Sorteren

vakanties Alsace (Elzas)

Reviews over accommodaties in Alsace (Elzas)

Fijne rustige camping, gunstig gelegen dichtbij dorpje

René A.
    21-10-2018

Fijne rustige camping, gunstig gelegen dichtbij dorpje.

Mooie camping

Rob
    3-10-2018

Mooie camping. Goede voorzieningen. Kort bij centrum stadje.

Mooie ligging

Anita van Raaij
    27-9-2018

Camping ligt aan de rand van Eguisheim. Is goed aangegeven in het dorp. Zorg dat je voor de middag aankomt want de camping is snel vol!!! Zelfs eind september!!!! Voor de ingang is het vaak druk met campers en caravans. Een elektrische fiets is aan te bevelen. Je kunt hele mooie uitstapjes maken.Sanitair is verouderd en niet schoon. Bij de afwasplaatsen is de afwasbak verkleurd naar ranzig bruin. De kitrand laat los en is beschimmeld. De camping heeft niet zo veel sfeer en dat komt met name door het grote verloop van campers. De mooiste plaatsen zijn over het bruggetje. Mooie wandeling door de wijnvelden vanaf de camping.

Fraai , tussen wijngaarden met pittoresque dorp

J.Burgers
    26-9-2018

Camping Eguisheim. 02-09-2019 – 09-09-2019.

Les Trois chateaux.

In heuvelachtig gebied grote camping (303 pl) geterrasseerd. Vriendelijke ontvangst in drie talen Door het geven van het autonummer kan de slagboom automatisch open. WIFI is gratis en gaat tot de kampeerplaats. Water en elektriciteit (8A) vlakbij. Plaatsen zijn matig groot en bestaan voornamelijk uit grind. Ook weinig schaduw. Bomen aanwezig, Catalpa , Robinia, Essen.,

Sanitair gebouw is netjes en schoon, wasmachines en droger aanwezig .Kinderspeeltoestellen en tafeltennis tafels aanwezig.

Verrassend is het, op loopafstand gelegen, Eguisheim. Een vermelding in elke gids voor middeleeuwse plaatsjes waardig. Een ommuurd bloemrijk dorpje met vakwerkhuisjes, pleintjes met fonteinen. Sfeer Anton Pieck.

Veel wijngaarden in de omgeving. Ook mooie wandeltochten te maken en auto ritjes.

Camping zeer geschikt voor motorhomes. Veel bezocht door GB, NL,D,CH, B en S. Ook verhuu

Super camping in een mooie omgeving.

Inneka
    16-9-2018

Deze camping is een echte aanrader. De camping is mooi gelegen aan het begin van een dal. Het uitzicht is mooi. Je kunt er geweldig ATB en of wandelen. Met de hitte waren we blij met het geweldige buiten zwembad in Muenster. Vlakbij de camping liggen een pizzeria, bakker en wijnproeverij. Binnen 5 minuten lopen. De supermarkt ligt een paar kilometer verder. De camping zelf heeft gastvrije eigenaren die zeer toegewijd zijn. De plekken hebben schaduw en liggen speels verdeeld. Het sanitair is heel schoon. Wij hebben er een fijne tijd gehad, in het dal was genoeg te doen. Eigenlijk hadden we langer willen blijven. We zijn ook een dag naar Europa park geweest, prima te doen. Kortom: deze camping is een aanrader in een rustige streek. Het leuke aan deze streek is dat je bij een middelgebergte zit, erg mooi.