Reviews over Porec

Perfect

wg Spijker,
    21-11-2018

Ik kom hier al voor het vierde jaar.

De kids willen alleen nog maar hier naartoe.

Zelfs 20 jarige gaan nog mee.

Veel vermaak in en om de caming voor tieners en twintigers.

Gezellig alles is goed geregeld

Elk jaar weer... Geweldig!

Eljah,
    14-11-2018

Ons gezin komt hier elk jaar! Het is zeer kindvriendelijk en is een mooie camping aan zee! En zeer goed eten. Ze hebben elke dag animatie en er is genoeg te doen op de camping. Naast de camping heb je ook een marktje waar elke avond muziek en veel te beleven is.

Daarnaast als je bent uitgekeken op het markje kun je altijd nog met een treintje, of met de taxiboot richting porec gaan. Dit is een stad en zijn heel veel winkels en eettentjes.

Tegenwoordig gaan steeds meer mensen naar Kroatië want ik valt op de fiets of scooter veel te zien, zoals kleine kerkjes, eilanden.

1 woord als wij er elk jaar heen gaan dan zegt het altijd genoeg zeg ik maar. Ben nu 25 en ging er heen toen ik 3 was en het blijft elk jaar weer leuk. Voor de mensen die 18+ zijn er wat meer willen stappen dan kan dat natuurlijk ook Je hebt een club en dienst aan het water... elke avond valt er genoeg gezien en genoeg te doen zoals volleyballen, voetvolly, tennissen.

Xx

Tot volgend jaar!!

Cindy,
    8-11-2018

Grote camping, maar voor jonge kinderen ideaal. Zwemfan?? Je kunt er 8 dagen vertoeven en iedere dag ergens anders zwemmen. Genoeg eetgelegenheden. Pas wel op bij zwembaden of sanitair gebouwen op gladheid. De aankleding is niet altijd even modern maar daarom juist gezellig en gemoedelijk!

Kitty Klaassen,
    7-11-2018

Het is een mooie en gezellige camping voor jong en oud. Ik kom er al 22 jaar met veel plezier.

Mooie maar grote camping.

Veld,
    5-11-2018

Ontzettend grote camping, verdeeld in diverse zones, maakt het overzichtelijk. 3 zwembaden, 2 mooie grote en 1 kleinere, maar alle drie goed. Prima eetgelegenheden. Mooie staanplaatsen met ruim voldoende schaduw voor zowel stacaravans als caravans/tenten. Veel bomen en struiken maken de camping aantrekkelijk om te zien. Mooie heldere zee en fijne stenen boulevard. Zee echter alleen te doen met waterschoenen (die in zeer ruime mate langs de boulevard verkocht worden). Behoorlijk veel Nederlanders (later naar in begreep ook veel Italianen).

Porec scoort een 8,2 uit 10, op basis van 642 reviews