Limassol

We hebben een aantal aanbieders voor Limassol voor je op een rij gezet:

vakanties Limassol

We hebben een aantal aanbieders voor Limassol voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Limassol

Prachtig rustig en klassiek hotel

JG,
    24-7-2018

Het was een mooi, maar klassiek hotel. In mijn beleving zeker geen 5 sterren, maar 4 sterren. Het eten was erg goed, ontbijt was erg uitgebreid en de sushi in het restaurant was geweldig. Drankjes zijn extreem duur. Het hotel is lekker rustig, met veel ligbedden aan zowel het strand als zwembed, dus reserveren is niet nodig, heerlijk! Het zwembad is warm en prima qua formaat, het (prive) strand ligt slechts enkele meters verderop, fantastisch. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer was netjes, maar niet superruim, dat geldt ook voor de badkamer (te krap). Schoonmaak was erg goed, soms te goed, 2 dingen kwijtgeraakt waaronder een knuffel. Gratis internet is goed en locatie hotel ook, aantal supermarkten dichtbij, met Chesters een goed pubrestaurant dichtbij en je rijdt zo het centrum van Limassol in (15 min). Het personeel aan de receptie vond ik niet altijd even scherp en goed, inchecken duurde daardoor ook erg lang!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super

Louise,
    12-7-2018

Een zeer goed hotel. Zeker de 5* waardig. De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was heel erg goed en gevarieerd. De bediening was heel vriendelijk en attent. Wij hebben elke dag aan het rustige prive strand gelegen. Je strand handdoeken kon je elke dag wisselen. De standaard kamer was ruim en werd erg goed schoon gehouden. Ook kreeg je elke dag schone handdoeken als je dat wilde. Wij hebben van dit hotel genoten en het is een echte aanrader om hier naar toe te gaan.

Gereisd met partner in juli 2018

Leuk hotel voor gezinnen

kelly,
    6-5-2017

Leuk net hotel in Limassol ,Cyprus

Apart stuk voor de kleintjes met schip glijbaan ed

In de avond bingo, film op groot scherm optredens van animatie team.

Eten is prima verschillende keuzes zeer vriendelijk personeel

Zou zeker nog een keer terug gaan

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017
    Vakis Karantonis, Hotel Manager, 9-7-2017

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Mooi hotel, ver van het business centre

Patrick,
    22-11-2016

Een mooi hotel, met prima voorzieningen en dito service.

Om naar het business centre van Limassol te gaan, is het wel ver. Je bent verplicht om met de taxi (of eigen vervoer) naar het centrum te gaan.

De vergaderzalen zijn prima, hoewel het uitzicht op de zee en zwembad niet altijd zorgen voor optimale concentratie...

Gereisd zakelijk in oktober 2016

Een hotel met heel veel Engelsen.

Frans en Brigit,
    4-5-2016

Het personeel is overwegend vriendelijk, het eten is goed, gevarieerd en lekker. De kamers zijn basic en de badkamer is klein en gedateerd. Het strand bij het hotel is zeer aangenaam en rustig. De activiteiten avonds zijn niet hoogstaand van kwaliteit en het geluid staat erg hard. De bar is gezellig met fijn personeel. De handdoeken voor de strandbedden zijn aan de korte kant en mag je maar 1 x per 3 dagen wisselen.

Gereisd met partner in april 2016