Chersonissos

Reviews over Chersonissos

Prima verblijf

Hans
    3-10-2019

In Chersonissos ligt veel troep/afval. Wie zijn schuld dat is kan ik niet vertellen maar overal ligt troep. als je daar niet tegen kan moet je vooral deze plaats links laten liggen. Verder is de bevolking aardig en werken hard en vooral lang voor hun geld. In Chersonissos is genoeg te doen. Strandjes zijn magertjes. Voor wat bredere stranden moet je al gauw richting Starbeach of (met de auto) nog verder.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

FANTASTICO!!

ANSJE
    1-10-2019

Het stadje ligt centraal je kunt zo naar malia of stalis of nog verder wel met de auto of squad. wij hebben best veel gezien met een auto en squad. goede mooie stranden,super veel lekkere restaurants,en bars genoeg om de avond door te komen erg gezellig.

Gereisd Met partner in september 2019

Thea en Thierry
    29-9-2019

Gezellige omgeving met leuke winkeltjes en restaurantjes. Hele lieve lokale mensen . Oud chersonissos ook leuk om naar toe te gaan, zeker naar restaurant Zachos. Zeer goed eten, vermaak en een fantastische eigenaar (zacharias) Kortom volgend jaar weer terug

Gereisd Met partner in september 2019

Superleuk! Alleen Stranden niet leuk!

Sandra
    10-9-2019

Supergezellig! Oneindig veel winkeltjes en straatjes..alleen de stranden zijn flut kiezeltjes, veel te smal je ligt bij iedereen in zijn achterste of voorste te kijken zo dicht lig je op mekaar omdat het zo smal is..is niet zo mijn ding😣 kiezels en rotsen in de zee waardoor je niet lekker kan zwemmen..nee de stranden vind ik 10 x niks daar..voor de rest echt wel heeel gezellig.alleen ik zou zelf niet in het hoogseizoen gaan dan is het strand helemaal niet te doen...wel leuk om te doen ook is de gipsymarkt in heraklon,supergoedkoop..buitenkant groente, kruiden en fruit en de binnenkant van de markt heel veel kleding schoenen en nog veel meer leuks voor een habbekrats..met de bus naar heraklon betaal je 2.60 voor een enkeltje en terug ook..het oude chersonisos is ook superleuk.oud dorpje met een aantal winkeltjes en terasjes erg leuk!.met een taxi voor 7 euro zit je er zo..wij zaten 28-8 tot 4-9 in chersonis,Supertijd gehad verder daar!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Bezoek de Griekse tentjes voor een top vakantie.

Antonius Dekker
    30-8-2019

Jong en oud komt hier. Prima stadje met veel goedkope en goede eettenten . Ook lekkere Griekse gerechten en met een taxi ben je voor 10 euro in een dorpje met Griekse avond . Echt leuk. We hebben een auto gehuurd om meer te zien van Kreta . Moet je gewoon doen. 24 jaar geleden ook geweest maar dan zijn er veel Hollandse eettenten bijgekomen wat ik zonde vind.

Chersonissos scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2001 reviews