vakanties Paphos

Reviews over accommodaties in Paphos

gebrek aan service

Gonnie, 24-12-2017
    Voor de 3e x in dit hotel geweest en het viel helaas tegen. Veel personeelsleden zijn weg, waardoor er weinig medewerkers meer over zijn. Dit is terug te zien in de service, die is verslechterd. 's Avonds in de bar was het moeilijk een drankje te bestellen. Je kreeg óf niks of je moest minstens een half uur wachten. Het ontbijt is versoberd en de tafel wordt na het eten niet opgeruimd. Bij het diner is er maar 1 medewerker die bestellingen op mag nemen, waardoor je lang moet wachten. De schoonmaak van de openbare ruimtes is goed, maar op de kamer laat het zeer te wensen over. Mijn kamer werd niet iedere dag schoongemaakt. In de 15 dagen dat ik daar was heb ik nooit schone lakens gekregen en heb ik al die tijd uit hetzelfde kopje moeten drinken. Ondanks het "Do NOT disturb" bordje kwamen medewerkers van housekeeping gewoon mijn kamer in terwijl ik aan het douchen was en het kostte zeer veel moeite om ze weg te krijgen. De tuin wordt niet meer onderhouden en oogt zeer slordig.

heerlijk hotel!

j. vd lee, 3-12-2017
    Met familie naar dit fijne hotel geweest. Voor elk wat wils: rust, animatie, buffetten, a la carte, (non-)alcohol. Wij hebben heerlijke weken gehad!

Geweldig en voor herhaling vatbaar!

Gerard en Diana, 5-10-2017
    Prima all inclusive formule. Uitstekende bedden. Mooie ligging, direct aan het strand. In september nog heerlijke temperaturen.

Prima vakantie

Sandeman, 22-5-2014

Plus:

Fantastisch uitzicht op zee

Ruim verblijf met waterkoker en broodrooster

Zwembad ca. 25 m. lang niet koud (1,3 m diep)

Dag. schoonmaak en wiss. handdoeken, v.zakken, wc-papier

Personeel helpt snel met wensen

Gratis ligbedjes, parasols, badhanddoeken, stekkeradapters

Lobby met bar (tot 24:00) en zitjes en terras en 'restaurantje' en winkeltje

Overal gratis WIFI met snel internet in/rond lobby

Niet druk rond zwembad

Veel eettentjes in de buurt, niet duur

Tennisbaan voor tennis en voetbal e.d.

Fitness met bankje en dumbbells tot 15 kilo en 2 fietsen

Dichtbij Pafos en Coral Bay (strand) en Lidl halverwege Pafos

Mooi wandelen bij waterdam van Mavrokolymbos

Min:

Traag internet in/rond appartement (met goede verbinding, dus afgeknepen)

Zelf koken wordt ook niet echt aangemoedigd (geen oven/magnetron, 1 pan)

Douchewater 's middags pas lekker warm

Zowel eetzaal/buffet als 'à la carte' rest. (leeg) zijn slecht

Harde bedden

Af en toe bruiloft in restaurant met luide muziek

Paphos scoort een 7,6 uit 10, op basis van 710 reviews