• 1.101

Reviews over accommodaties in Languedoc - Roussillon

top vakantie bestemming

Gerrit,
    3-12-2018

Wat een mooie plek om je dagen te vermaken. Aan de rivier gezellig zonnen of van de rotsen af duiken. We hebben ons er goed vermaakt. De toiletten waren schoon en de douches lekker warm. Met de fiets naar het dorp om boodschappen of een terrasje. Lopend kan de gratis naar pont du gard. Op vrijdag heb je een mooie ligt show op de pont du gard .

Super Strandvakantie !

Marjolein,
    1-12-2018

Zaten op camping beach garden in een chalet, was een geweldige camping met directe toegang tot het strand. Er zijn hele mooie en iets minder mooie caravans, er zijn meerdere touroperators actief. Naast het strand is er op de camping ook een geweldige bakker, waar je ook lekkere pizza’s kan halen, een zwembad , winkel en restaurant. Het dorpje ligt op loopafstand en is zeer levendig. In het seizoen ( ook nog in september) elke dag markt. Heerlijke plek voor een ontspannen strand vakantie!

Barbara,
    1-12-2018

Echt een topcamping,schoon,mooi gelegen direct aan zee,niet te massaal,gezellige familiecamping. Vijf jaar op een rij geweest,genoeg te zien in de omgeving: Gorges d’Héric,yellow train,cap d agde,enz. Echt een aanrader,boek via de camping zelf,echt goedkoper en nieuwere sta caravans!

Een fantastische camping, zeker de 5* waard

K. Ham,
    30-11-2018

Een fantastische camping, zeker de 5* waard. Met een eigen verse bakker, een hele mooie grote buiten zwembad, met veel ruimte er omheen. Maar er is ook een overdekte gedeelte met alleen maar jacuzzi's en een groot ondiep bassin voor pootjebaden, waar voornamelijk veel Fransen gebruik van maken, een aanrader, zeer relaxt. De pad naar de winkels, het restaurant, bar en zwembad, waar een iedere avond een entertainment plaats vindt, is 's avonds prachtig verlicht, dan staan de palmbomen en allerlei exotische bloeiende planten volop in het licht, een heel mooi gezicht. De verse bakker is echt top, de meeste mensen beperken zich tot de bekende baguette, maar ze hebben echt veel meer soorten lekkere broden, ook baguettes met zonnebloempitten erop, of sesam, of maanzaad, wij hebben zulke baguettes nog nergens anders in Frankrijk gezien en wij vonden ze erg lekker. Wij hebben een heerlijke vakantie hier gehad en zullen met plezier terug komen

Fantastisch, ruim, schoon en mooie ligging!

Blokhuis,
    28-11-2018

Schone ruime camping. Niet massaal en super mooie plek. Deze camping ligt perfect, groot zwembad enbij en je kan lopend naar zee. Hier ook keuze uit hondenstrand. De camping is schoon en mooi aangelegd. In de omgeving is veel te doen, denk aan waterparken, karten etc. Ook zijn er mooie stadjes te boeken van vroeger, zoals oude verlaten kastelen! Zeker de moeite waard! Voor jong en oud is hier veel te belven, ik zeg een echte aanrader!

Het is een camping waar ook veel fransen komen, hier moet je van houden, wij hebben ons er totaal niet aan gestoord! Drop in, is zeker een aanrader in dr buurt, dit een geen normaal waterpark, maar met banen, waar je met plankje of band af kunt glijden, zeker een leuke ervaring! Ook zitten er in de buurt 2 lidls en gewonen supermarkten! Kortom, alles dichtbij!