Frankrijk

Sheila,
    19-3-2019

Geweldig! Heel mooi en rustgevend

Gereisd alleenreizend in november 2018

De plek nooit meer . de touroperator zeker weer !

Noortje,
    13-3-2019

Heerlijk verblijf. Super gastvrije medewerkers van touroperator. De omgeving was minder dan de Ardeche maar dat is persoonlijk. Aankomend jaar weer naar touroperator camping maar dan in Dordogne

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk!!

Yvonne,
    19-1-2019

Zat toevallig even op Zoover en zag een paar recensies over deze camping waar wij een soort van kind aan huis zijn. Iedereen heeft zo zijn eigen mening en ervaringen, maar wat een heerlijke camping vinden wij dit! Verbleven in eigen tent en ook in stacaravan. Beoordelingen kunnen varieren maar een 3 of een 5? Dat ligt dan toch echt aan jezelf. Wij zijn geen mensen die vaak naar hetzelfde teruggaan, maar hebben een paar jaar geleden voor het eerst in de zomer hier verbleven en zijn daarna een paar keer terug geweest, ook in de meivakantie. Een fijne omgeving, in de buurt van alle Dday-dingen, mocht je daarin geinteresseerd zijn. Lekker uitwaaien aan de kust. Trouwens, het toppunt was echt de opmerking over de onsympathieke Franse eigenaar. Huh? Een zeer sympathieke man, net als zijn echtgenote en zijn dochter en het voltallige team overigens.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Voor mij niet meer

Johan Heschle,
    13-1-2019

Ik ben hier in 2016 samen met mijn zoon (toen 14) geweest. De camping was prima, de plek ook en we hebben dan ook een hele leuke vakantie gehad. Om die reden wilden wij in 2018 weer gaan en hadden dus weer rechtstreeks geboekt. Ook via de camping een annuleringsverzekering erbij gedaan. Helaas kreeg ik vlak voor vertrek van mijn garage te horen, dat ik het niet zou gaan halen met caravan, omdat mijn koppeling er bijna uit lag. Op stel en sprong maken, lukte niet ivm vakantie periode en een andere auto ook niet. Ik heb toen met pijn in mijn hart moeten annuleren! Helaas, achteraf geen terug gave van mijn aanbetaling, omdat de auto (volgens de verzekering) nog niet kapot was. Camping gebeld, of zij toch niet iets konden doen, al was het een klein deel terug betalen, maar zij wezen enkel met de vinger naar de verzekeringsmaatschappij. Heel teleurstellend. Wat ik hiermee wil meegeven is, sluit geen annuleringsverzekering via de camping af.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima hotel

ADRIENNE,
    6-12-2018

Prima hotel.. op goede locatie Ontbijt en kamers in orde.

Gereisd anders in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)