• 1.843
    2.137

5.213

vakanties Provence - Alpes - Cote d'Azur

Reviews over accommodaties in Provence - Alpes - Cote d'Azur

Heerlijke camping met kleine kinderen!

Jim,
    1-12-2018

Wij vierden twee weken vakantie begin juni. De camping was kwa bezetting relatief rustig, maar niet te, ideaal dus. De stacaravans zijn functioneel ingericht en lekker knus. Bij de stacaravan hadden wij een grote vlonder van ongeveer 30 m2 en dat was ideaal, omdat je het meeste buiten bent. De camping beschikt over een leuk zwembad vooral voor kinderen vanaf vijf jaar en ouder met een verdieping hoger een bar, pizzaria, restaurant en disco voor kinderen. Dat vonden onze kinderen erg leuk . Ook is er een leuke speeltuin en een kleine supermarkt. Als je naar het strand wilt, dan ben je wel 10-15 minuten onderweg. Wij lagen meestal bij Plage St. Aygulf. Aan het einde van die straat bij de winkels heb je ondiepere zee wat handig is met kleine kinderen. Op de meeste plekken betaal je voor parkeren. De boulevard tussen Frejus en Saint-Raphael is gezellig, heeft meerdere leuke eettentjes en een casino. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!!

Aanrader

Ha Brusse,

Prachtige ligging aan de golf, precise tussen St. Tropez en St. Maxims

een zalige ontspannende vakantie

fam wijnants,
    1-12-2018

een zeer mooie streek, met prachtige natuur. een zeer grote camping met voor ieders wat ,ruim aanbod activiteiten wel enkel frans en engels , echt de moeite , kom zeker terug

Een hele mooie camping voor jong en oud.

Fam van Zwol,
    16-11-2018

Wij vinden deze camping super zijn er ongeveer 4 weken geweest en komen volgen jaar zeker terug op deze camping.

Mochten eerst niet op een bepaalde plek staan omdat dat gedeelte van de camping nog niet open was maar na een mailtje naar de camping staan daar al 12 jaar

Zouden ze deze plaats voor ons gereed maken stroom water etc.

Super tof dus ps heb er nog ongeveer 20 forellen gevangen.

Jean Philippe Bravay, Gérant, 30-11-2018

Beste familie van Zwol,

Heel hartelijk dank voor uw loyaliteit!

Wij zijn blij dat u het hier naar de zin hebt en kijken er naar uit u volgend jaar weer bij ons te verwelkomen! (eveneens voor een lekkere forel ;-) )

heerlijke camping

Martine Niekerk,
    11-11-2018

Fijne camping, waar veel te doen is.

Een heerlijke omgeving voor dagjes weg. We hebben wel wat onweer en regenbuien gehad (meestal rond etenstijd trok het dicht) maar de rest van de dag hadden we heerlijk weer.

Jean Philippe Bravay, Gérant, 30-11-2018
    Heel hartelijk dank voor uw verblijf en de beoordeling! Wij zijn het helemaal met u eens, de omgeving is hier schitterend voor dagjes weg, je raakt niet uitgekeken en de landschappen zijn zeer gevarieerd!