Reviews over Rovinj

Leny,
    17-11-2018

Geweldig nieuwe camping (2016 ) Rustig schoon heel vriendelijk personeel fijne winkel lekker eten.

Leuk!

Lissa Alfers,
    4-11-2018

Leuke camping, veel te doen, erg gezellig!

General manager, Marketing, 12-11-2018

Dear guest,

Thank you for choosing campsite Polari as your holiday destination.

We are delighted that you had such a wonderful stay and that you wanted to share it with us. We are pleased that you particularly liked our pool area.

We trust you will have fond memories of your time here and hope you will chose us for one of your next seaside holidays. We look forward to welcoming you again soon.

kind regards

Marko Tomić, campsite Polari manager

Nooit meer, gelukkig mooie omgeving

Oudshoorn,
    3-11-2018

Hele mooie camping, superschoon sanitair, alleen het is een adult only camping, leiding geeft waarschuwing om stil te zijn, ook buiten de zogenaamde stilte uren die er gelden. Kinderen zijn niet druk, maar toch gedoe. Dus vooral niet heengaan met kinderen.

Super mooi

Marie,
    1-11-2018

Wij hebben 12 nachten hier geslapen. Super mooie kamping. Nieuwe stacaravans met 2 wc's en 2 douches. Super handig na een dagje zwembad of zee!! Seafood en Pizzas waren heeeeerlijk!! Ligt heel dichtbij een supermarket (Lidl 5k) en het centrum van de stadje Rovinj.

Patricia Tipurić Campsite Veštar Manager, Marketing, 19-11-2018

Dear guest,

Thank you so much for all your votes! They are a testament to all our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.

In anticipation of your return, with kind regards,

Patricia Tipurić, Campsite Veštar manager

Geweldige vakantie! Voor herhaling vatbaar.

Bas,
    7-10-2018

Goede afstanden tot winkels, centrum van een stad, goede restaurants.

Plekken vinden wij te schuin, we moesten een gat van 15 cm graven waar een wiel van de vouwwagen in moest om de vouwwagen recht te zetten.

Patricia Tipurić Campsite Veštar Manager, Marketing, 22-10-2018

Dear Guest,

Thank you for staying with us at our Camping Veštar and sharing your valuable comments. We are glad to know you enjoy our Camping and our service. Your encouraging review will help us constantly improve our services, and we hope to welcome you back again in the near future!

Sincerely,

Patricia Tipurić, Campsite Veštar manager