Sorteren

Reviews over accommodaties in Kyrenia

Prima hotel

M.E.
    13-11-2018

Prima hotel voor het aantal sterren. Goed eten, grote kamers. Wifi verbinding (alleen in bar en receptie) kon beter. Goede ligging, mooi uitzicht over zee vanaf bar/restaurant.

Leuk, kleinschalig, mooi uitzicht, mooie tuin

Lia Matthaei
    11-11-2018

Ik ging naar deze bestemming voor het mooie weer op deze locatie eind oktober en zonder al te hoge verwachtigen van de accomodatie, daar de prijs zeer laag was, maar wat werd ik blij verrast.

Het kleinschalige hotel was super leuk.

Mooie, schone ruime kamers.

Gezellig en schoon zwembad met verzorgde tuin en gelegen aan zee.

Onbijt was iedere dag hetzelfde, maar prima en voldoende.

Ik heb 1 maal ala carte in het hotel gedineerd en dat was heerlijk en zeer laag aan de prijs, ooj de wijnen zijn er goed en betaalbaar.

Het personeel is vriendelijk en de afstand tusse n hotel en de wink e lstraat waar ook de Dolmus ridt, die je voor €1 naar Kyrenia stad of één of ander strand in de buurt brengt, is 5 minuten lopen.

Ik heb hier een hele fijne week gehad met iedere dag volop zon en ik zou het geen straf vinden om er weer eens heen te mogen.

TIP, Wanneer je plannen hebt om naar deze bestemming te gaan, boek dan LO en géén HP!!!!

Heerlijk

Yvonne
    21-10-2018

Heerlijke plek om tot rust te komen. Zeer vriendelijk personeel en de kamer werd dagelijks schoongemaakt. De omgeving is goed te verkennen middels openbaar vervoer of huur auto. Mooi dat t toerisme nog in de kinderschoenen staat.

Vergeet niet de massage door Hoessien, the best ever!!

Geweldige vakantie gehad

M A Steeg
    4-10-2018

Gezellig hotel leuke uitstraling vriendelijk personeel

Gaan zeker nog een keer terug

Thea
    1-10-2018

Leuk hotel,vriendelijk personeel.Jammer dat t ontbijt zo saai was,maar gaan zeker nog eens terug.