Nicosia

We hebben een aantal aanbieders voor Nicosia voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Nicosia voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Nicosia

Goed gelegen hotel t.o.v. binnenstad

robert_linssen,
    11-4-2015

Dit wat oudere hotel heeft prima kamers met prima box spring bedden en een vriendelijke service.

Kamers zijn schone met goede douche, haardroger, toiletartikelen, slippers, free wifi , Fatscreen, goed airco en ligt op slecht 10-15 minuten lopen van de oude stad.

Heeft zelf een restaurant/bar en vele restaurants in de omgeving.

Ook allerlei wellness voorzieningen en in de zomer een mooi buitenband. Parkeren kan in de kelder

Gereisd met partner in april 2015

super hotel

silvia-d,
    21-9-2012

Wij zijn er helaas maar 1 nacht geweest.Super mooie ruime kamer met een zeer grote badkamer en balkon.Het hotel ligt midden in het centrum dus alles is op loopafstand.Super vriendelijk personeel die zelfs onze auto naar de parkeerplaats bracht.Je kunt helaas niet bij het hotel parkeren maar de parkeerplaats is in 3 min te lopen.

Gereisd met partner in september 2012

Authentiek Cyprus!

Liesbeth van der Gun,
    22-8-2012

Wij hebben drie nachten in Casale Panayotis geslapen. Het is eigenlijk geen hotel, maar authentieke dorsphuisjes die gerenoveerd zijn tot hotelkamers. Hoewel een hotelkamer? Het gaat bijna door als luxe appartement! Er zit namelijk ook een mooi en praktisch keukentje in! Een heerlijk bed, mooie badkamer en super de luxe sfeer! Ook het restaurant is prima (erg veel eten, voor kleine prijs) en de mensen zijn aardig! Echt het authentieke Cyprus. Logeren in een bergdorpje waar je in de ochtend de kerkklok hoort en door de smalle straatjes mensen naar de kerk ziet lopen.

Gereisd met partner in juli 2012

Mooi ligging op top Troodosgebergte

Francisca,
    27-11-2011

Voor 1 nacht geboekt om de omgeving verder te bezoeken en te wandelen. prima hotel. Mooie kamer, prachtig uitzicht. Het was er rustig (november). Ontbijt was goed, diner redelijk. Omgeving Troodos is erg mooi; aanrader voor wandelaars. Maar er zijn ook leuke authentieke dorpjes te bezoeken en niet te vergeten het Kykos-klooster; zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in november 2011

Prachtige ligging bovenop Troodosgebergte.

Francisca,
    27-11-2011

1 nacht in november hier verbleven. Omdat we 2 dagen in de omgeving wilden rondrijden, dorpjes bezoeken en wandelen. Op dat moment weinig kamers bezet, maar verder prima; mooie kamer, geweldig uitzicht, goed ontbijt, diner a la carte eenvoudig. Via touroperator ("om de hoek") geboekt (aanbieding 50,- voor 1 nacht met ontbijt en diner voor 14,- pp.

Ligging perfect Troodos-square; op de top van de berg.

Gereisd met partner in november 2011