Sorteren

vakanties Chania

Reviews over Chania

Goed hotel met top uitzicht

Chantal
    9-11-2018

Prima hotel.

Van alle gemakken voorzien.

Wij hadden een kamer met zeezicht, dat is top wakker worden! Wel hebben we last gehad van uitgaansgeluiden (ik ben geen lichte slaper).

Het ontbijt is prima en het personeel is echt heel vriendelijk.

Savonds lekker op het dakterras zitten met een boek is zeker aan te raden.

De locatie is perfect: aan de haven, midden in het centrum.

Ook het eten in het restaurant is goed! Je krijgt daar ook korting op vertoon van je kamer sleutel.

Super !

van de Steen Rudy
    4-11-2018

Er is op dit hotel weinig aan te merken, wij zijn er reeds 6 keer geweest en gaan volgend jaar zeker terug. Zij krijgen van ons een 10 op 10 !

Fantastisch!

Simonette van den Brink
    11-10-2018

Atlantica Kalliston is een geweldig hotel. We zijn er echt in de watten gelegd. Alles is mooi en schoon en het personeel is erg vriendelijk. Het eten is ook heerlijk. Elke dag word je verrast met kleine attenties. Wij hadden erg pech met het weer, een medicane trok langs Kreta op. Veel regen en wind, dat was niet waar we op gehoopt hadden uiteraard. Maar daar kon het hotel ook niets aan doen. Zij probeerden er het beste van te maken voor de gasten.

Znakomita lokalizacja, fantastyczne miejsce

Izabela
    9-10-2018

Hotel ładny, blisko morza, które widać i słychać z każdego pokoju, bardzo cichy i czysty. Apartamenty wygodne, przestronne, gustownie urządzone, z łazienką, balkonem, dobrze wyposażonym aneksem kuchennym i sejfem. Hotel kameralny - modułowy układ budynku zapewnia prywatność pomimo wielu gości. Wszędzie dostęp do internetu.TV z kanałami polskimi. Blisko do sklepów, restauracji, wypożyczalni samochodów, agencji turystycznych i głównej drogi a także komunikacji autobusowej - kilkanaście minut do centrum Chani. W zadbanym ogrodzie kwitnące krzewy i kwiaty. Niezwykle przyjazna i zawsze uśmiechnięta obsługa. Dyskretna opieka, życzliwość i pomoc właścicieli na każdym kroku i w każdej sprawie. Gorąco polecam wszystkim, którzy chcą odpoczywać w spokoju a zarazem mieć blisko do tutejszych rozrywek i atrakcji.

Chania is heel gezellig, erg toeristisch.

Tammy Vlug
    21-9-2018

Prachtig oud pand. Wel erg dunne wandjes, waardoor je alles van de buren hoort. Top ontbijt. Augustin was er altijd bij het ontbijt en had altijd goede tips voor bijzondere stranden en plekjes en is erg behulpzaam en aardig. Handdoeken service voor het strand erg fijn. Jammer dat je 15/20 minuten moet lopen naar het dichtsbijzijnde strand Nea Chora. Stadje is super gezellig met veel mooie smalle straatjes en winkeltjes.

Chania scoort een 8,5 uit 10, op basis van 261 reviews