Rethymnon (Platanes)

We hebben een aantal aanbieders voor Rethymnon (Platanes) voor je op een rij gezet:

vakanties Rethymnon (Platanes)

Solfly

Weer & Klimaat Rethymnon (Platanes)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)14°15°17°20°24°29°30°30°27°23°20°16°
Min. temp. (℃)11°15°19°21°21°18°15°12°
Zonuren4h5h6h8h10h11h12h12h10h6h5h4h
Zeewatertemp (℃)16°16°17°17°18°22°22°26°26°24°21°18°
Dagen regen121184210016711

Reviews over Rethymnon (Platanes)

super een aan raden

ludwig en ria
    13-10-2019

je kunt op de boulelevard verschillende touroperaters vinden voor informatie over het eiland en ook boeken voor verschillende excursies ,bijvoorbeeld knossos als je de geschiedenis van iraklio en knossos wil weten een echt aan raden mijn vriendin en ik zijn er geweest.het super en interzand.en zo zijn er meer plaatsen wat je kunt bezoeken .of je blijft op rethymno zelf je kun daar ook gezelig winken of eten ,maar je ook naar het stand ook super.tot volgend jaar.een echt aan raden.

Gereisd Met partner in Tue Oct 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk voor een avond

Charissa
    7-10-2019

Boulevard is underconstruction. Goed teken want de economie gaat beter daar! Maar echt mooi ziet het er op moment daar door niet uit. Leuke straatjes met diverse winkeltjes. In de haven zijn veel agressieve verkopers die willen dat je daar komt eten. Zoek in de smalle straatjes naar lokale taverna's heerlijk en veel goedkoper!

Gereisd Met partner in oktober 2019

Fantastisch als je op de juiste plaatsen komt.

Antonia
    4-10-2019

Boek géén hotel bij de doorgaande weg, zéér druk verkeer dag én nacht. Stranden zijn goed met hier en daar kiezels/rotsachtig. Even buiten Rethymnon / plantanes is een veel mooiere rustige en natuurlijkere omgeving. De bergen en de dorpjes in het achterland zijn geweldig, dan heb je wel een auto nodig. Kapelletjes en kerkjes vind je op de meest afgelegen plekken. Herders met hun kudde zijn in de zomer te vinden in de bergen. Overal tavernes voor een lekker drankje of hapje.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Brigitte van Heijningen
    23-9-2019

Rethymnon is levendig en heeft een gezellige boulevard met daaraan grenzend hele mooie stranden. De prijs van de ligbedden op de stranden zijn niet overal hetzelfde. De stad zelf is erg gezellig en je kunt er goed eten. Het is hier prima vertoeven.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het is zeer de moeite waard.

G.michels
    15-9-2019

Leuke winkeltjes,mooie oude stad met leuke steegjes terrasjes te over centraal gelegen tussen twee grote steden (chania en heraklion)die goed met openbaar vervoer te bereiken zijn.volop mogelijkheden voor excursies met bus of met treintje zeer mooi eiland kortom ,volop mogelijkheden om meerdere vakanties te vullen.

Gereisd Met partner in september 2019
Rethymnon (Platanes) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 1461 reviews