Reviews over Medulin

Fantastisch vakantie

Rocio,
    11-11-2018

Dit is mooie vakantie ben daar ten huwelijk gevraagd

Prima verblijf

Priscilla,
    2-11-2018

We hadden een fijne stacaravan direct aan zee en dichtbij de cocktail bar, super ligging. Voor ons de 4e keer op deze camping dus dat zegt genoeg. Wel wordt medulin steeds toeristischer, duurder en sommige restaurants onvriendelijker dan voorheen

Marian,
    18-9-2018

Prachtig hotel en een ruime mooie ligging

Keurig netjes allemaal

Eten goed en verzorgd

Personeel vriendelijk tafels worden snel afgeruimd dat is fijn

alleen voor ons is het een te groot hotel, je heb er alleen erg in met de maaltijden verder niet

Verder is het een vrij rustig hotel

In de avond is er muziek in de lounge ruimte

Wat ik wel miste een plek om gezellig avonds buiten te zitten

Fantastische vakantie hier gehad.

De Vries,
    14-9-2018

Fijne camping, vriendelijk personeel en schoon sanitair. Wij stonden aan het eind van de camping met prachtig uitzicht maar aangezien de camping best uitgestrekt is is het aan te raden om fietsen mee te nemen. Heerlijk gegeten bij het restaurant op de camping. Enige minpuntje waren de douchehokjes, geen afscheidingswandje waar je je spullen droog achter kon leggen en maar één haakje waar je spullen aan kon ophangen.

Volgend jaar weer

Familie Matus,
    9-8-2018

Perfecte accommodatie...erg schoon...super ontbijt..lunche and diner..vriendelijk personeel...zou het aanraden aan mijn familie en vrienden...directie zeer betrokken bij de gasten!!!

Medulin scoort een 7,9 uit 10, op basis van 163 reviews