Sorteren

vakanties Paphos

Reviews over accommodaties in Paphos

hotel voor herhaling vatbaar, is

ankie en frans van der wegen van belkom
    4-6-2018
    de suites zijn uitstekend buffetrestaurant is geweldig- wat niet goed is is de doodse stilte (geen gasten) na het diner. de lichten op de balkons gaan te vroeg uit

Aanrader ! Tophotel !

Reini
    31-5-2018
    Super de luxe hotel ! Wij hadden een junior suite en hier was alles aanwezig om een topverblijf te hebben. Zeer vriendelijk personeel en zeer proper hotel. Enkel spijtig dat de pier om in de zee te gaan niet stabiel was. Dit was dan ook het enkele minpuntje. Verder keigoede vakantie gehad.

geweldig

Zoë
    13-5-2018
    Het hotel was erg goed verzorgd. Het personeel was erg aardig en het eten was super, het was erg gevarieerd en heel lekker. De ligging was ook top, vlakbij de zee en vlakbij het stadje. Kortom was het echt een top hotel en ik zou er graag nog een keer heen gaan.

Prima vakantie

Sandeman
    22-5-2014

Plus:

Fantastisch uitzicht op zee

Ruim verblijf met waterkoker en broodrooster

Zwembad ca. 25 m. lang niet koud (1,3 m diep)

Dag. schoonmaak en wiss. handdoeken, v.zakken, wc-papier

Personeel helpt snel met wensen

Gratis ligbedjes, parasols, badhanddoeken, stekkeradapters

Lobby met bar (tot 24:00) en zitjes en terras en 'restaurantje' en winkeltje

Overal gratis WIFI met snel internet in/rond lobby

Niet druk rond zwembad

Veel eettentjes in de buurt, niet duur

Tennisbaan voor tennis en voetbal e.d.

Fitness met bankje en dumbbells tot 15 kilo en 2 fietsen

Dichtbij Pafos en Coral Bay (strand) en Lidl halverwege Pafos

Mooi wandelen bij waterdam van Mavrokolymbos

Min:

Traag internet in/rond appartement (met goede verbinding, dus afgeknepen)

Zelf koken wordt ook niet echt aangemoedigd (geen oven/magnetron, 1 pan)

Douchewater 's middags pas lekker warm

Zowel eetzaal/buffet als 'à la carte' rest. (leeg) zijn slecht

Harde bedden

Af en toe bruiloft in restaurant met luide muziek

Paphos scoort een 7,5 uit 10, op basis van 713 reviews