Sorteren

vakanties Famagusta

Reviews over accommodaties in Famagusta

Erg geslaagd, niets mankeerde eraan.

Natasja
    24-8-2018

Het was echt een super hotel! Mijn hele familie, zelfs mijn vijfjarige dochter, heeft het er nog steeds over. Er heerst zo'n relaxte sfeer. En ook al is het luxe, de sfeer en het personeel zijn ongedwongen. Het hotel is echt prachtig gelegen in een kleine baai met helder, lichtblauw water. Ook zijn er mooie, groene tuinen met heel erg goed eten. Topkwaliteit :D

Goed, doen!

Sacali
    11-8-2018

Geen drukte bij het zwembad, altijd genoeg bedjes. Zeer goed eten in het hotel, voor ieder zeker wat wils. Goede lokatie!

'S Avonds vond ik het sfeerloos in het hotel. De shows stelden niet veel voor, er was weinig animo.

Ontzettend leuk hotel!

Milad
    15-6-2016

Het is een klein knus Hotel. Eten was erg goed. Goed kwaliteit. We waren daar 15 dagen en dachten genoeg te krijgen van het eten. Maar tot de laatste dag van genoten. Goede service, ze brachten het drinken tot aan tafel tijdens het eten. Wifi was goed. Zelfs in de kamer! Mooi zee uitzicht bij het zwembad. Dichtbij twee hele mooie stranden. Vooral Nissi beach. Zoek maar op youtube. Ook dicht bij een lange winkelstraat. De prijs voor wat je krijgt is perfect. Het is zeker een aanrader.