Heraklion

We hebben een aantal aanbieders voor Heraklion voor je op een rij gezet:

Reviews over Heraklion

Arco,
    27-1-2018

Ligging aan het strand is heerlijk. Kleinschalig complex dus alle faciliteiten onder handbereik. Complex is gedateerd en kamers hebben wel achterstallig onderhoud, maar niet stuk.

Gereisd met vrienden in september 2017

Nooit meer!!

Ivonne,
    17-8-2017

Deze reis via Touroperator geboekt maar wat ze vergeten waren te vertellen is dat dit geheel franstalig is. ( behalve de eigenaresse die is Nederlands ) Het is een franstalig concern namelijk club jumbo. ( club jumbo is ontstaan om alle fransen bij elkaar te zetten omdat die geen andere talen spreken dan Frans zei de reisleiding ter plaatse!! ) Nergens staat aangegeven dat het voor de fransen is en als je een klacht neer legt bij de touroperator daarover zegt deze, jammer dan er word nou eenmaal niet overal nederlands gesproken! ( nee ben niet dom, maar engels zou wel erg leuk zijn! )

Spreek en versta je Frans dan is het er erg leuk ( vind dit ook meer een minpunt voor de reisorganisatie's dan voor het hotel want die is wel goed maar de reisorganisatie's moeten dit gewoon duidelijk vermelden zodat het hotel geen slechte naam krijgt ) Mijn dochter en ik hebben ons enorm verlaten gevoeld daar omdat we niets begrepen van alles wat er gezegd en gedaan werd daar en een ander hotel kon de touroperator niet voor ons regelen zeiden ze.

Coctails maar beperkt en allen aangemaakt met spuitwater, echt niet lekker.

Eten was goed maar iedere dag stond er hetzelfde qua pasta en zoute vis, alleen wisselde het vlees af en toe.

Kamers schoon en mooi, bedden uitstekend.

Ligging is midden in een wijkje aan de weg en daar wil je als vrouw zijnde niet lopen in het donker.

Geweldig hotel

Bruijnooge,
    11-8-2017

Geen probleem om ligbed op het strand te vinden. Heerlijk strand. Wel hoge golven. Met de bus eenvoudig uitstapjes maken. Eten perfect. Altijd plaats in het restaurant. Alles goed bijgevuld in het restaurant en geen rijen bij het buffet. Heerlijk relaxen hier.

Hartstikke leuk

Joep,
    8-8-2017

Via touroperator boekte wij een geweldige vakantie naar Anemos Suites in Karteros, net buiten het gezellige Heraklion.

De service van touroperator was een dikke onvoldoende, maar het verblijf was erg prettig. Er was een prima zwembad, vriendelijk personeel, een geweldig naastgelegen strandtent, veel variatie in het bijgelegen restaurant en een voldoende voor de kamer.

Ondanks de verzopen badkamer genoeg ruimte. Minpunt veel kinderfeestjes, maar had je weinig last van en bovendien altijd druk. Ontbijt zeer karig, maar genoeg winkels op loopafstand. Daarnaast kon je de bus(halte) om de hoek nemen voor €1,70 p.p. en was je binnen 15 min in de stad. Er waren veel bezienswaarsigheden zeker bezoeken waard!

Wat mij betreft een ruime voldoende voor het verblijf, leerpunten zijn: het ontbijt, het Engels van de dame bij de receptie. En hygiëne punten als het putje, de glazen, haren of de wc.

Maar over het algemeen was het echt super goed geregeld allemaal! Touroperator was ditmaal echt drama.

Gereisd met partner in januari 2017

Zonnige vakantie in verblijf Anemos Suites

GZ,
    8-8-2017

Anemos Suites ziet er op het eerste gezicht modern en netjes uit. De ligging is heel mooi! Een strandtent aan het einde van de straat met een mooi strand. Verder zijn er in de straat kleine supermarktjes, een bakker en een apotheek. De bushalte is om de hoek en brengt je binnen 15 minuten voor een goedkope prijs naar het centrum Heraklion. Heraklion is een gezellige, warme en gastvrije stad. Een centrum met grote winkels, mooie bezienswaardigheden en gezellige restaurants. Dan het verblijf. De kamer is groot, netjes aangekleed en leuk ingericht. Helaas is er niet echt de mogelijkheid om te koken. De handdoeken worden om de 2 dagen verschoont. Het beddengoed wordt elke drie dagen verschoont en de kamer elke dag. De kamer wordt alleen niet super goed schoongemaakt en hier en daar kan er een haar blijven liggen. De douch in de badkamer was bij ons stuk, dit veroorzaakte meestal een natte vloer in de badkamer. Bij het verblijf bevindt zich een restaurant wat elke avond vol zit.

Heraklion scoort een 7,5 uit 10, op basis van 187 reviews