Sorteren

Reviews over accommodaties in Paphos

top vakantie!

tim krollen
    18-11-2018

Prima hotel met veel faciliteiten voor kinderen, glijbanen, speeltuintjes en een kinderbad met toestellen!

De verschillende zwembaden zijn groot en schoon.

Het animatieteam verzorgd waterpolo, beachvolleybal, boogschieten etc etc.

Alleen de kinderanimatie vonden wij minder - erg engels georienteerd en de minidisco is elke avond hetzelfde met typisch Engelse spelletjes.

Onze kamers hadden een inloopdouche (met zeep/shampooflesjes), koelkastje, haardroger, houten vloer, uitstekende bedden die echter wel aan de korte kant zijn!

Voor mannen van rond de twee meter een probleem want voeten steken uit.

De familiekamer op de begane grond beschikt over een ruim terras met zitje voor 4 personen. Alle kamers zijn even groot. De familiekamers hebben een bad met douche erin.

Het eten is erg goed en afwisselend. Wij verbleven 10 dagen in het hotel en verveelde ons nog niet met het buffet. erg afwisselend dus!

Erg leuke vakantie gehad.

Raymond
    8-11-2018

Echt heel leuk hotel! Goed eten en vriendelijk personeel! Het buitenbad was wel erg koud, maar als het 28 graden is, dan is dat wel lekker! Verder is het ook heel makkelijk om met de bus naar de harbour te gaan! Je staat er al voor €1,50.

Is gezellig druk en leuke winkeltjes en restaurants.

Bedden waren wel erg hard, maar dat heeft voor ons de pret niet bedorven!

Fijne plek

Marja
    4-11-2018

Leuk hotel, schoon en vriendelijk personeel. Leuke animatie en goed eten.

Zeker voor herhaling vatbaar. Lopend naar het plaatsje is langs de zee een half uur lopen maar er stopt ook een bus voor de deur. Handdoeken service is ook fijn

We hebben genoten!

Hendrike Knol
    4-11-2018

Avanti Village is gebouwd als een dorpje. Hele vriendelijke medewerkers, schoon, mooi zwembad. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Grote appartementen, prima bedden, lekkere stoelen voor op het terras. Wij waren daar met onze volwassen kinderen omdat we 30 jaar getrouwd waren. Bij aankomst stond er een fles champagne, 2 glazen en een felicitatie voor ons klaar.

Neem wel 1 of meerdere wereldstekkers mee. Je kunt er ook 1 krijgen bij de receptie.

Je kunt voor 1,50 euro met de bus naar Paphos of voor 5 euro een dagkaart kopen.

Degelijk

mario
    1-11-2018

Goed hotel, beetje afgelegen maar goede busverbinding naar Kato Paphos vlak bij het hotel. Geen uitgebreid maar degelijk buffet. Prima animatie en zeker voor kinderen (glijbanen in zwembad). Ik had een verouderde kamer, maar heb vernomen dat er volgend jaar renovatiewerken op til zijn.