Chersonissos

We hebben een aantal aanbieders voor Chersonissos voor je op een rij gezet:

vakanties Chersonissos

We hebben een aantal aanbieders voor Chersonissos voor je op een rij gezet:

Reviews over Chersonissos

Fantastisch eiland, veel te doen!

T Baars,
    6-12-2018

Een week verbleven in Alia hotel, prima bevallen, net buiten centrum, auto gehuurd en dierenshelter in Gouves bezocht, heerlijk naar het strand gewandeld met diverse honden, super leuk, en de honden zijn even uit de hokken en de stress, veel te doen en veel te zien!

Gereisd met partner in oktober 2018

Teleurgesteld

Isabelle,
    26-11-2018

Gezellige plaats, mooie stranden en op zich veel te doen en veel te zien. Helaas niet geschikt voor mensen die op zoek zijn naar cultuur of echt grieks eten, het is namelijk erg gericht op toeristen en je kunt er dus veel Nederlandse restaurants etc. vinden.

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijke vakantieplek met erg mooi weer!

Lisa,
    19-11-2018

Deze bestemming is vooral heel gezellig! Vooral voor de jongere is dit een leuke plek, vooral als je van feestjes en uitgaan houdt! Maar ook voor degene die liever willen uitrusten en lekker aan het zwembad/strand willen liggen is dit top! Ik heb een hele leuke vakantie gehad en raad mensen deze plek zeker aan!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Wij gaan altijd naar een geweldig Chersonissos.

L.A Bras,
    11-11-2018

Chersonissos is een hele gezellige plaats om te verblijven.Aan de hoofdstraat heb je hele gezellige terrasjes en leuke winkels. Langs de boulevard diverse eettentjes en aan het eind na de haven een klein strandje (zand). Het lekkerst eet je bij Marina Restaurant dat is onze favoriet. Aan de hoofdstraat is dat Soraya die aan het eind zit als je richting Stalis gaat. Wij gaan heel vaak naar Golden Beach waar je een ligstoel kan huren met parasol. Dit ligt wel buiten Chersonissos . Als je een auto huurt zorg dan dat de banden en onderkant van de auto ook verzekerd zijn. De wegen zijn niet overal even goed en er zitten redelijk veel gaten in de weg. Huren doen wij al 18 jaar bij autoverhuurder en we genieten altijd weer van de aardige mensen die in Chersonissos zijn. Wij hebben al weer geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met partner in oktober 2018

Toeristisch en veelal dezelfde winkeltjes.

B.B.,
    8-11-2018

Chersonissos is leuk voor een dag of 2 (Reptile rescue centre is een aanrader en Lychnostatis Open air museum ook) maar verder zou ik dat overslaan, heel toeristisch en de stranden zijn (voor zover we gezien hebben) erg smal en niet zo schoon.

Als je een auto huurt is er ontzettend veel te zien in de omgeving zoals; Knossos (3600 jaar oud stadje/paleis), Cretaquarium, de mooie stranden bij bv Heraklion (bij Ammoudara Beach kan je heel mooi snorkelen, maar kijk uit voor zee-egels), de zaterdagmarkt in Heraklion en nog veel meer (helaas was de tijd op). Omdat we lang niet alles hebben kunnen zien en doen wat we zouden willen, komen we volgend jaar terug, het is echt de moeite waard. We zouden ook graag de Vlinderkloof of de Samariakloof willen bewandelen, maar met 3-jarige is dat niet haalbaar, volgend jaar ms wel. Nog een tip: zeg af en toe Kalimera (goedendag) of Efcharisto (dankjewel) tegen de Kretenzers, dat kunnen ze erg waarderen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Chersonissos scoort een 7,5 uit 10, op basis van 1972 reviews