vakanties Famagusta

Reviews over accommodaties in Famagusta

Myrna,
    18-11-2018

Top verblijf gehad! Ik verbleef samen met mijn vriend en nog een ander stel 12 nachten. Heerlijke vakantie, lekker warm, direct aan het strand, ultra all-in, beachclub, entertainment, het heerlijke eten en niet te vergeten; het vriendelijke personeel! Kortom, alles was top! Het enige nadeel is dat je niet in de buurt van een stad zit. Voordat je bij een supermarkt bent, ben je 20 minuten verder. Hierdoor waren wij eigenlijk vrijwel elke dag gewoon op het ressort te vinden. 1 dag hebben wij een auto gehuurd en zijn we richting de bergen gereden en richting de grotere steden. Zeker een aanrader!

Niet voor herhaling vatbaar.

Miep Rijgersberg,
    28-10-2018

Een groot resort met prachtige zwembaden.

Het eten was heerlijk en gevarieerd!

Minpunten: Om 11 uur 's avonds begon de disco. Een ontzettend lawaai, dat tot 2 uur in de nacht voortduurde. De disco ligt buiten, zou binnen moeten zijn i. v. m. geluidsoverlast.

Het personeel van de receptie was zeer onvriendelijk, spreken nauwelijks Engels of een andere vreemde taal. Terwijl er rijen stonden om in te checken, waren er 2 personeelsleden in een kamer aan het roken.

Zeer klantonvriendelijk.

Heerlijk genoten

S hendriks,
    24-10-2018

Vlucht naar cyprus was niet fijn,maar het hotel maakt alles goed

Top hotel

Heerlijk eten ( warm,vers)

Super personeel, vriendelijk

Super animatie

Mooie kamers

Mooie zwembaden

Goed strand /zee

Guest Relation Manager, Guest Relation Manager, 27-10-2018

Dear S Hendriks,

Thank you for your praising review and recommendation. It is a delight to know that we contributed to an exceptional holiday for you. Our gratitude for your kind words dedicated to our staff. We are looking forward to seeing you again.

Kind regards,

Super hotel

Andreas,
    21-10-2018

Dit is echt een aanrader. Super mooi hotel. alles tot in de puntjes verzorgd. Mooie kamers en vriendelijk personeel. je komt hier niets te kort. Eten fantastisch en gevarieerd.Super glijbanenpark en mooie zwembaden ruimte genoeg voor iedereen. Het strand en de pier zijn zeer mooi.Wij gaan zeker terug komen.

Guest Relation Manager, Guest Relation Manager, 23-10-2018

Dear Andreas,

Many thanks for choosing our Hotel and thank you for taking a moment to share your experience. We are delighted to receive your positive scoring, as nothing can be more gratifying than the gentle appreciation coming from our guests. Your satisfaction and comfort are our first priority.

We would be delighted to have you back in our house to provide you with the most refined hospitality experiences again at Limak Cyprus Deluxe Hotel.

With kind regards,

Melanie,
    8-10-2018

Wij vonden het fantastisch vooral het mooie strand en de heerlijke zeetemperatuur.

Musthafa van gest service zorgde goed voor ons.

Met pijn in ons hart gaan we vanavond naar huis en komen zeker nog eens terug