Stalis / Stalida

We hebben een aantal aanbieders voor Stalis / Stalida voor je op een rij gezet:

vakanties Stalis / Stalida

We hebben een aantal aanbieders voor Stalis / Stalida voor je op een rij gezet:

Reviews over Stalis / Stalida

Netjes hotel, jammer van de katten

Lisette de Bruijn,
    13-1-2019

Wij vonden dit een mooi en fijn resort. In de omgeving wat winkeltjes en strandtentjes, niet echt spectaculair en een beetje sjofel. Het hotel zelf was wel heel netjes. Helaas vonden wij het aantal zwerfkatten erg vervelend. Ze liepen zelfs in het restaurant, heel onhygiënisch. We hadden het idee dat niemand in het hotel hier iets tegen deed, veel gasten haalden de beesten ook aan, ja, zo kom je er natuurlijk nooit vanaf.

De handdoeken moet je halen in de spa en daar kom je zowat niet weg zonder een massage te nemen, dat is jammer. De spa is wel lekker, zeker in de tijd dat wij er waren was het slecht weer met veel bewolking en zelfs wat regen.

Ook waren de kamers netjes, je moest alleen 's nachts je oordoppen in om de vechtende zwerfkatten niet te horen.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Echt geweldig!!

Barbara Koopman-Zwaan,
    1-12-2018

Wat een geweldig verblijf hebben wij gehad! Iridachic is een mooi verborgen pareltje, met zoveel zorg en liefde van de eigenaren neergezet en ingericht, je wilt niet anders dan terug om jezelf weer onder te kunnen dompelen in het luxe en weelderige gevoel van de beleving. Het eten is echt heerlijk, elke dag weer een verassing wat er wordt geserveerd, met heerlijke wijnen om uit te kiezen. Het personeel zordt ook goed voor de gasten en rent voor je. De kamers zijn heel mooi en warm ingericht, met een echt luxe vakantiegevoel. De ligging is prima, 15 a 20 min lopen over de strandweg en je kunt neerstrijken op 't strand bij Stalida met lekkere eettentjes. Je kunt ook een fiets huren bij Iridachic, wij zijn richting Chersonissos gefietst en hebben voorbij deze drukke plaats mooie rotsstrandjes ontdekt, weg van de drukte en zo mooi! Kortom alleen maar goede mooie dingen over dit complex, dubbel en dwars de moeite waard om te ontdekken!

Gereisd met partner in september 2018

Wij hebben een fantastische vakantie gehad!

henk,
    1-12-2018

Het is een fantastisch niet al te groot hotel met supervriendelijk personeel.

Het ontbijt is goed met voldoende keus.

De buffetten in de middag en avond hebben voldoende keus en zijn goed.

Je kunt eventueel ook buiten eten.

Ook kun je als je op tijd bent een tafel vinden direct aan zee.

Alles wordt goed schoon gehouden.

Het hotel ligt midden in het centrum met veel restaurants en terrasjes.

De huurauto konden we vlak bij het hotel parkeren.

De zwembaden zijn voorzien van voldoende ligbedden.

De kamer is voorzien van prima bedden.

Wordt ook keurig schoon gehouden.

De interieurverzorgster liet aan het eind van onze vakantie een leuk briefje achter en wenste ons een goede reis naar huis.

Kreta zelf bied heel veel leuke dingen om te doen.

Met een huurauto konden we overal zonder zorgen komen.

Bij verhuurder zijn alle risico's afgedekt je betaald gewoon een allin prijs.

En een aanspreekpunt in het Nederlands.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Mijn derde keer in Irida en volgend jaar weer!

Ellen,
    30-11-2018

Irida Chic Boutique hotel is het meest gastvrije hotel waar ik in al mijn jaren reizen al geweest ben. De Griekse hospitaliteit wordt gerepresenteerd door élke werknemer. Dit geeft een heel familiaire sfeer. Het is dan ook geen groot hotel, maar dat is net aangenaam. Het is er rustig en je kan er volop genieten.

Het eten is TOP. Geen buffet, maar elke dag een ander 5-gangen menu dat geserveerd wordt aan je tafel. Elk gerecht is zo lekker en met liefde gemaakt door de kok. Alsof je in een Grieks toprestaurant zit elke avond.

Ik raad dit hotel aan voor mensen die op zoek zijn naar rust en niet houden van de chaotische all inclusive formule (het is trouwens nooit vechten om een plekje aan het zwembad hier). Volgend jaar ga ik weer!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Angelique,
    20-11-2018

Perfecte ligging, heel leuk personeel , fijne kamers.

Aan de hoofdstraat met leuke winkeltjes, kroegen en restaurantjes.

Pal aan zee , service op het strand!

Kortom een aanrader!!

We zijn 2 keer geweest en gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2018
Stalis / Stalida scoort een 8 uit 10, op basis van 631 reviews