• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Paphos

Middelmatig hotel

Bram
    2-8-2018

Het hotel ligt dicht bij de zee, maar een behoorlijk eind het stadscentrum. ook de oude haven ligt op ongeveer 20 minuten lopen langs een mooie boulevard. De kamers zijn prima en erg schoon, maar ogen gedateerd en hebben harde bedden en niet al te best beddengoed. Het eten is opzich prima, alleen zowel ontbijt buffet en Diner buffet weinig gevarieerd, vooral veel vis en weinig vlees gerechten daarnaast is het eten vaak niet erg warm mede daardoor 1 of 2 keer buiten het hotel gegeten. All-inclusive geen aanrader, niet te vergelijken met bijvoorbeeld Turkije. het zwembad is prima en genoeg ligbedden. geen animatie wel een klein rutig barretje. mede door de ligging aan de zee en het zwembad heeft het hotel 4 sterren. Wij hadden het idee dat het hotel in het hoogseizoen (juli) niet vol was

Een aanrader voor zon -en waterliefhebbers!

Val
    31-7-2018

Mooi hotel, staat buiten kijf. De kamers zijn trouwens recent nog vernieuwd, zo lijkt me! Ook in het drukke hoogseizoen genoeg ligzetels aan het zwelbad, dat is altijd een pluspunt. Zo hoef je je daar al niet druk over te maken. De keuken is meer dan OK!

All-inclusive formule is zeker een aanrader, het personeel komt af en toe zelf aan het zwembad langs met lekkers. Het personeel is trouwens in het algemeen enorm vriendelijk.

Verder prachtig uitzicht op de zee vanop het terras en vanop de ligstoel. Zwemmen in de zee is hier wel niet mogelijk door de vele rotsen.

Het hotel ligt aan een boulevard van verschillende hotels. Je kan overal gebruik maken van de verschillende zwembaden of ligzetels, best wel de moeite.

In de buurt vind ik persoonlijk wel dat er weinig te zien is maar er is genoeg te doen in het hotel. Daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat het in juli al donker is rond 20u00

Conclusie: meer dan de moeite!

Prachtig vakantiepark voor Nederlanders

Fam Heus
    21-7-2018

Prachtig park met een apart deel (time to smile) voor met name Nederlandse gasten. Dit deel is kleinschalig. Op het andere deel zitten met name Engels en Russische gasten. Dit deel is groots opgezet en is een stuk drukker. Lijkt wel een een pretpark.

Het time to smile deel is echt op Nederlanders ingesteld. Ontbijt buffet super. Aan de buitenkant van het park een aantal restaurants. Het Italiaanse en indiaase restaurant zijn super. Het Griekse restaurant is zeer slecht. Lijkt wel of je in een kantine zit met zeer onvriendelijke bediening die er echt geen zin in hebben. De appartementen zijn gerenoveerd. Je moet wel een beetje geluk hebben. Wij zaten in een appartement met ruim terras en veel privacy. Maar de meeste appartementen zitten dicht op elkaar.

Prima vakantie

Sandeman
    22-5-2014

Plus:

Fantastisch uitzicht op zee

Ruim verblijf met waterkoker en broodrooster

Zwembad ca. 25 m. lang niet koud (1,3 m diep)

Dag. schoonmaak en wiss. handdoeken, v.zakken, wc-papier

Personeel helpt snel met wensen

Gratis ligbedjes, parasols, badhanddoeken, stekkeradapters

Lobby met bar (tot 24:00) en zitjes en terras en 'restaurantje' en winkeltje

Overal gratis WIFI met snel internet in/rond lobby

Niet druk rond zwembad

Veel eettentjes in de buurt, niet duur

Tennisbaan voor tennis en voetbal e.d.

Fitness met bankje en dumbbells tot 15 kilo en 2 fietsen

Dichtbij Pafos en Coral Bay (strand) en Lidl halverwege Pafos

Mooi wandelen bij waterdam van Mavrokolymbos

Min:

Traag internet in/rond appartement (met goede verbinding, dus afgeknepen)

Zelf koken wordt ook niet echt aangemoedigd (geen oven/magnetron, 1 pan)

Douchewater 's middags pas lekker warm

Zowel eetzaal/buffet als 'à la carte' rest. (leeg) zijn slecht

Harde bedden

Af en toe bruiloft in restaurant met luide muziek

Paphos scoort een 7,5 uit 10, op basis van 713 reviews