• 13.815

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Super Strandvakantie !

Marjolein,
    1-12-2018

Zaten op camping beach garden in een chalet, was een geweldige camping met directe toegang tot het strand. Er zijn hele mooie en iets minder mooie caravans, er zijn meerdere touroperators actief. Naast het strand is er op de camping ook een geweldige bakker, waar je ook lekkere pizza’s kan halen, een zwembad , winkel en restaurant. Het dorpje ligt op loopafstand en is zeer levendig. In het seizoen ( ook nog in september) elke dag markt. Heerlijke plek voor een ontspannen strand vakantie!

Ronald,
    30-11-2018

Veel animatie,mooie omgeving,te veel om op te noemen

Een fantastische camping, zeker de 5* waard

K. Ham,
    30-11-2018

Een fantastische camping, zeker de 5* waard. Met een eigen verse bakker, een hele mooie grote buiten zwembad, met veel ruimte er omheen. Maar er is ook een overdekte gedeelte met alleen maar jacuzzi's en een groot ondiep bassin voor pootjebaden, waar voornamelijk veel Fransen gebruik van maken, een aanrader, zeer relaxt. De pad naar de winkels, het restaurant, bar en zwembad, waar een iedere avond een entertainment plaats vindt, is 's avonds prachtig verlicht, dan staan de palmbomen en allerlei exotische bloeiende planten volop in het licht, een heel mooi gezicht. De verse bakker is echt top, de meeste mensen beperken zich tot de bekende baguette, maar ze hebben echt veel meer soorten lekkere broden, ook baguettes met zonnebloempitten erop, of sesam, of maanzaad, wij hebben zulke baguettes nog nergens anders in Frankrijk gezien en wij vonden ze erg lekker. Wij hebben een heerlijke vakantie hier gehad en zullen met plezier terug komen

Gezellig! Wel onderhoud nodig deze winter:)

Angela Buckens,
    28-11-2018

Leuke gemoedelijke camping! Veel gezinnen met jongere kinderen aanwezig.

Bijzonder mooie camping!

Wilfred,
    23-11-2018

Wij, vader 2 kids (14-16 ) zijn een week op deze camping geweest. Te kort! De camping is prachtig gelegen met gloednieuw sanitair.De kinderen hebben . Zich uitstekend vermaakt bij het zwembad en in de avond komen ze samen bij het voetbalveld. Het is een camping waar je beenspieren getraind worden (terrassencamping) de beheerder spreekt Nederlands en dat is in ons geval bijzonder prettig geweest. Het dorpje Nants kun je lopend bereiken vanaf de camping. Leuk om te doen tijdens de marktdag. Daarnaast biedt de regio genoeg mogelijkheden voor avontuur, shoppen (Millau), of rond touren met de auto.