Sorteren

Reviews over accommodaties in Famagusta

Geweldige vakantie gehad!

Sabine Groen
    29-5-2018
    Het is een super hotel. Vriendelijk personeel, nette kamers, goede bedden, fantastische kids club, goed eten Veel keus en gevarieerd, mooie zwembaden en prachtig strand. Alle soorten dranken en frisdranken, allemaal merk zoals Coca-Cola, fanta, Heineken niet en safari enz enz. Helaas niet iets zoals een boulevard in de buurt.

Heerlijke vakantie gehad

Pauline
    24-5-2018

Super goed hotel !!

Heerlijk eten ( niet ziek geweest en alles gegeten) Nette schone kamers.

Mooie zwembaden en prachtig strand.

Bij glijbanen toezicht.

Echt genoten!!

Nadeel is afgelegen en erg massaal.

Haden wij alleen last van met avond eten dat je soms in de rij moest staan:-( tip ga meteen om 18.30

Ontzettend leuk hotel!

Milad
    15-6-2016
    Het is een klein knus Hotel. Eten was erg goed. Goed kwaliteit. We waren daar 15 dagen en dachten genoeg te krijgen van het eten. Maar tot de laatste dag van genoten. Goede service, ze brachten het drinken tot aan tafel tijdens het eten. Wifi was goed. Zelfs in de kamer! Mooi zee uitzicht bij het zwembad. Dichtbij twee hele mooie stranden. Vooral Nissi beach. Zoek maar op youtube. Ook dicht bij een lange winkelstraat. De prijs voor wat je krijgt is perfect. Het is zeker een aanrader.
Famagusta scoort een 7,4 uit 10, op basis van 198 reviews