vakanties Cyprus

Reviews over accommodaties in Cyprus

geweldig

Ingrid Corten,
    1-12-2018

Het was in oktober de 10 de keer dat we naar Kyrenia geweest zijn en de 9 de keer in hotel Oscar Resort.Op 20 minuutjes wandelen kom je in de prachtige haven met kasteel dat te bezichtigen is .Er is ook vanuit het hotel de mogelijkheid om met een gratis treintje naar de haven te gaan .Aan de haven heb je heel veer restaurents ,daar kan je echt goedkoop en zeer lekker eten.Wij gaan in april terug naar kyrenia en zeker terug naar hotel Oscar resort.Het hotel heeft zeer ruime aangename kamers .Je kan verblijf met ontbijt boeken maar half pension is ook mogelijk.Het personeel is er heel vriendelijk en behulpzaam ,ze helpen je onmiddelijk met een glimlach.Het hotel heeft 3 grote zwembaden en voldoende zonnebedden voor iedereen .Voor ons zeker in de toekomst Cyprus Kyrenia Hotel Oscar Resort.

Rekkers,
    1-12-2018

Volgens mij niets. Alles is goed.

Geweldig hotel!

Valerie Berger,
    28-11-2018

Wat een geweldig hotel! Fijne ligging, vriendelijk personeel en een reserveringssysteem voor de bedjes aan het zwembad zodat je altijd plek hebt. Er worden bedjes op je kamernummer gezet, heel erg fijn. Het adult only gedeelte was zo fijn. Ontbijt was elke ochtend heerlijk.

Myrna,
    18-11-2018

Top verblijf gehad! Ik verbleef samen met mijn vriend en nog een ander stel 12 nachten. Heerlijke vakantie, lekker warm, direct aan het strand, ultra all-in, beachclub, entertainment, het heerlijke eten en niet te vergeten; het vriendelijke personeel! Kortom, alles was top! Het enige nadeel is dat je niet in de buurt van een stad zit. Voordat je bij een supermarkt bent, ben je 20 minuten verder. Hierdoor waren wij eigenlijk vrijwel elke dag gewoon op het ressort te vinden. 1 dag hebben wij een auto gehuurd en zijn we richting de bergen gereden en richting de grotere steden. Zeker een aanrader!

top vakantie!

tim krollen,
    18-11-2018

Prima hotel met veel faciliteiten voor kinderen, glijbanen, speeltuintjes en een kinderbad met toestellen!

De verschillende zwembaden zijn groot en schoon.

Het animatieteam verzorgd waterpolo, beachvolleybal, boogschieten etc etc.

Alleen de kinderanimatie vonden wij minder - erg engels georienteerd en de minidisco is elke avond hetzelfde met typisch Engelse spelletjes.

Onze kamers hadden een inloopdouche (met zeep/shampooflesjes), koelkastje, haardroger, houten vloer, uitstekende bedden die echter wel aan de korte kant zijn!

Voor mannen van rond de twee meter een probleem want voeten steken uit.

De familiekamer op de begane grond beschikt over een ruim terras met zitje voor 4 personen. Alle kamers zijn even groot. De familiekamers hebben een bad met douche erin.

Het eten is erg goed en afwisselend. Wij verbleven 10 dagen in het hotel en verveelde ons nog niet met het buffet. erg afwisselend dus!