag/avond te hebben. Het strand is rots en kiezel. Waterschoenen zijn dus zeker aan te raden. Ook vanwege de zee egels

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Zon zee cultuur in een schitterend landschap.

Nico Niehot
    22-6-2018

Porec staat bekend als een wat drukke badplaats, zeker in het hoogseizoen zal dat waar zijn. Echter in het prachtige achterland slechts enkele km. uit de drukte, kan je heerlijk fietsen door leuke dorpjes daar zijn ook de leukste restaurantjes waar je heerlijk kunt genieten van de gerechten uit Istrie. Wij hadden een leuk appartement in de wijk Veli Maj vlakbij de stranden van Spadici, in mei/juni nog heerlijk rustig, leuke restaurantjes, stranden (beton/kiezel) niet al te druk alles op loopafstand, reserveer daar eens een tafel voor diner bij ondergaande zon, mooier ga je ze niet krijgen. Neem eens een boottocht langs de prachtige kuststrook met uitstapjes naar bv. Rovinj/Vrsar. Of toer eens met de auto door het prachtige achterland van Istrie, daar ontdek je in alle rust de historie en cultuur van het land. Wij komen al tientallen jaren in Joegoslavie/Kroatie het verveeld nooit.

Gereisd Met partner in juni 2017

Super

Jennifer
    27-3-2018

Super leuke stad stond vlak bij op de camping en een paar keer in de avond naar de stad gegaan om lekker een rondje te lopen uit eten te gaan en ook om uit te gaan. Je hebt overal super leuke restaurantjes dus genoeg keus. De stad is heel leuk en gezellig. Het uitgaan in Porec is niet heel veel er zijn ongeveer 3 clubs waar je heen kan gaan 2 in het centrum en 1 net er buiten ik ben bij alle 3 geweest en heb bij alle 3 een top avond gehad, dus er is weinig maar het is zeker wel leuk om daar uit te gaan.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017
Porec scoort een 8,3 uit 10, op basis van 646 reviews