Sorteren

vakanties Kyrenia

Reviews over accommodaties in Kyrenia

Fijne vakantie, maar laatste keer voor ons

Evelien
    7-5-2018

"Mixed feelings" bij Topset..

5 jaar geleden al eens geweest en een fijne vakantie gehad dus dit jaar op herhaling. De prijs is zeer gunstig dus je kunt er geen luxe verwachten. Het onderhoud laat wat te wensen over hier en daar en jammer dat ze het strand niet lekker opknappen. Het ligt namelijk pal aan zee dus echt wel iets moois van te maken! Het personeel is lief, maar er wordt hen duidelijk dingen opgedragen door de eigenaar.. Er is ons een aantal keer opgedrongen een bepaald gerecht van de kaart te kiezen, want iets anders hadden ze dan stiekem niet. Als we aangaven toch echt wat anders te willen dan kon dat uiteindelijk toch wel. Dat wordt toch wel irritant! Het eten is niet bijzonder. Hoe het complex is opgezet is wel weer gezellig, aan het zwembad + de zee. Wij hadden een maisonette met onze 2 kinderen. Lekker ruim! Geen luxe, maar verder prima hoor. De lokale bevolking is heel lief. Girne leuk plaatsje met gezellige haven!

Prachtig gelegen !

Anne F. Slik ( male !! )
    27-1-2018

Hotel Sempati is gelegen op Noord-Cyprus vlakbij Lapta en vlak aan zee .

Het hotel is half rond : 's morgens vroeg ontbijten op het plein in alle rust en stilte EN in de ochtendzon .

Er zijn geen stads en/of streekbussen dus het vervoer gaat met de zogenaamde - dolmus - dat is spotgoedkoop en zij stoppen op elke plaats wat je maar wil .

ZEER vriendelijk hotel personeel !!!

Een ECHTE aanrader .

Kyrenia scoort een 7,2 uit 10, op basis van 509 reviews