Sorteren

Reviews over Gouves

gouves is een gezellig, klein dorp

T. Baars
    31-8-2018

Gezellig dorp, fietsen verhuur helemaal goed! keurige fietsen, goede service.

Een apotheek.

Een dierenwinkel, daar hebben wij voer gekocht voor het Gouves animalshelter, als sponsering, dierenliefhebbers zijn daar van harte welkom, ook om met de honden naar het strand te gaan, helemaal leuk!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Cynthia
    31-7-2018

Mooi hotel, mooie locatie. Vriendelijk personeel. Wij hadden een all inclusive arrangement en zijn niks tekort gekomen. Genoeg te eten, niet alles was onze smaak, maar er waren voldoende alternatieven. Nette kamer, werd goed schoongemaakt.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Erg gezellig

Fam de windstreken
    6-6-2018

Gouveis een klein dorpje wel erg gemoedelijke bevolking.Restauranjes en een paar bars maar wel goed genoeg voor als je van rust houd

Gouves leuk maar niets bijzonder

Hans
    24-9-2017

Ligt centraal voor uitstapjes zoals Heriklion,Chersonissos, en Elounda wat zeer aan te raden is met een auto. Gouves zelf lijkt een beetje op een cowboydorp. Veel van hetzelfde type winkeltjes en restaurantjes.

Voor de rust zoekers een uitstekende plaats

R. de Wit
    12-8-2017

Voor de rust goed toeven. In de nabijheid van het hotel niet veel "vertier" te vinden

Gouves scoort een 7,3 uit 10, op basis van 266 reviews