Frankrijk

35.445

vakanties Frankrijk

We hebben een aantal aanbieders voor Frankrijk voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Prima camping, perfect voor gezinnen!

M.W. van der Meer,
    12-1-2019

Hele leuke camping! We hebben hier via touroperator een stacaravan geboekt voor een paar dagen om de zwarte zaterdag een beetje te vermijden en dat was prima! Zeker de moeite waard! Veel voorzieningen en activiteiten en een hele gemoedelijke sfeer. Accommodatie was netjes en schoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke plek

Tineke,
    9-1-2019

Camping Prairies de La Mer is een mooie goed onderhouden camping. Er zijn veel verschillende tour operators die delen van de camping verhuren dus de grootte van de ruimte rondom de verhuuraccommodaties kan sterk verschillen. Wij hebben twee jaar achter elkaar een Faré Coté Jardin geboekt. Doordat de Farés speels in de tuin geplaatst zijn heb je voor je gevoel veel privacy. Het strand en het (net nieuwe) zwembad zijn heerlijk (wel veel handdoekleggers helaas). Daarnaast heb je keuze uit drie restaurants waar je heerlijk kunt tafelen terwijl de kinderen op het strand spelen. Er is veel te doen: voetbal, volleybal, gym, allerlei activiteiten en het cirque d'azur (een familiecircus begon laat 21.00 maar was een grote hit bij de kinderen).

Enige nadeel was dat de animatie van de camping geluidsoverlast geeft tot ong. 23.00 uur. Als ze geluidsschermen zouden plaatsen om dit te beperken is het echt een paradijsje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ons houten huisjes was destijds slecht onderhouden

Johan,
    28-12-2018

Ons houten huisjes was destijds slecht onderhouden.

Gereisd anders in december 2018

Mooie camping op een uitzonderlijk mooi punt om veel te en

Remco,
    26-12-2018

Mooie camping op een uitzonderlijk mooi punt om veel te zien en te beleven.

Gereisd anders in december 2018

Super camping op mooie locatie

Sabine,
    26-12-2018

Eigenlijk mag niemand weten dat dit zo’n supercamping is. In juli was het nog erg rustig, camping is erg gericht op Fransen die in augustus komen.

Het enige minpunt is, dat er bij de camping zelf geen strandje is bij het meer. Dit ligt wel verderop op het schiereiland.

Het zou erg jammer zijn als dit mooie plekje straks te toeristisch zou worden.