Reviews over Vrsar

Top Top

Van der Aa,
    1-12-2018

Fijne camping, eenmaal daar heb je je auto niet meer nodig je wandelt langs de zee in 7 min langs restaurantjes en bar naar de stad Vrsar waar een mooie jachthaven is omringt door terrassen waar men heerlijk kan eten en drinken. Top.

Voor herhaling vatbaar

Gera Docter,
    26-10-2018

Wat een mooie camping!

We hadden twee mooie plekken naast elkaar, ruim genoeg voor onze grote tenten en de auto erbij.

Prachtige zee op loopafstand. Na een paar dagen kwamen wij erachter dat cocktailbar 'Casanova Beach Bar' heerlijke strandbedjes heeft waar je de hele dag kunt liggen zolang je af en toe maar wat besteld, zoals hun heerlijke cocktails.

Het toiletgebouw werd goed onderhouden.

Stadje Vrsar ligt op loopafstand, hier kun je 's avonds langs een mooi pad heen lopen.

Genoeg restaurantjes in de buurt waar altijd wel wat gezelligs wordt georganiseerd.

Vanaf de camping kun je alle kanten op, gezellig een dagje naar Rovinj of Porec is aan te raden.

Wat af te raden is het huren van een elektrische bike of mountainbike. We keken hier erg naar uit, maar eerst waren de mountainbikes levensgevaarlijk met kapotte remmen en verkeerde banden, en de electrischebikes konden niet ver komen, alleen geschikt voor op de camping.

Fantastisch!

Chris Poetiray,
    9-10-2018

Alles was perfect! Schoon apartement, mooi zwembad en schitterend strand dichtbij (op loopafstand). Tevens leuke boulevard (niet al te groot) en haventje met restaurantjes en winkeltjes.

Mooi vakantiepark

vd Bloemen,
    1-10-2018

Heel mooi vakantiepark. Mooie faciliteiten, schitterende ligging, mooi zwembad. Aardig personeel.

Het park deed wel wat steriel en saai aan maar dat kan komen omdat het heel vroeg in seizoen was. Men zou er goed aan doen om het fraai gelegen buiterras met planten en evt andere aankleding wat 'op te leuken'. Het kan veel gezelliger. Mooi muziekje etc. Verder vonden wij het restaurant en buitenterras vrij prijzig en zeker in verhouding tot de vele horeca om de hoek aan de haven. Het eten is wel erg goed. Veel keuze en smaak is prima.

Leuke camping met nog wat verbeterpunten

Cor de Bree,
    13-9-2018

Wij waren er met een tent, een heerlijke camping maar in onze tijd wel heel veel rumoer vanaf 06:00 uur in de ochtend en in de avond iedereen om 22 uur in bed.

Het restaurant is helemaal prima, zowel de kwaliteit als het personeel. Geen mooie zandstranden maar wel super helder water waar je vanaf de rotsen prima per trap in kan. Wat wij hier miste was de controle, wel regels ophangen maar geen controle werkt niet, mensen die in de ochtend om 6 uur hn tent en caravan gaan inpakken moeten aangesproken worden. Toiletten echt schoon, was ook de hele dag schoonmaak aanwezig. Een heel belangrijk ding wat echt anders zal moeten, bij aankomst moet je of je rijbewijs of paspoort inleveren gedurende je verblijf, met de grens van Slovenie en Italie op kleine afstand niet echt handig. Prima camping.

Vrsar scoort een 9 uit 10, op basis van 206 reviews