Chania

Reviews over Chania

Super

Laura Elmendorp,
    24-11-2018

De kleine stranden zijn supermooi. Chania ligt in de buurt en hier kan je voor een goede prijs een leuke boottocht maken. Onderweg snorkelen en fruit! In het hotel hadden wij een aardbeving en we werden met drinken, dekens en eten opgevangen. We konden om alles vragen en de mensen waren zo lief. Dit hotel kan wel tegen een stootje! Het zwembad is heerlijk op temperatuur en er zijn banden die je mag gebruiken. Verder hebben ze er genoeg kinderactiviteiten en er zitten veel Nederlanders. Super gezellig. Eten hebben wij op Trip Advisor gedaan, goed aan te lopen en superlekker. De cocktails in het hotel waren heerlijk, het eten wisselend. De broodjes en omelet prima te doen.

Gereisd met partner in juli 2017

Goed hotel met top uitzicht

Chantal,
    9-11-2018

Prima hotel.

Van alle gemakken voorzien.

Wij hadden een kamer met zeezicht, dat is top wakker worden! Wel hebben we last gehad van uitgaansgeluiden (ik ben geen lichte slaper).

Het ontbijt is prima en het personeel is echt heel vriendelijk.

Savonds lekker op het dakterras zitten met een boek is zeker aan te raden.

De locatie is perfect: aan de haven, midden in het centrum.

Ook het eten in het restaurant is goed! Je krijgt daar ook korting op vertoon van je kamer sleutel.

Super !

van de Steen Rudy,
    4-11-2018

Er is op dit hotel weinig aan te merken, wij zijn er reeds 6 keer geweest en gaan volgend jaar zeker terug. Zij krijgen van ons een 10 op 10 !

Dimitrios Tsaklas, GENERAL MANAGER, 27-11-2018

Dear Guest,

I am happy to know that your experience at Tui Sensimar Kalliston Resort & Spa by Atlantica was amazing from start to end, I sincerely appreciate that you took the time to share a detailed review on Zoover . Comments like yours, give us strength to work towards perfection by offering you personalized services

As you may remember from my presentation Tui Sensimar Kalliston Resort & Spa was awarded as the BEST Adults Only hotel in the world for the third consecutive year in 2017 in Overall Accommodation (from all guests of TUI) and since July 2015. Our repeating clientele has exceeded 32% of our total visitors.

We all value your views and it is only by listening to you that we can improve our products and services.

Kind regards

Dimitris Tsaklas

General Manager

Fantastisch!

Simonette van den Brink,
    11-10-2018

Atlantica Kalliston is een geweldig hotel. We zijn er echt in de watten gelegd. Alles is mooi en schoon en het personeel is erg vriendelijk. Het eten is ook heerlijk. Elke dag word je verrast met kleine attenties. Wij hadden erg pech met het weer, een medicane trok langs Kreta op. Veel regen en wind, dat was niet waar we op gehoopt hadden uiteraard. Maar daar kon het hotel ook niets aan doen. Zij probeerden er het beste van te maken voor de gasten.

Gereisd met partner in september 2018

Chania is heel gezellig, erg toeristisch.

Tammy Vlug,
    21-9-2018

Prachtig oud pand. Wel erg dunne wandjes, waardoor je alles van de buren hoort. Top ontbijt. Augustin was er altijd bij het ontbijt en had altijd goede tips voor bijzondere stranden en plekjes en is erg behulpzaam en aardig. Handdoeken service voor het strand erg fijn. Jammer dat je 15/20 minuten moet lopen naar het dichtsbijzijnde strand Nea Chora. Stadje is super gezellig met veel mooie smalle straatjes en winkeltjes.

Gereisd met partner in april 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl