Sorteren

Reviews over accommodaties in Paphos

Prima maar wel 1 malig

Maria
    30-6-2018

Mooi hotel. Ondanks de grootte van het hotel was er altijd plek aan zwembad of strand . Jammer dat er toch altijd mensen zijn die stoelen reserveren . WiFi uitstekend, tot op het strand bereikbaar!

Minpunt vond ik dat we meer betaald hebben voor zij zeezicht en dat dit werkelijk niet de moeite was . Had ik dit geweten had ik fit zeker niet geboekt . Eigenlijk vind ik dit niet kunnen.

Eten was niet slecht, maar had beter verwacht . Niet warm en eigenlijk kwam het iedere avond op hetzelfde neer. Zeer weinig vis !

Ook nooit eerder gezien dat als je een standaard of superieur kamer hebt, je aparte eetzalen hebt . Echt belachelijk . Standaard kamer? Dan plastic tuinstoelen en meer van die kleine dingen.

Kamers waren goed en schoon. De schoonmaak ook. Erg fijn dat er strandl lakens waren per kamer.

Heerlijk hotel, een aanrader

Karla de Bruin
    23-6-2018

Het hotel is ontzettend fijn en prettig en schoon, de mensen zijn behulpzaam, vriendelijk en maken het je helemaal naar de zin. Ik heb geen negatieve opmerkingen. Een echte aanrader voor een heerlijke vakantie op het mooie Cyprus.

Een heerlijke vakantie gehad.

Joke
    16-6-2018

Heerlijk en rusting complex. Genoeg bedden en parasols bij het zwembad. Het appartement is van alles voorzien. Kluisje ( geen bijbetaling) en badlakens. Prima bus verbinding naar Paphos, Coral Bay en de old market. Koop een dag ticket o

( €5.-) voor als je gebruik maakt van meerdere bussen. Naar Paphos is ook goed te lopen langs het strand ( boulevard) met de kinderwagen, geen stoepen. Ook bedden te huur op het strand. Restaurants in overvloed. In Paphos, dichtbij het busstation, is het oudste restaurant Hondros, dit is Grieks en een aanrader. Pas op met oversteken, ze rijden links.

Prima vakantie

Sandeman
    22-5-2014

Plus:

Fantastisch uitzicht op zee

Ruim verblijf met waterkoker en broodrooster

Zwembad ca. 25 m. lang niet koud (1,3 m diep)

Dag. schoonmaak en wiss. handdoeken, v.zakken, wc-papier

Personeel helpt snel met wensen

Gratis ligbedjes, parasols, badhanddoeken, stekkeradapters

Lobby met bar (tot 24:00) en zitjes en terras en 'restaurantje' en winkeltje

Overal gratis WIFI met snel internet in/rond lobby

Niet druk rond zwembad

Veel eettentjes in de buurt, niet duur

Tennisbaan voor tennis en voetbal e.d.

Fitness met bankje en dumbbells tot 15 kilo en 2 fietsen

Dichtbij Pafos en Coral Bay (strand) en Lidl halverwege Pafos

Mooi wandelen bij waterdam van Mavrokolymbos

Min:

Traag internet in/rond appartement (met goede verbinding, dus afgeknepen)

Zelf koken wordt ook niet echt aangemoedigd (geen oven/magnetron, 1 pan)

Douchewater 's middags pas lekker warm

Zowel eetzaal/buffet als 'à la carte' rest. (leeg) zijn slecht

Harde bedden

Af en toe bruiloft in restaurant met luide muziek

Paphos scoort een 7,5 uit 10, op basis van 713 reviews