• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Umag

toppppper

thirza kanon damen, 3-9-2017
    super schoon geen papiertje of peuk vind je op straat veel eetgelegenheden goed betaalbaar soms iets te opdringerig of je wil kopen

Leuke plaats met lange boulevard

Linda, 10-8-2017
    Je moet Umag niet vergelijke met het mooie Rovinj, maar verder een gezellige plek.

Onbeschrijfelijke genieten

Peter vakantie meter, 13-5-2017
    Goede schoenen meenemen om het dorp te bezichtigen omdat de straten nog als vroeger zijn. Leuke winkeltjes en barretjes, restaurants en ijscowinkels.

Mooi stadje

roodey14, 12-9-2016
    Mooi stadje, met fijne restaurantjes en winkeltjes. Wel kleinschalig, dus niet iets voor elke avond.

Iets te opdringerige verkopers

p_de_mooij, 23-10-2015
    Umag is een gezellig toeristisch stadje. Veel eetgelegenheden, niet duur maar de verkopers zijn wel erg opdringerig. Staan al snel naast je om een deal te sluiten. Wij dachten een luchtbed redelijk goedkoop gekocht te hebben maar uiteindelijk konden we hem op de camping voor de helft kopen zonder af te hoeven dingen. Dit geldt ook bij de eetgelegenheden. Je kon echt niet rustig lopen. Bij iedere eettent werd je staande gehouden of je daar alsjeblieft wilde eten. Het stadje zelf is echt heel leuk zoals eigenlijk alle stadjes in Kroatie waar we geweest zijn.
Umag scoort een 7,4 uit 10, op basis van 226 reviews