Sorteren

Reviews over Heraklion

WSPANIAŁY RELAKS

ELZBIETA
    2-6-2018

super obsługa, wyżywienie , stosunek do klientów, przeszkadzali zbyt głośni Francuzi

Arco
    27-1-2018

Ligging aan het strand is heerlijk. Kleinschalig complex dus alle faciliteiten onder handbereik. Complex is gedateerd en kamers hebben wel achterstallig onderhoud, maar niet stuk.

De super vacances

GREGOIRE
    29-10-2017

Nous avons passé une excellente semaine. Merci à tout le personnel. C'était parfait. Le personnel de l'accueil pour sa disponibilité et ses bons conseils pour les visites, le personnel de la restauration et bien sûr l'équipe d'animation qui nous a présentée des spectacles de qualité, et qui était toujours présente et disponible.

Un hôtel de qualité, très propre, des chambres agréables. Une cuisine variée nous n'avions jamais vu des buffets aussi abondants. Tout était parfait. Encore merci

Echte kretische Gastfreundschaft

Matioula
    12-10-2017

Das Hotel ist sauber, mit viel Liebe im traditionellen Stil eingerichtet. Die Zimmer sind grosszügig und verfügen nebst Bett, Schrank, Sofa, Tisch und Stühlen auch über eine kleine, gut eingerichtete Küche. Auch das Bad mit Badewanne ist angenehm gross und sehr sauber.

Der Pool und die Aussenanlage sind sehr gepflegt.

In der kleinen Taverne gibt es hervorragendes Frühstück und sehr feines Essen auf Vorbestellung. Die Besitzer sind unglaublich nett und versuche einem jeden Wunsch zu erfüllen. Sie leben die echte kretische Gastfreundschaft! Wer offen ist und das echte Kreta kennenlernen möchte, ist hier am rechten Ort.

Es empfiehlt sich ein Auto zu mieten, da nur wenige Male am Tag ein Bus nach Choudetsi fährt.

Nooit meer!!

Ivonne
    17-8-2017

Deze reis via Touroperator geboekt maar wat ze vergeten waren te vertellen is dat dit geheel franstalig is. ( behalve de eigenaresse die is Nederlands ) Het is een franstalig concern namelijk club jumbo. ( club jumbo is ontstaan om alle fransen bij elkaar te zetten omdat die geen andere talen spreken dan Frans zei de reisleiding ter plaatse!! ) Nergens staat aangegeven dat het voor de fransen is en als je een klacht neer legt bij de touroperator daarover zegt deze, jammer dan er word nou eenmaal niet overal nederlands gesproken! ( nee ben niet dom, maar engels zou wel erg leuk zijn! )

Spreek en versta je Frans dan is het er erg leuk ( vind dit ook meer een minpunt voor de reisorganisatie's dan voor het hotel want die is wel goed maar de reisorganisatie's moeten dit gewoon duidelijk vermelden zodat het hotel geen slechte naam krijgt ) Mijn dochter en ik hebben ons enorm verlaten gevoeld daar omdat we niets begrepen van alles wat er gezegd en gedaan werd daar en een ander hotel kon de touroperator niet voor ons regelen zeiden ze.

Coctails maar beperkt en allen aangemaakt met spuitwater, echt niet lekker.

Eten was goed maar iedere dag stond er hetzelfde qua pasta en zoute vis, alleen wisselde het vlees af en toe.

Kamers schoon en mooi, bedden uitstekend.

Ligging is midden in een wijkje aan de weg en daar wil je als vrouw zijnde niet lopen in het donker.

Heraklion scoort een 7,9 uit 10, op basis van 185 reviews