Rethymnon (Platanes)

We hebben een aantal aanbieders voor Rethymnon (Platanes) voor je op een rij gezet:

vakanties Rethymnon (Platanes)

Neckermann

Reviews over Rethymnon (Platanes)

Wij zijn verliefd op dit eiland.

oldengarm,
    1-12-2018

Als je Kreta wil verkennen is deze omgeving een mooie uitvalbasis. Een auto huren is eigenlijk wel een beetje een must op Kreta. Rethymnon heeft een hele mooie binnen stad maar wel erg toeristisch . Voor het traditionele Kreta zal je toch in de auto moeten en er op uit gaan.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Supervakantie

Pascalle,
    20-11-2018

Leuke stad, waar zelfs buiten het hoogseizoen volop belevenis was. Mooie stranden bij de stad, maar ook op een paar uur rijden ben je bij Falassarna beach. Gezellige barretjes en restaurants in de knusse straten. Ook zijn er genoeg winkeltjes die tot laat open zijn. Bij verschillende beach bars kun je lelker de hele dag aan het strand liggen. Vlak bij de stad is ook een kleine kloof;Mili. Makkelijk te bewandelen maar hartstikke mooi. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

Uiterst vriendelijke bevolking en welkom-gevoel.

R. Janssen,
    13-11-2018

Zoek je een plaats waar mensen nog oprecht vriendelijk zijn en echt? Mooie landschappen en ongerepte natuur? Waar voor eenieder wel wat te vinden is? Kies dan eens voor Kreta. Voor de mensen die geschiedenis zoeken, natuur, watersport of wat dan ook. Kreta heeft het. Hou je van lekker en eerlijk eten? De authentieke griekse keuken is een puur genot. Samen met de bijzondere warme en gastvrije instelling van de griekse bevolking maakt een vakantie op Kreta een herinnering om nooit te vergeten en je doet verlangen om weer terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Drukke stad met lange boulevard langs de zee

marjan,
    3-11-2018

Rethymnon Kreta, een stad met boulevard langs de zee. Drukke weg, uitkijken met kinderen hier. Veel terrasjes waar de bediening je bijna naar binnen trekt. De zee hier is geweldig. Helder water alsof het uit de kraan komt. Geen kwallen of krabben zoals we die hier in de Noordzee hebben. Wij waren hier in Oktober en waren bijna de laatste gasten. Veel winkels en terrassen sluiten dan. Het weer was tussen de 20 en 26 graden. Vanuit ons hotel Aquila Porto liepen we de zgn Old Town in. Erg leuk, heel nauwe straatjes met veel winkeltjes. Ook veel restaurantjes met terrasjes hier. We hadden een auto gehuurd en dat was wennen, heel druk op de wegen , verkeersregels lappen ze hier aan hun laars. Als je hier in deze stad een hotel zoekt dan raad ik aan een vijf sterren aan de zee. Anders zit je al gauw in een heel drukke straat met uitzicht waar je niet blij van wordt.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gaan we zeker nog een keer doen!

R.H.J. Lagerweij,
    21-10-2018

Heerlijk 11 dagen uitrusten half oktober op Kreta, Rethmymnon Griekenland. Vanuit la Stella Hotel, Platanes uitstapjes gemaakt naar de oude binnenstad van Rethmymnon, Chania, Myli, Gram-Voussa, georganiseerd en zelf geregeld! Zeker aant raden.

Gereisd met partner in oktober 2018
Rethymnon (Platanes) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 1436 reviews