Novigrad

Reviews over Novigrad

Superrrrrrrrrr gezellig stadje

John
    12-8-2018

Een mooi havenstadje waar wel wat te doen is. Veel restuarantjes waar je lekker en voordelig kunt eten. Heertlijke ijssalon bij het haventje. Hier kom ik zeker een keer terug. Super gezellig stadje. Ook in de avond heel sfeervol en gemoedelijk.

mooi!!!

Fam. DB
    27-7-2018

Mooi plaatsje! Gezellig om 's avonds rond te wandelen en wat te winkelen of terrasje te doen. Veel eetgelegenheden, gezellige straatjes, mooi wandelen aan het water. Overdag wat rustiger omdat de meesten dan aan het water liggen, 's avonds gezellige drukte!

Gereisd Met partner in juli 2018

Verrassend mooi.

Mo
    28-7-2016

Novigrad bestaat uit een boulevard met restaurantjes en winkels en een klein marktje. Loop je door naar links dan heb je een hel mooie, rustige boulevard met toegang tot de zee . Je kunt hier heerlijk zonnen en zwemmen . Novigrad is heerlijk rustig ,zeker vergeleken met het drukke Porec en Rovinje.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Net als zoveel andere

ron
    22-9-2015

Heb je een ander plaatsje gezien aan de kust in Kroatie dan heb je deze ook gezien. Dezelfde rommel in de winkeltjes, dezelfde bootjes in de haven en dezelfde eetgelegenheden. Normale prijzen in de supermarkten, restaurants en winkels.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2015

Klein maar gezellig

Stephan I
    4-9-2014

Novigrad is "gewoon" een ander dorp in Istrie. Rustiger dan Porec en Rovinj maar ook minder te doen. Stel er niet te veel bij voor. Wel zeer geschikt om te zwemmen of 's avonds rustig uit eten te gaan.

Gereisd Met partner in augustus 2014
Novigrad scoort een 6,1 uit 10, op basis van 103 reviews