Malia

Op vakantie naar Malia? Malia is na Chersonissos de populairste badplaats op Kreta. Deze badplaats staat bekend om zijn bruisende uitgaansleven, prachtige zandstranden en een gezellig oud centrum. Op de weg tussen de hoofdstraat en het strand vind je restaurants, bars en discotheken voor een geslaagd avondje uit. Bezoek ook zeker de ruïnes van het Minoïsche paleis.

Lees meer over Malia

We hebben een aantal aanbieders voor Malia voor je op een rij gezet:

vakanties Malia

We hebben een aantal aanbieders voor Malia voor je op een rij gezet:

Over Malia

Malia is een badplaats op het Griekse eiland Kreta. Vroeger was het een klein plaatsje, maar inmiddels is het uitgegroeid tot een populaire bestemming onder toeristen. Malia is vergelijkbaar met de badplaats Chersonissos voor wat betreft het uitgaansleven. Vooral voor jonge toeristen die van strand en uitgaan houden is Malia een ideale bestemming. Maar ook als je houdt van excursies zijn er hier volop mogelijkheden. Ga bijvoorbeeld op jeepsafari of neem de boot naar het eiland Spinalonga. Op dit eiland kun je het fort bezoeken waar vroeger de leprakolonie was gevestigd.

Weer & Klimaat Malia

Zeewatertemp (℃)16°16°17°17°18°22°22°26°26°24°21°18°
Dagen regen1097321001569

Reviews over Malia

• 8thea15-05-2013

mooie plek voor allerlei gezelschappen

Voor jongen mensen maar ook voor jonge gezinnen, met opgroeiende kinderen en voor stellen zoals wij ( 50+ ) Malia is een mooi stadje waar van alles te doen is, maar ik hoorde wel dat het in de zomer net zoals Chersonissos toch veelal jeugd is wat er is.

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in mei 2013

• 10vr. van der Ham09-09-2013

superrrrrrrrrrrrrrrrr

gezinnen met kinderen, met zijn tweetjes het is geschikt voor iedereen.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

• 7Christel11-08-2013

Fantasctiche plek .

Ons hotel zat op loopafstand bij restaurants en het uitgaansleven. We hebben veel van de omgeving gezien en dat was mooi.´

• 7Sfeer in stad
    • 6Stranden

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7EdwinE24-06-2013

rustige plek

Ik was er met een partner geweest, voor de rust en strand vakantie we zijn niet op zoek geweest naar cultuur en uitgang.

• 9Omgeving
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Olaf_Timmer13-06-2013

leuk, maar erg rustig

Malia is een echt dorp en er is een onduidelijke grens met Stalis of Stalida. Wij waren er voor de grote drukte, dus was het niet erg druk. Hoofdstraat is nog rustig en sommige gelegenheden waren nog aan het opbouwen. Is een leuk dorp, maar als het druk is, is het heel anders. Omgeving is mooi en stranden zijn niet zo groot als in Holland. Met de fiets kom je een heel eind en als je een auto huurt, kan je nog andere leuke plaatsen met een bezoekje vereren.

• 7Sfeer in stad

Gereisd in mei 2013

• 8Linda09-09-2013

Malia op zijn best, net buiten de stad.

Malia is het stadje waar veel Engelsen en mensen uit Rusland neerstrijken. Wanneer de Griekse bevolking merkt dat je een Hollander bent zullen ze je vriendelijk te woord staan en ontdek je direct de Griekse gastvrijheid. Malia heeft mooie zand stranden, dit in tegenstelling tot vele strandden met stenen en rotsen, en daar zitten ook de zee-egels.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

• 7Romy09-09-2013

Mooie plek met rust en drukte

Voor ieder wat wils in Malia. je kunt de drukte opzoeken maar je kunt ook relaxen.

• 8Michel04-08-2014

zeer veel engelsen met uitgaan

De clubs waren echt gruwelijk en super goede muziek. Vele malen beter dan Cherso. alleen al die engelsen hahahaha wat een gekken! Wij zijn ook een dag wezen touren op de quad dit was echt heel gaaf en veel gezien. controleer je quad goed voordat je ermee gaat rijden (lichten enz)

• 7Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 6G,G,L,F09-06-2016

niet meer wat het was

Het was dit jaar eind mei erg rustig, 1e week juni iets meer toeristen. Ook 's avonds was Malia niet meer wat het was. Komt ook omdat de Engelsen er nog niet waren. Zaten we ook niet op te wachten. Maar iets meer reuring was leuker. Ze waren in Bar-street nog druk aan het schilderen, de bars en disco's waren nog niet open.

• 6Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 6John en Carla05-10-2014

Weinig strand over na een flinke storm

We hebben ons verbaasd over de vele lege zaken in het uitgaannsgebied. De traditionele griekse restaurantjes in oud Malia zijn fantastisch!

• 7Zorg voor natuur
    • 8Stranden