Sorteren

Reviews over Chersonissos

Leuk hotel met kinderen.

Lianne
    13-11-2018

Leuk hotel, met prive strand. Wij zaten in het voorseizoen maar genoeg te doen. Heel vriendelijk personeel, ook erg behulpzaam en lief voor kleine kinderen. Kamer was relatief klein met zn drieen, maar netjes.

Eten was niet heel uitgebreid maar voor ieder wat wils.

Jerney
    13-11-2018

Arminda spa & resort is een heel gezellig familie hotel. Waar veel gezinnen met jonge kinderen verblijven. Iedere dag animatie, kinderen vervelen zich geen moment.

Mooi zwembad met veel glijplezier.

Rustig gedeelde tussen cherssonisos en stalis.

Cherssonisos is een super gezellige stad! Heel veel restaurantjes en barretjes met aardige mensen en lekker eten. Talloze winkeltjes op een lange boulevard langs het strand. Duik even de drukte uit en huur een auto, zoek de niet zo'n toeristische stranden op verstopt achter bergen. Zo mooi! Wij zijn verliefd op kreta en gaan volgend jaar weer terug.

We hebben heerlijk genoten!

Fam. van Gisbergen
    11-11-2018

We zijn hier 1 week in de herfstvakantie geweest en hebben genoten. Het personeel was heel gastvrij en behulpzaam. De kamer was schoon, we hadden iedere dag schone handdoeken en opgemaakte bedden. Het was een ruime kamer, met een aparte slaapkamer, 2 slaapbanken en een ruime badkamer. De zwembaden zijn mooi maar voor ons iets te koud wat wel logisch is voor de tijd het jaar. Er is ook een strandje bij het hotel. Het eten is lekker, heel uitgebreid en gevarieerd het ontbreekt aan niets. Je kunt overal drinken krijgen en snacks. Het enige jammere was dat de koffie en de thee niet lekker waren. De omgeving is mooi. Ik denk alleen wel dat het in het hoogseizoen een andere belevenis is.

we gaan zeker terug

linda haeldermans
    6-11-2018

het is een heel mooi hotel ;zeer vriendelijk fijn voor de kinderen ;wel veel trappen maken lig tegen een berg , mooi uitzicht over zee ,en kort bij star bach

AN
    5-11-2018

Er zijn vrij veel trappen. Mooie zwembaden. Het is er erg netjes. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

Chersonissos scoort een 7,8 uit 10, op basis van 1961 reviews