Paphos

Reviews over accommodaties in Paphos

Topzomervakantie in juni

Iris Den Haag,
    12-1-2019

Heerlijk schoon hotel, ruime kamers, prima balkon en goede airco, goed eten en genoeg variatie, bushalte voor de deur, leuk en erg vriendelijk personeel, super relaxen op een zachtje strandbedje, lekkere cocktails in de avond, geen last gehad van bouw ernaast. Wel wat moeite gehad met bed, ivm rug en met de weinig parasols tov de bedjes. Dus daarom maar vroeg op een bedje met parasol gaan liggen. Maar verder ontzettend genoten en begin juni hadden wij al een heerlijke zomervakantie. Troodos gebergte blijft een aanrader!! Vergeet je waterschoenen niet!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Rekkers,
    1-12-2018

Volgens mij niets. Alles is goed.

Gereisd met partner in oktober 2018
    Charis Stylianou, General Manager, 17-12-2018

Dear Rekkers

Greetings from Alexander The Great Beach Hotel in Paphos.

Thank you taking the time to review our hotel, we are delighted that we have lived up to your holiday expectations and that you chose to come to the hotel.

All of us here at the Alexander the Great Beach Hotel look forward to seeing you again on your next visit soon.

Charis Stylianou

General Manager

Geweldig hotel!

Valerie Berger,
    28-11-2018

Wat een geweldig hotel! Fijne ligging, vriendelijk personeel en een reserveringssysteem voor de bedjes aan het zwembad zodat je altijd plek hebt. Er worden bedjes op je kamernummer gezet, heel erg fijn. Het adult only gedeelte was zo fijn. Ontbijt was elke ochtend heerlijk.

Gereisd met partner in juli 2018
    Charis Stylianou, General Manager, 17-12-2018

Dear Valerie Berger

Greetings from Alexander The Great Beach Hotel in Paphos.

Charis Stylianou

General Manager

top vakantie!

tim krollen,
    18-11-2018

Prima hotel met veel faciliteiten voor kinderen, glijbanen, speeltuintjes en een kinderbad met toestellen!

De verschillende zwembaden zijn groot en schoon.

Het animatieteam verzorgd waterpolo, beachvolleybal, boogschieten etc etc.

Alleen de kinderanimatie vonden wij minder - erg engels georienteerd en de minidisco is elke avond hetzelfde met typisch Engelse spelletjes.

Onze kamers hadden een inloopdouche (met zeep/shampooflesjes), koelkastje, haardroger, houten vloer, uitstekende bedden die echter wel aan de korte kant zijn!

Voor mannen van rond de twee meter een probleem want voeten steken uit.

De familiekamer op de begane grond beschikt over een ruim terras met zitje voor 4 personen. Alle kamers zijn even groot. De familiekamers hebben een bad met douche erin.

Het eten is erg goed en afwisselend. Wij verbleven 10 dagen in het hotel en verveelde ons nog niet met het buffet. erg afwisselend dus!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Erg leuke vakantie gehad.

Raymond,
    8-11-2018

Echt heel leuk hotel! Goed eten en vriendelijk personeel! Het buitenbad was wel erg koud, maar als het 28 graden is, dan is dat wel lekker! Verder is het ook heel makkelijk om met de bus naar de harbour te gaan! Je staat er al voor €1,50.

Is gezellig druk en leuke winkeltjes en restaurants.

Bedden waren wel erg hard, maar dat heeft voor ons de pret niet bedorven!

Gereisd met partner in oktober 2018