Medulin

Reviews over Medulin

Fantastisch !!

Yvonne Peters- Trip
    24-4-2019

medulin is een leuke plaats met mooie stranden en fijne restaurants. Je kunt in Medulin met boottochten mee wat een leuke ervaring is. Voor niet veel geld kun je ook met de taxiboot naar één van de eilanden waar je de hele dag kunt verblijven en weer opgehaald wordt door de taxiboot

Gereisd Met partner in juni 2018

Het puntje op de i van Istrie !

Fred
    14-3-2018

Fijne bestemming, ook voor jongeren. Levendig havenstadje, heerlijk heldere zee, fijne ruime camping. Allemaal op het onderste puntje van Istrie.. oh ja de mooie oude stad Pula ligt onder handbereik! Je moet er eens geweest zijn !

Gereisd Met partner in juni 2016

Leuk voor een paar daagjes

Whitley
    3-9-2015

Leuke gezellige boulevard, met leuke eettentjes en een paar winkeltjes. Ook s avonds kun je leuke cocktails drinken. Maar, na 2x heen en weer lopen heb je het wel gezien het is niet zo groot. Na 4 dagen hadden wij het wel gezien

Gereisd Met vrienden in september 2015

Medulin is prima maar omgeving is mooier.

Eline
    21-10-2013

Medulin is leuk maar Rovinj of Pula hebben meer uitstraling en een gezelligere sfeer. Er is genoeg te doen: kleine winkeltjes bezoeken, luieren aan het strand of gezellig wat eten en/of drinken bij de vele (goede) restaurants.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gewoon heerlijk en bijzonder mooi

Jos
    11-9-2013

Eigenlijk wel een bestemming voor iedereen. Prachtige stadjes met oudheden, bezienswaardigheden en met een gezellig centrum. Niet te vergeten de sfeervolle havens en vriendelijke mensen. Wij zaten op Camp Medulin.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Medulin scoort een 8,4 uit 10, op basis van 164 reviews