Provence - Alpes - Cote d'Azur

We hebben een aantal aanbieders voor Provence - Alpes - Cote d'Azur voor je op een rij gezet:

• 1.843

Reviews over accommodaties in Provence - Alpes - Cote d'Azur

Fantastisch!

D,
    31-1-2019

1,5 week op deze prachtige camping mogen verblijven. Ligging aan het strand en vlakbij een aantal verschillende dorpen. Saint Tropez is zo’n 20 minuutjes met de boot. Wij gaan zeker nog een keer terug maar dan in een van de accommodaties aan het strand!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Fantastich

Van der berg,
    12-1-2019

Wii zijn hier geweest in juni 2018 voor twee weken in een mobil home. Onze kinderen hebben zich erg vermaakt leuke animatie en veel te doen voor de kinderen. Het gebruik van de navette die vanaf s'morgens tot s'avonds over het park begeefdt is erg prakties. Erg leuk zwembad en goed oplettende badmeesters. Onze mobil erg schoon en een erg mooi uitzicht een echte aanrader voor deze camping en we komen zeker weer.

Gereisd met partner in juni 2018
    Daisy, DG, 15-1-2019

Beste Familie Van der berg,

Het hele team van Domaine du Colombier bedankt u voor uw review.

Uw mening vat de positieve punten van het domein samen. Enorm bedankt voor de details van uw vakantie voor de andere bezoekers !

Hopelijk zien wij u dit jaar weer terug op Domaine du Colombier voor nieuwe avontureren.

Tot binnenkort !

Met vriendelijke groeten,

Daisy

Domaine du Colombier

0033(0)4.94.51.56.01

Heerlijke plek

Tineke,
    9-1-2019

Camping Prairies de La Mer is een mooie goed onderhouden camping. Er zijn veel verschillende tour operators die delen van de camping verhuren dus de grootte van de ruimte rondom de verhuuraccommodaties kan sterk verschillen. Wij hebben twee jaar achter elkaar een Faré Coté Jardin geboekt. Doordat de Farés speels in de tuin geplaatst zijn heb je voor je gevoel veel privacy. Het strand en het (net nieuwe) zwembad zijn heerlijk (wel veel handdoekleggers helaas). Daarnaast heb je keuze uit drie restaurants waar je heerlijk kunt tafelen terwijl de kinderen op het strand spelen. Er is veel te doen: voetbal, volleybal, gym, allerlei activiteiten en het cirque d'azur (een familiecircus begon laat 21.00 maar was een grote hit bij de kinderen).

Enige nadeel was dat de animatie van de camping geluidsoverlast geeft tot ong. 23.00 uur. Als ze geluidsschermen zouden plaatsen om dit te beperken is het echt een paradijsje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke en nette camping

Joke,
    7-1-2019

Wij zijn hier vorig jaar 12 dagen geweest. Voor ons de eerste keer in Frankrijk. Wij hebben dit als positief ervaren. De camping is mooi en netjes aangelegd. De kinderen hebben ook een fantastische tijd gehad.

Jammer dat je bij het zwembad niet kon eten of drinken. Dit maakt een dagje bij het zwembad net even wat gezelliger. En ja, het is al eerder geschreven, je mag dus niet met slippers naar het zwembad. Deze moet je uitdoen en vervolgens loop je door een koud badje. Op zich niet erg maar de vloer is erg scherp aan de voeten.

Accommodatie was prima. We stonden heel dicht bij het centrum maar wij daar hebben wij geen hinder van gehad.

In de buurt is niet veel te doen op loopafstand. Wel leuke dorpjes in de buurt waarvoor je de auto moet pakken. Wij misten een gezellige omgeving buiten de camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
    Jean Philippe Bravay, Gérant, 29-1-2019

Heel hartelijk dank voor uw verblijf en beoordeling!

Wij gaan dit jaar de vloer rondom het zwembad vernieuwen zodat deze niet meer pijn aan de voeten doet.

Op loopafstand ligt ons dorp Volonne, waar u leuke plekjes en straatjes (gebouwd tegen de rotsen) aan treft. Vervolgens is het inderdaad noodzakelijk om met de auto naar andere leuke dorpen en stadjes, natuurparken, etc... te rijden, maar dit is zeker de moeite waard!

Bij aankomst krijgt u een folder met allemaal tips om uitstapjes te maken.

Goede plek, al jaren

CLEMENS,
    6-1-2019

Goede plek, al jaren. Prachtige beplanting, mooi aangelegd.

Gastvrij.

Gereisd anders in januari 2019