• 1.025
    1.199

2.596

vakanties Aquitaine

Reviews over accommodaties in Aquitaine

Fantastisch en we gaan zeker weer!

Bram,
    10-12-2018

Wat een welkom en prachtig park. Alle faciliteiten zijn keurig en goed onderhouden. De mensen die er werken, of dat nu aan de Receptie is , in de Horeca of binnen het Recreatieteam, zijn vriendelijk en behulpzaam. Plekken zijn mooi groot en het activiteitenaanbod is leuk. De omgeving geeft allerlei mogelijkheden voor dagjes uit en volop bezienswaardigheden. Voor een gezin is het park gewoonweg TOP! Ik zou iedereen willen aanraden dit park voor een heerlijke vakantie te boeken.

Fantastische familie camping

Danny,
    1-12-2018

Vroeger tijdens mijn jeugd hier geweest en nu mijn eigen kinderen 3 keer hiernaartoe meegenomen waarvan de laatste keer met eigen caravan. De familie Kusters en medewerkers doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Zwembaden zijn top. Sanitair is keurig. Animatieteam verzorgt meerdere keren per dag leuke activiteiten. De croissants zijn geweldig! En in de buurt is meer dan genoeg te doen. Wij gaan zeker weer!

Mooie camping direct aan de Atlantische kust.

Fam,
    1-12-2018

Camping direct aan het strand. Leuk zwembad en gezellige sfeer. Kinderen ontmoeten elkaar bij de animatie en panna kooi.

We hebben er een geweldige tijd gehad.

H. Makkinga,
    27-10-2018

Het is een camping met veel voorzieningen, net sanitair met prima warm water. het sanitair werd goed schoon gehouden. Verder animatie, zwembad , restaurant met groot terras.

Heerlijke vakantie gehad !

A.Stegeman,
    23-10-2018

Heerlijke vakantie gehad. Mooie camping in een prachtige omgeving. Mobile home was schoon en netjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.