Pula

Reviews over Pula

Geweldig na-zomeren

Laurens Ebbers
    27-1-2019

Pula is niet alleen in de zomer een mooie bestemming, je kan er begin oktober nog steeds snorkelen en genieten van het weer. Daarnaast heeft de natuur geweldige herstkleuren, best of both seasons dus!

Gereisd Met partner in oktober 2017

Pula, perfect voor citytrip

Gerdjan
    1-12-2018

Pula is de perfecte plek voor een citytrip. Een rijke historie vanaf de Romeinse tijd met veel bezienswaardigheden en vriendelijke mensen, maar ook nog volop in ontwikkeling. Het mediterrane klimaat maakt dat het in voor- en najaar nog aangenaam weer heeft. En het is zowel qua vliegreis, als qua eten, drinken en overnachten zeer betaalbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

het echte zomervakantie gevoel!

Femke
    28-11-2018

In 2018 hebben ik en een vriendin een rondreis gemaakt door kroatië en slovenië. Zo kwamen we ook in pula. We zouden in eerste instantie twee nachten verblijven, het beviel ons echter zo goed hier, dat we twee nachten bij hebben geboekt. De stad zelf is niet zo bijzonder, het amphi theater is leuk om te zien, en hier en daar zijn leuke restaurantjes(o.a. Aan het water)check vooraf vooral even de reviews! Het meest is mij bijgebleven het national park kemanjak: hier kan je kayaken, surfen etc. Wij hebben een tocht met de kayaks gemaakt. Vanaf het water kom je bij blue caves en daar hebben wij zelfs een clif jump gemaakt! Avonds zelf een rotsje opzoeken en genieten van de zonsondergang: heerlijk! Naast deze natuur zijn er in de omgeving ook hele leuke (kleurrijke) vissersdorpjes die je makkelijk kan bezoeken! Er is in deze omgeving dus genoeg te bezien en te doen! Al met al heeft deze plek mij het echte zomervakantie gevoel gegeven!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Mooie stad waar veel te doen is

Silvie
    8-9-2018

Leuke overzichtelijke stad waarin we in een vakantiehuis zaten in een rustige wijk. Locatie was perfect, de zee was op zeer korte afstand en overal hele mooie strandjes en erg mooi onder water. Pula zelf is een erg mooie en leuke stad, echt een aanrader. Er is van alles te doen, iets voor iedereen. In de nabije omgeving kun je steden en dorpjes bezoeken, grotten, natuurreservaat, kortom je vermaakt je daar prima.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Al 5 jaar achter elkaar naar toe geweest. Prachti

Ilona
    17-8-2018

Pula is een prachtige stad met veel bezienswaardigheden. Ook is het een goede basis om andere prachtige locaties te bezoeken. Het ligt aan de Aderiatische zee met helder blauw water. De mensen in Kroatië zijn super vriendelijk en gastvrij.

Pula scoort een 7,6 uit 10, op basis van 150 reviews