Sorteren

Heel gastvrij, vriendelijk. Netjes hotel

TOP vakantie

Roelfien
    6-11-2018

Echt een toffe plek om je vakantie door te brengen. Service hoog in vaandel of het nu de tuinman, klusjesman, bar - en keukenhulp of eigenaar is. Niets is teveel als je iets vraagt of nodig hebt. Heerlijke relaxplek daarom zijn we al meerdere keren geweest. Prachtige omgeving, auto huren en omgeving verkennen, bergen in en terecht komen in schaapskudde of geiten . Mooie klooster enz.... Kreta heeft ons jart gestolem

Wie komen nog een keer terug

Wilma kemperman
    3-11-2018

Het is erg goed wat eten en drinken betreft ook het personeel is heel vriendelijk alleen de bedden waren te hard je kunt er nauwelijks op liggen daarom heb ik de bed bank verkozen in de huiskamer verder was alles prima

Onbezorgd voor een goede prijs genieten!

Tasoula Voudouri
    2-11-2018

Wij gingen iets te laat. Laatste week september. Beter Is begin september qua weer en dat echt alles open Is. Maar geweldig complex. Direct aan het strand, gratis(!!) parasols en zonnebedden. En je zit overal dichtbij. Huur geen auto maar pak de bus voor 4 e. Zit je ook zo in een andere plaats. En doe zeker een jeep safari! ik zou zo terug gaan.

Super.

Monica
    21-10-2018

Mooi hotel, mooie zwembaden, prima ligging, schoon, relaxed, luxe. Niet kleinschalig, maar door de uitgestrektheid valt dat meestal mee. Alleen bij het ontbijt wel een drukke boel.

Malia scoort een 7,2 uit 10, op basis van 662 reviews