Ile de France

Reviews over accommodaties in Ile de France

Dikke prima

L.,
    12-1-2019

Prima huisje icm een bezoek aan disney. Huisje was schoon, warm en voorzien van waterkoker, koffiezetapparaat en combi magnetron. Kinderstoel en babybedje waren ook aanwezig en zgan. Bedden keurig opgemaakt. Groot nadeel wel was het 2 persoons (camping) bed. Dit is een soort opklapbed en enorm hard. Echt Niet prettig. Personeel erg vriendelijk. Smorgens kan je verse broodjes halen vanaf 0730.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Mooi hotel met romantische uitstraling

Annette,
    7-1-2019

Dit hotel heeft echt n grootse uitstraling. Sjiek en romantisch. Grote hal waar men je goed helpt.

Wel lange gangen en zoeken naar de kamers.

Kamers zijn prima en mooi afgewerkt. Badkamer wat minder maar wel goed schoon.

Nadeel erg hard matras. Vermindert slaapcomfort maar wel goed schoon alles.

Iets meer Disneydetails en bv waterkoker zou fijn zijn.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Vreselijke bedden

Ilona de Bruijn,
    4-1-2019

Prachtig hotel, het eten is heerlijk, heel erg vriendelijk personeel in de restaurants, maar echt vreselijke bedden! Drie nachten heel slecht geslapen. Verhouding prijs kwaliteit klopt niet. Kamers zijn heel klein voor een gezin en echt verouderd.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Een mooie rustige plek

Booms,
    3-1-2019

Dit bungalow park is een mooie en rustige plaats. Hier kan je goed uitrusten na een lange dag in disneyland. Alles was prima in orde. Alleen was er geen oventje maar voor de rest was er alles. 2 badkamers 2 slaapkamers met voldoende ruimte. Het is een klein maar een fijn bungalow. 10 min van het park.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Aanrader

kim kuipers,
    14-12-2018

We zijn net terug hadden de compass club geboekt,incl ontbijt en diner.En andere leuke extra's horen er bij .Maar de kamers zijn gewoon hetzelfde als de kamers op de eerste 6 verdiepingen alleen een ander behangetje .Ze doen het overkomen alaof de bovenste 2 etages " exclusief" zijn .Maar onze kamer had gewoon uitzicht op de laden en lossen uitgang ,van het hotel en wij lagen snachts wakker van de logistieke werkzaamheden. Niks exclusiefs aan ..De bedden zijn kei en keihard je kan net zo goed op de grond gaan liggen,en het zijn geen 2pers bedden maar twijfelaars.Als je met 4 volwassenen komt in zo'n kamer heb je een probleem..Verder doet het personeel er alles aan om het verblijf aangenaam te maken, zwembad is netjes en schoon .Ontbijt en snacks goed verzorgd.Het hotel ligt op loopafstand van het park dit is ook erg fijn.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018