Agia Pelagia

Reviews over Agia Pelagia

Geweldig!

Manon,
    21-1-2019

Het is een super rustige, mooie omgeving. Het is zeker een aanrader als je gaat met je partner of als je gaat met je gezin. Je kunt genieten van de rust en van het lekkere eten in het restaurant met uitzicht op zee.

Gereisd met partner in juli 2018

Gezellig hotel met vriendelijke personeel

Fam Baten,
    1-12-2018

Het is een prachtig hotel gelegen aan zee. Niet geschikt voor rolstoel. Daarnaast is dr Franse animatie behoorlijk aanwezig. Vanaf 10:30 uur beginnen ze aan het zwembad bij het restaurant. Wanneer je dit niet leuk vind is er nog een ander zwembad of Kun je tegen betaling aan het strand liggen. Wanneer je een kamer boekt is het geen aanrader de goedkoopste te nemen. Dit, omdat je dan een hele kleine kamer krijgt met een kleine badkamer waar je net je kont kan keren. Eten was prima en personeel is zeer vriendelijk!

Gereisd met partner in september 2018

Een vakantie om nooit te vergeten

kloosterman,
    18-9-2018

Een super vakantie gehad in juni. Irida is een super mooi appartementencomplex met mooi uitzicht over de baai. Het complex is schoon en heeft mooie ruime kamers (we hadden een 2 kamer appartement met zeezicht). Het complex is rustig en kleinschalig, heeft precies wat je nodig hebt. Het eten in het restaurant is ook super. Het strand en de boulevard van Agia Pelagia is erg gezellig en voor ieder wat wils. Wij hebben vaak genoeg aan het strand gelegen op de bedjes met parasol (tegen betaling van 7 euro 2 bedjes en 1 parasol), een bootje gehuurd en gesnorkeld. Het eten aan de boulevard is gezellig en lekker, onze favoriet is Mythos, lief personeel en erg lekker eten. Huur, als je langer dan 1 weekje, is een auto. Op de hoofdwegen kan prima gereden worden. Wij zijn een keer richting het oosten gereden en een keer naar het zuiden. Het kournas lake is mooi om te zien, met waterfietsen kun je dan het meer op om kleine schildpadjes te zoeken.

Gereisd met partner in juni 2018

heel goed, ligging niet te rustig en niet te druk,

van Alphen,
    16-9-2018

Hadden ruim appartement, netjes en goed schoon. Ligging is goed tov centrum en strand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wederom een fijne vakantie gehad.

Henri,
    10-9-2018

Voor een 3e keer op rij dit hotel . Het eerste minpunt vond ik deze keer de stapelbedden , in de geboekte familiekamer, waar wij als volwassenen op mochten slapen. Dit vond ik niet passen bij de toch wel steeds hoger wordende prijs van dit hotel en eigenlijk niet kunnen. We hebben de volgende dag een andere kamer gekregen, maar omdat wij maar 8 dagen geboekt hadden, is er al wat vakantiepret ingeleverd. Verder wel een prima tijd gehad, erg aardig personeel en prima schoonmaak. Zou graag volgend jaar weer willen boeken, maar als de stijging van prijzen zo doorgaat, zal het een alternatief worden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Agia Pelagia scoort een 8 uit 10, op basis van 174 reviews