Sorteren

vakanties Famagusta

Reviews over accommodaties in Famagusta

Niet voor herhaling vatbaar.

Miep Rijgersberg
    28-10-2018

Een groot resort met prachtige zwembaden.

Het eten was heerlijk en gevarieerd!

Minpunten: Om 11 uur 's avonds begon de disco. Een ontzettend lawaai, dat tot 2 uur in de nacht voortduurde. De disco ligt buiten, zou binnen moeten zijn i. v. m. geluidsoverlast.

Het personeel van de receptie was zeer onvriendelijk, spreken nauwelijks Engels of een andere vreemde taal. Terwijl er rijen stonden om in te checken, waren er 2 personeelsleden in een kamer aan het roken.

Zeer klantonvriendelijk.

Heerlijk genoten

S hendriks
    24-10-2018

Vlucht naar cyprus was niet fijn,maar het hotel maakt alles goed

Top hotel

Heerlijk eten ( warm,vers)

Super personeel, vriendelijk

Super animatie

Mooie kamers

Mooie zwembaden

Goed strand /zee

Guest Relation Manager, Guest Relation Manager, 27-10-2018

Dear S Hendriks,

Thank you for your praising review and recommendation. It is a delight to know that we contributed to an exceptional holiday for you. Our gratitude for your kind words dedicated to our staff. We are looking forward to seeing you again.

Kind regards,

Super hotel

Andreas
    21-10-2018

Dit is echt een aanrader. Super mooi hotel. alles tot in de puntjes verzorgd. Mooie kamers en vriendelijk personeel. je komt hier niets te kort. Eten fantastisch en gevarieerd.Super glijbanenpark en mooie zwembaden ruimte genoeg voor iedereen. Het strand en de pier zijn zeer mooi.Wij gaan zeker terug komen.

Guest Relation Manager, Guest Relation Manager, 23-10-2018

Dear Andreas,

Many thanks for choosing our Hotel and thank you for taking a moment to share your experience. We are delighted to receive your positive scoring, as nothing can be more gratifying than the gentle appreciation coming from our guests. Your satisfaction and comfort are our first priority.

We would be delighted to have you back in our house to provide you with the most refined hospitality experiences again at Limak Cyprus Deluxe Hotel.

With kind regards,

Melanie
    8-10-2018

Wij vonden het fantastisch vooral het mooie strand en de heerlijke zeetemperatuur.

Musthafa van gest service zorgde goed voor ons.

Met pijn in ons hart gaan we vanavond naar huis en komen zeker nog eens terug

Mooi hotel maar helaas een slecht management!

N. de Boer
    7-10-2018

Het is een fantastisch mooi complex. Alleen wordt er nauwelijks wat aan onderhoud gedaan. Op onze kamer was het gordijn, de wc bril en het douche putje kapot.

Het eten was lekker en je kan alles krijgen wat je wil. Een prachtig zacht zandstrand met prachtig helder water.

Er is veel te doen op het resort maar in de omgeving niets. Famagusta is wel leuk voor een dag maar dan wel in de oude stad.

Het personeel is allemaal erg aardig en doen erg hun best maar de reseptie is waardeloos. We waren met drie personen en hadden twee dekens. Hebben vier keer om een extra moeten vragen. Bovendien stond er bij aankomst 1 iemand om 20 personen naar hun kamer te helpen. Dat was dus wachten of zelf je kamer zoeken.