Umag

We hebben een aantal aanbieders voor Umag voor je op een rij gezet:

vakanties Umag

We hebben een aantal aanbieders voor Umag voor je op een rij gezet:

Reviews over Umag

Geweldig voor ieder wat wils

S Kremer,
    2-12-2018

Super mooie opgezette camping, ondanks grote niet het gevoel dat het te massaal was en is.

Voor elke leeftijd zijn er speciale ruimte's waar de kidz samen kunnen komen en zo makkelijker contacten met elkaar kunnen leggen. Sanitair word de gehele dag schoon gehouden en daarnaast van goede kwaliteit. 3 zwembaden aanwezig voor elke leeftijd een geschikte diepte.. Echter vind ik dat daar wel verbetering in mag en kan komen, gezien de hoeveelheid mensen in het hoofdseizoen in mijn ogen aan de kleine kant. Voor elke leeftijd gepaste animatie, veel watersportactiviteiten (tegen betaling) leuke restaurants, cocktailbars, marktjes en supermarkten. Super mooie stranden (eindelijk geen zand in je bikini yes!!) Waar je heerlijk kan snorkelen. Leuke plaatsjes in de omgeving kortom voor ieder wat wils.. Niets voor niets onze vaste stek al 6 jaar.. Kidz willen niets anders meer, en als hun het naar hun zin hebben hebben wij dat ook. Dikke 10!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Fred,
    30-9-2018

Goed hotel! Lekker eten fijne kamers ! Met het treintje naar Umag is ook aan te raden heel leuk stadje. Het enige nadeel is dat de glazen niet gespoeld worden aan de bar dus je moet geen glas meebrengen want dan krijg je een gebruikt glas mee terug,

Gereisd met partner in september 2018
    Sol Aurora, online marketing specialist, 5-10-2018

Dear Fred,

Thank you for choosing our Sol Aurora Hotel for your vacations and for leaving such a nice comment.

Hearing that you had a nice stay and enjoyed your holiday means a lot to us.

We will keep your comment about the bar in mind for future improvements.

Hoping we will have the pleasure of having you as our guest again, I send

Kindest regards.

Irene Kaligarić

General Manager

Geen 5 maar 3 à 4 sterren waardig.

Roger Moonen,
    23-9-2018

Alles was top mooie kamer mooi hotel goed eten enige minpuntjes: de hygiëne op onze kamer. Slecht gepoetst en vloerbedekking vuil. Airco wordt ook slecht schoon gehouden. Mijn partner kreeg iedere keer op de kamer last van gigantische hoestbuien. ( huisstofmijt waarschijnlijk). Op andere kamers zagen we dat er beter en uitvoeriger gepoetst werd. Waarschijnlijk had onze poetsvrouw niet zo veel zin om haar werk naar behoren uit te voeren. Aan tafel ook zout en peperstellet jes die plakkerig waren. En soms bij het diner een gerecht dat al koud was.

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig

Annelien,
    12-9-2018

Wij hebben geweldig genoten samen met onze dochter van 1.5jaar oud. Wij zaten in een ingerichte tent. En hadden alles wat we nodig hadden op de camping. Zee,zwembad, restaurantjes, winkels, supermarkt. Buiten de camping was niet zoveel maar was voor ons ook niet nodig ivm met nog een kleintje er bij.

Gereisd met partner in juni 2018
    Mirjana Dujček, Campsite manager, Marketing dep., 29-10-2018

Dear Annelien,

thank you very much for your visit and this great feedback.

I hope we will have the chance to be your hosts again..

With best regards,

Heerlijke zonvakantie

H.Stoffer,
    5-9-2018

Keurig huisje met stille airco, keurige slaapkamer. Helaas wel wat rumoerig. Dagelijks komen de huishoustroepen langs met verse handdoeken ed.

Het park ook keurig. Wel wordt er mi hard gereden op de wegen door het park waar ook behoorlijk veel kinderen spelen. (Suggestie; eenrichtingsverkeer, drempels, looppaden)

Het zwembad heerlijk en goed onderhouden. Wel zagen de bakken bij de buitendouches er ranzig uit en mogen best wat vaker dan eens in de 5 jaar worden schoongemaakt...

We hebben ons prima kunnen vermaken met het winkelstraatje waar prima restaurantjes zijn te vinden.

Een autoverhuur op het park hebben we niet kunnen ontdekken.

Het treintje naar Umag kost weinig en is best aardig, net als de excursies naar bv Rovinj (aanrader)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Umag scoort een 7,9 uit 10, op basis van 227 reviews