Corsica

Reviews over accommodaties in Corsica

Perfecte camping!

Laura,
    28-12-2018

Twee weken verbleven in een mooi chalet met een doorkijkje op de baai van Valinco. We zaten aan de rand van de camping waar we in de schemering wilde zwijnen zagen lopen door het riet en ook hoorden `s avonds, grappig. Ontvangst was heel hartelijk, ondanks dat we twee uur later aankwamen `s avonds door vertraging van de ferry. Chalet was prima en schoon. Het zwembad & terras/bar op de camping is mooi en schoon met uitzicht over de baai en op Propriano. In het restaurant kun je heerlijk eten! Er zit ook net buiten de ingang van de camping een pizzabakker waar je pizza`s voor een leuke prijs mee kunt nemen en daarnaast haalden we ook onze broodjes. Aanrader: Sartène (richting Sartène ook een grote supermarkt)/bergen bij Tolla, Tavera, Zonzo, Col de Vaccia, Massif de Bavella ,Sari-Solenzara & Ghisoni. Wij hebben ongeveer de helft van Corsica gezien. Afstanden zijn behoorlijk doordat alles bergachtig is. Camping is perfect!

Gereisd met partner in augustus 2018

Aanrader!

Noortje,
    4-9-2018

Geweldige camping! Mooie plekken, goede douches, super zwembad, heerlijke pizza’s en gewoon heel mooi gelegen. Met ACSI campingcard maar €15,80 voor 2 personen. Fijne stranden in de buurt en Propriano is leuk om wat te drinken.

Let wel op waar je gaat staan ivm de doorgaande weg en let op dat je geen etensresten/vuilniszakken laat slingeren. We hebben wat bezoek van zwijntjes gehad ‘s nachts ;)

Gereisd met partner in september 2018

Mooie en fijne camping, jammer van de buren

Sander,
    19-8-2018

Mooi gelegen terrassencamping met uitzicht over de baai, een hele mooie plek. We zaten in een huisje met uitzicht over de baai. Met de auto ben je zo op het strand en de camping heeft een aardig zwembad en prima faciliteiten. Nadelen: de aan het strand gelegen Club Med zorgt voor geluidsoverlast. En wij waren er in het weekend van het Carchese Sound Festival (dance muziek van 23.00 tot 7.00 gedurende drie nachten) op het strand. Check dus de data als je daar geen last van wilt hebben. De campingeigenaar informeerde ons pas een dag van te voren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Alexandra Paquin,