Pula

vakanties Pula

We hebben een aantal aanbieders voor Pula voor je op een rij gezet:

Pierre & Vacances

Zeewatertemp (℃)10°12°14°15°19°22°25°26°23°20°17°13°

Reviews over Pula

• 9gerda de rooij04-07-2019

fantastisch

we waren er met de camper stonden op een mooie camping en het amphitheater is echt schitterend je kunt in pula ook overal lekker eten en heerlijk aan zee zitten

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Jo Ann ten Have01-07-2019

Mooi gezellig plaats om te gaan met veel groen

Het geld dat je in euro's pint gelijk in het systeem laten omrekenen in Kunas. Trek een goede wandelschoen aan naar het strand. Cammeo app downloaden als je een taxi wilt nemen, is +/- 4,5 EUR naar het centrum van Pula

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Amsterdam27-06-2019

Mooie middelgrote stad met rijke geschiedenis

Mooie middelgrote stad aan zee met een mooie haven/boulevard en veel (Romeinse) geschiedenis. Heerlijke straatjes om door te slenteren, goed overzichtelijk en een leuk plein met Tempel van Augustus waar allerlei soorten mensen de hele dag lekker flaneren. (Tip: pak daar een terrasje en mensen kijken) Genoeg te doen voor jong/oud, jeugd. Soms wat toeristisch inclusief dezelfde foute souvernirshops.. maar ach. ;)

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Bep van Egmond09-04-2019

Prachtig land mooie have lieve mensen heerlijk eten tegen een redelijke prijs heerlijk wandelen in de gezellige straatjes

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8Laurens Ebbers27-01-2019

Geweldig na-zomeren

Pula is niet alleen in de zomer een mooie bestemming, je kan er begin oktober nog steeds snorkelen en genieten van het weer. Daarnaast heeft de natuur geweldige herstkleuren, best of both seasons dus!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 7Gerdjan01-12-2018

Pula, perfect voor citytrip

Pula is de perfecte plek voor een citytrip. Een rijke historie vanaf de Romeinse tijd met veel bezienswaardigheden en vriendelijke mensen, maar ook nog volop in ontwikkeling. Het mediterrane klimaat maakt dat het in voor- en najaar nog aangenaam weer heeft. En het is zowel qua vliegreis, als qua eten, drinken en overnachten zeer betaalbaar.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 6Zorg voor natuur

september 2018

• 8Femke28-11-2018

het echte zomervakantie gevoel!

In 2018 hebben ik en een vriendin een rondreis gemaakt door kroatië en slovenië. Zo kwamen we ook in pula. We zouden in eerste instantie twee nachten verblijven, het beviel ons echter zo goed hier, dat we twee nachten bij hebben geboekt. De stad zelf is niet zo bijzonder, het amphi theater is leuk om te zien, en hier en daar zijn leuke restaurantjes(o.a. Aan het water)check vooraf vooral even de reviews! Het meest is mij bijgebleven het national park kemanjak: hier kan je kayaken, surfen etc. Wij hebben een tocht met de kayaks gemaakt. Vanaf het water kom je bij blue caves en daar hebben wij zelfs een clif jump gemaakt! Avonds zelf een rotsje opzoeken en genieten van de zonsondergang: heerlijk! Naast deze natuur zijn er in de omgeving ook hele leuke (kleurrijke) vissersdorpjes die je makkelijk kan bezoeken! Er is in deze omgeving dus genoeg te bezien en te doen! Al met al heeft deze plek mij het echte zomervakantie gevoel gegeven!

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Silvie08-09-2018

Mooie stad waar veel te doen is

Leuke overzichtelijke stad waarin we in een vakantiehuis zaten in een rustige wijk. Locatie was perfect, de zee was op zeer korte afstand en overal hele mooie strandjes en erg mooi onder water. Pula zelf is een erg mooie en leuke stad, echt een aanrader. Er is van alles te doen, iets voor iedereen. In de nabije omgeving kun je steden en dorpjes bezoeken, grotten, natuurreservaat, kortom je vermaakt je daar prima.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

augustus 2018

• 8Ilona17-08-2018

Al 5 jaar achter elkaar naar toe geweest. Prachti

Pula is een prachtige stad met veel bezienswaardigheden. Ook is het een goede basis om andere prachtige locaties te bezoeken. Het ligt aan de Aderiatische zee met helder blauw water. De mensen in Kroatië zijn super vriendelijk en gastvrij.

• 8Cultuur
    • 10Omgeving
    • 7Stranden

Gereisd met partner in september 2017

• 5Marjan Bergen07-08-2018

Geen tweede keer Pula voor ons.

Maar een klein gedeelte van Pula is interessant, daar zie je oudheden die het bezoek waard zijn. De wijken rond het centrum stralen alleen maar achterstallig onderhoud uit. Pula heeft een leuke winkelstraat en is er een markt waar je elke dag verse groente en fruit kan kopen. Hier is ook de vismarkt en daar tegenover een vlees- en kaasmarkt. Een tour maken op de hop on-bus is aan te raden, je hoort dan veel over de stad. Er zijn genoeg terrasjes en restaurants, maar alles is flink aan de prijs. De inwoners van Pula zijn meestal ronduit onaardig, het communistische systeem zit hen blijkbaar nog in hun aders. Stel je niets voor van de stranden rond Pula, je zit op de rotsen/stenen en er wordt niets aan onderhoud gedaan. Ben je een zandstrandliefhebber, dan zit je hier helemaal op de verkeerde plek. Een positief punt, honden zijn van harte welkom in Istrië. Aan te bevelen zijn de plaatsen Medulin, Fasana en Porec.

• 7Uitgaanslevenn
    • 5Omgeving