• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Vrsar

Schitterend mooie plaats.

Jan van Dijk, 4-2-2018
    Het is een erg mooie plaats.

Leuke camping slecht weer

Silvia, 11-10-2017
    Leuke camping, alleen bij veel regen werkt het afwateringsysteem niet optimaal hierdoor veel water o de staanplaatsen. Dit is eigenlijk een probleem bij veel campings in Kroatië. Verder als je in september dan naar een droge plek wil verhuizen is dat geen probleem. Personeel is vriendelijk en behulpzaam

fantastisch verblijf in belvedere vrsar

anja, 18-8-2017
    ik vond alles goed, wel had je hoogte verschil bij ons hotel en de airco werkte niet goed. Vrsar is een heel leuk plaatsje, met kleine jachthaven vanaf de terrasjes kijk je zo de haven in. Het is aangenaam druk. Je mocht bij elk terras ook gewoon wat drinken dus niet verplicht om er te eten en je werd dan nog vriendelijk ontvangen. De mensen daar zijn uiterst vriendelijk. Vaak gezeten bij restaurant la rossa heel lekker en niet duur. Zee is ook heel mooi en mooie stukken gras langs de zee waar je bedjes kan huren. er is genoeg te doen bootjes huren speedboten huren. banaan achter boot. Ik ga zeker nog een keer terug.

Rustig havenstadje

Rein Heemstra, 30-3-2017
    Vrsar. Mooie plaats gelegen op een heuvel. De ijscoman in de haven is zeker een bezoekje waard. Heerlijk ijs maar wat een entertainment laten ze zien. Eten in restaurant Rosa en Rosa 2 heerlijk!!!
Vrsar scoort een 8,2 uit 10, op basis van 200 reviews