Rhône - Alps

Reviews over accommodaties in Rhône - Alps

Supercalifragilisticexpialidocious!

Diana de Jong,
    19-1-2019

Al een aantal keren geweest op deze mooie, gezellige camping met familie en kinderen. Er is voor iedereen iets leuks te doen, zoals een leuk en mooi aangelegd zwembad maar je kunt ook je hart ophalen bij de rivier, diverse activiteiten voor iedere leeftijd, sportmogelijkheden en een gezellig terras aangelegd met leuke optredens van het animatieteam maar ook van andere bands etc. Afgelopen keer hadden we een gave schuimparty! Ik heb nog nooit zo gelachen! 🤣 Ook de omgeving is prachtig, daar raak je nooit op uitgekeken. Mooie plaatsjes met gezellige marktjes maar ook mooie kastelen en iedere keer is het kanoën op de rivier de Ardèche een uitdaging. Je kijkt je ogen uit naar de prachtige natuur! Kortom echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Supercamping waar je goed direct kunt boeken!

Monique,
    8-1-2019

Superfijne zwembaden en direct aan de rivier was echt fijn, lekker afwisselend voor de kinderen. Fijne prestige stacaravan met airco bij de camping zelf geboekt, goede prijs/kwaliteit en was lekker schoon. Gezellige en ongedwongen sfeer op de camping en s'avonds even naar de optredens gaan kijken vonden wij heel leuk. Omgeving ook heel mooi, wij hebben hier een supergeslaagde vakantie gehad met onze kids van 4 en 8 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastische vakantie

Marjolein Popma,
    7-1-2019

Keurig onderhouden camping op een prachtige locatie. Het meer is ook geweldig en heerlijk van temperatuur. De hele dag door zie je mensen parachute springen, vanaf de berg. Ook naar Annecy geweest en naar de grotten (aanrader) toen het erg warm was. Hadden een ingerichte tent, was keurig en op een plek met mooi uitzicht. Wel wat dicht op elkaar. Onze zoon heeft zich geweldig vermaakt ook al werd er Frans gesproken, met handen en voeten redde hij zich prima en had ook veek vriendjes. Wij gaan vast nog eens terug. Sanitair: geen toiletbril dat vond ik wel een nadeel. Werd wel goed schoongehouden. Zwembad fantastisch. Bij twijfel: boeken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Ons houten huisjes was destijds slecht onderhouden

Johan,
    28-12-2018

Ons houten huisjes was destijds slecht onderhouden.

Gereisd anders in december 2018

Mooie camping op een uitzonderlijk mooi punt om veel te en

Remco,
    26-12-2018

Mooie camping op een uitzonderlijk mooi punt om veel te zien en te beleven.

Gereisd anders in december 2018