Gouves

We hebben een aantal aanbieders voor Gouves voor je op een rij gezet:

vakanties Gouves

We hebben een aantal aanbieders voor Gouves voor je op een rij gezet:

Reviews over Gouves

gouves is een gezellig, klein dorp

T. Baars,
    31-8-2018

Gezellig dorp, fietsen verhuur helemaal goed! keurige fietsen, goede service.

Een apotheek.

Een dierenwinkel, daar hebben wij voer gekocht voor het Gouves animalshelter, als sponsering, dierenliefhebbers zijn daar van harte welkom, ook om met de honden naar het strand te gaan, helemaal leuk!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Cynthia,
    31-7-2018

Mooi hotel, mooie locatie. Vriendelijk personeel. Wij hadden een all inclusive arrangement en zijn niks tekort gekomen. Genoeg te eten, niet alles was onze smaak, maar er waren voldoende alternatieven. Nette kamer, werd goed schoongemaakt.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2018

Gouves leuk maar niets bijzonder

Hans,
    24-9-2017

Ligt centraal voor uitstapjes zoals Heriklion,Chersonissos, en Elounda wat zeer aan te raden is met een auto. Gouves zelf lijkt een beetje op een cowboydorp. Veel van hetzelfde type winkeltjes en restaurantjes.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk verblijf voor een relaxte vakantie

Annemieke en Tom,
    23-9-2017

In Gouves is niet veel te doen, alles ligt erg ver uit elkaar.

Bij het hotel waar wij verbleven The Island een prima strandje en fijne tarverna`s aan de overkant van het hotel.

Verwacht geen bruisend uitgaansleven of boulevard.

Gereisd met partner in september 2017

Rustige badplaats aan de noordkust

Rob,
    19-6-2017

Rustige badplaats aan de noordkust 15 min. van Heraklion omdat het hier niet ver vandaan ligt kan je last hebben van vliegtuigen. In Gouves zijn leuke winkeltjes verdeelt over de boulevard en het dorpje. Bijna bij elk hotel of appartement vind je zwembaden een mooie baai bij Isla en strandjes waar ligbedden met parasol te huur zijn. Er zijn gezellige restaurantjes waar je goedkoop kan eten een aanrader is taverne Filoxenia door de gezellige en zeer gastvrije uitbaters. Gouves is geen badplaats voor de jeugd er is geen vertier zoals in Cherso. Wil je er op uit en het eiland verkennen maak dan gebruik van de vele verhuurbedrijven waar je voor een redelijke prijs incl. verzekeringen e.d. een auto of scooter huurt.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017
Gouves scoort een 7,1 uit 10, op basis van 266 reviews