• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Famagusta

Reviews over accommodaties in Famagusta

Mooi hotel met veel schoonheidsfoutjes

Arthur Kolks
    29-7-2018

Een mooi en groot hotel met uitgebreide all inclusive formule. Prachtig strand, fijne zwembaden met heerlijk aquapark. Over het algemeen doet iedereen zijn best het iedereen naar de zin te maken. Eten goed maar weinig variatie. Heel erg druk, met name ontbijt en diner, waardoor lange wachttijden. Hygiëne van mn toiletten kan beter. Ligging afgelegen maar dat was bekend. Personeel sprak niet altijd Engels maar werkte hard. Veel Turkse gasten, en verder gevarieerd publiek waaronder veel Slowaken en Italianen. Voor de kinderen gelukkig ook genoeg Nederlandse kinderen. Entertainmentteam enthousiast.

Minpunten: weinig variatie in eten. A la carte restaurants prijzig en geen toevoeging.

Weinig variatie in shows. 2 groepen die goed dansen, maar steeds hetzelfde.

Sleutelsyateem deuren waardeloos. Dagelijks deed de sleutel het niet. Klachten niet serieus genomen door receptie. Guest relations beloofde van alles maar maakte niets waar. Heel jammer

Super resort!

Mireille
    21-7-2018

Super resort! Mooie, zeer schone kamers. Super vriendelijk personeel. Het eten is goed..voldoende keuze! A la carte restaurants zijn echt heel goed.

Vlakbij het bekende en mooie Nissi Beach. Straat oversteken en je bent er al.

Handdoekservice overdag altijd open en is heel handig.

Drank all-in veel keuze en van goede kwaliteit.

Ontzettend leuk hotel!

Milad
    15-6-2016

Het is een klein knus Hotel. Eten was erg goed. Goed kwaliteit. We waren daar 15 dagen en dachten genoeg te krijgen van het eten. Maar tot de laatste dag van genoten. Goede service, ze brachten het drinken tot aan tafel tijdens het eten. Wifi was goed. Zelfs in de kamer! Mooi zee uitzicht bij het zwembad. Dichtbij twee hele mooie stranden. Vooral Nissi beach. Zoek maar op youtube. Ook dicht bij een lange winkelstraat. De prijs voor wat je krijgt is perfect. Het is zeker een aanrader.

Famagusta scoort een 7,4 uit 10, op basis van 198 reviews