Cyprus

Reviews over accommodaties in Cyprus

Fantastisch 😍

Jan Stam,
    10-10-2018

Wat een geweldige locatie heeft dit appartementen complex... Geweldige tijd hier gehad. Eten was voor ons echt top... Lekker veel keuze. Genoeg ligbedden en vriendelijk personeel. Wij zijn langs de boulevard gelopen en zagen dat op dit gedeelte st George appartement en hotel als enigste direct aan strand en zee zitten. Neem wel waterschoenen mee ivm gladheid stenen bij de zee.... Appartement was prima... Simpel maar schoon... Voor ons prima omdat wij toch alleen maar buiten waren... Kortom volgend jaar komen wij hier weer...

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij hebben het erg naar ons zin gehad

T Nietveld Bosch,
    9-10-2018

De appartementen zijn eenvoudig maar netjes.De bedden zijn hard.Elke dag wordt er schoongemaakt en een goede handdoeken service.Wel is het vrij vochtig in de appartementen.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Mijn favoriet is de barjuffrouw,wat een schat.Het eten is prima en er is genoeg keus.S avonds na de annimatie is er niks meer te doen.Om 22,30 is het uitgestorven.Er waren genoeg ligbedden zowel op het strand als bij het zwembad

Gereisd met partner in september 2018

Erg geslaagd, niets mankeerde eraan.

Natasja,
    24-8-2018

Het was echt een super hotel! Mijn hele familie, zelfs mijn vijfjarige dochter, heeft het er nog steeds over. Er heerst zo'n relaxte sfeer. En ook al is het luxe, de sfeer en het personeel zijn ongedwongen. Het hotel is echt prachtig gelegen in een kleine baai met helder, lichtblauw water. Ook zijn er mooie, groene tuinen met heel erg goed eten. Topkwaliteit :D

Gereisd met vrienden in mei 2018

Super

Louise,
    12-7-2018

Een zeer goed hotel. Zeker de 5* waardig. De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was heel erg goed en gevarieerd. De bediening was heel vriendelijk en attent. Wij hebben elke dag aan het rustige prive strand gelegen. Je strand handdoeken kon je elke dag wisselen. De standaard kamer was ruim en werd erg goed schoon gehouden. Ook kreeg je elke dag schone handdoeken als je dat wilde. Wij hebben van dit hotel genoten en het is een echte aanrader om hier naar toe te gaan.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Brilliant is echt Brilliant

Arie V.,
    29-6-2018

Brilliant doet voor ons zijn naam eer aan, bij aankomst werden we ontvangen door een zeer vriendelijke gezellige dame die ons welkom hete met een lach. Na de uitleg welk app. wij zaten werden 2 keycards overhandigd de code van de WIFI op de kamer en na betaling van een borg van 10 euro ook de afstand bediening van de TV . We zaten op de bovenste verdieping (428) wat we ook aangevraagd hadden, met een super snelle lift waren we zo boven en kwamen we in een app. wat bijna nieuw was, met twee banken, een eethoek, een lekker groot bed (boxspring) in de slaapkamer en ook een zeer schone badkamer met bad, douche en regendouche. Na even van het uitzicht te hebben genoten de goed en simpel werkende GRATIS airco aangezet en de elektronische kluis ingesteld. Hierna even bij het mooie zwembad gekeken en op naar het strand dat is wel even een loopje van zo`n 10 minuten met een trap en een behoorlijke hol.

Gereisd met partner in juni 2018