• Type accommodatie

Famagusta

Reviews over accommodaties in Famagusta

Fijn resort! Schoon & modern, eten iets te massaal

Monique, 22-10-2017
    Moderne & schone kamer. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Familiekamer is een beetje een illusie, omdat de tussenwand boven open is; houdt dus geen geluid tegen. Beter neem je een kamer met aparte slaapkamer. Fijn bed, boxspring, zacht. Fijne badkamer en douche (modern). Zwembad heel prettig voor kleine kinderen; langgerekt (waardoor je geen drukte ervaart) en in verschillende dieptes; wordt goed schoon gehouden, ook de betegeling buiten. Wat betreft het eten: het is een groot resort dus dit was vrij massaal (logisch). Dit komt niet ten goede aan de kwaliteit (vaak koud vlees), maar dat is meestal bij grote resorts. Wél heel veel keus (pizza, pasta, rijst, frietjes, kinderassortiment, soep, desserts, salades etc.). In de directe omgeving al winkels etc., dus een leuke weg die je wandelt naar het (kleine) centrum (€8 met taxi). Overal goede gratis WiFi, ook bij het zwembad. Wij hebben hier een fijne vakantie gehad!

Geweldig!!

Mel en Ryanne, 15-10-2017

Een heerlijke vakantie gehad in dit hotel.

Echt een aanrader voor iedereen die een strandvakantie wil.

Personeel vriendelijk en het animatie team onvermoeibaar.

Om iets te ondernemen is het slim om een excursies te boeken. In de omgeving is verder niets te doen.

We boeken altijd all-inclusief... dit was een van de betere hotels wat betreft de diversiteit aan eten en drinken.

Er zijn zelfs kamer voor minder valide.

Voor ons was dit een top Hotel!

Ontzettend leuk hotel!

Milad, 15-6-2016
    Het is een klein knus Hotel. Eten was erg goed. Goed kwaliteit. We waren daar 15 dagen en dachten genoeg te krijgen van het eten. Maar tot de laatste dag van genoten. Goede service, ze brachten het drinken tot aan tafel tijdens het eten. Wifi was goed. Zelfs in de kamer! Mooi zee uitzicht bij het zwembad. Dichtbij twee hele mooie stranden. Vooral Nissi beach. Zoek maar op youtube. Ook dicht bij een lange winkelstraat. De prijs voor wat je krijgt is perfect. Het is zeker een aanrader.
Famagusta scoort een 7,4 uit 10, op basis van 198 reviews