Cyprus

We hebben een aantal aanbieders voor Cyprus voor je op een rij gezet:

accommodaties Cyprus met all inclusive

We hebben een aantal aanbieders voor Cyprus voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Cyprus

Wij vonden het voor herhaling vatbaar.

Angelique,
    1-3-2019

Super vakantie gehad. Daarom zou ik voor het eerst in m'n leven voor het eerst terug gaan naar een hotel, hadden geboekt, maar ontvingen helaas het bericht dat touroperator dit jaar niet meer via Schiphol vliegt maar via Maastricht. Dus de vakantie geannuleerd. Wij vonden de familiekamer (duplex) erg fijn. Deze kamer bevond zich in een bijgebouw. Wij sliepen boven, onze dochter op de uitgeklapte bank en onze zoon op een bed bij de vensterbank. Het eten was goed te doen en de toetjes waren erg lekker. Altijd plek gehad, soms niet 4 bedden maar hadden er eigenlijk ook maar 2 nodig aangezien we veel in het zwembad lagen en van de waterglijbanen gingen. Shows waren leuk/goed, werden helaas tijdens onze vakantie herhaald. Fijn dat je zelf flesjes water uit de koelkasten kon pakken.

Hopelijk gaat touroperator (of een andere touroperator) de reis weer aanbieden via Schiphol, dan komen we graag weer eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar

Lisa,
    13-2-2019

Heel mooi resort! De medewerkers zijn ook erg aardig. Een minpuntje was het eten, maar voor de rest hebben wij een top vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in september 2018

Lekkere strandvakantie, omgeving niks te doen

Mirella,
    18-1-2019

Wij zijn hier in de zomer van 2017 en 2018 geweest. Mooi aan dit hotel: heerlijk zandstrand, gratis bedden en parasols , mooi zwembad, super waterpark. Bij het waterpark staan badmeester die alleen fluiten als je te langzaam het zwembad uitgaat. Verder zijn ze heel schappelijk. Iedereen mag van de glijbanen af. Geen gezeur over een minimale lengte. Onze jongste van 6 ging van de hoogste glijbanen af. Super leuk! Alles is all-inclusief. Alle a merken zoals baileys en Heineken. Heineken niet altijd even koud maar oké. Het eten is prima, meer dan genoeg keuze. Ijsjes lekker gratis. De kamers zijn klein voor 4 volwassenen en 2 kleine kids. Balkons stellen niks voor. Staan 2 stoeltjes op. Je kunt amper je kont keren. Jammer genoeg worden de strandbedden wel gereserveerd. Geen bed als je laat naar het strand/zwembad gaat. Minidisco was in 2017 geweldig met Nina, in 2018 niet zo leuk. Vliegtuigen met touroperator vreselijk!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Topzomervakantie in juni

Iris Den Haag,
    12-1-2019

Heerlijk schoon hotel, ruime kamers, prima balkon en goede airco, goed eten en genoeg variatie, bushalte voor de deur, leuk en erg vriendelijk personeel, super relaxen op een zachtje strandbedje, lekkere cocktails in de avond, geen last gehad van bouw ernaast. Wel wat moeite gehad met bed, ivm rug en met de weinig parasols tov de bedjes. Dus daarom maar vroeg op een bedje met parasol gaan liggen. Maar verder ontzettend genoten en begin juni hadden wij al een heerlijke zomervakantie. Troodos gebergte blijft een aanrader!! Vergeet je waterschoenen niet!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Fantastisch hotel met heerlijk eten.

Marnix,
    23-11-2018

Deze zomer ben ik hier met dochter van 2 en vrouw geweest. Het is een prachtig hotel met een fanatische ligging op 50m afstand van de zee. De bedjes zijn allemaal prima, met zachte kussen en ook meer dan voldoende. In dit hotel geen gedoe met handdoeken op stoelen leggen, want er zijn gewoon genoeg stoelen. Dan het eten. Wij vonden het heerlijk. Ik heb nog nooit zo goed in een all inclusive hotel gegeten. Ondanks dat het best wel op de Engelsen gericht is is het eten super. Wat ik helemaal mooi vond was de mogelijkheden die we hadden om speciale eisen voor onze 2 jarige door te geven. Niet elke dag is het eten namelijk geschikt voor een 2 jarige, maar door dit gewoon even aan de kok door te geven wordt er iets speciaals voor je kleintje gemaakt. De kok en de directeur van het hotel wilden dit juist graag doen, omdat ze het de klanten zo goed mogelijk naar de zin willen maken. Dat is gelukt! Echt een aanrader en wij willen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
    Antonis Athanasiou, General Manager, Quality Manager, 29-1-2019

Dear Guest,

Thanks a million for taking the time to share your kind words following your recent holiday experience at the Louis Ledra Beach hotel.

Your flattering comments echo exactly the experience we wish for our guests and we are so pleased that you have appreciated the comfort of our rooms, our culinary delights and last but not least the attentive service provided by the entire team.

We are delighted that we ticked the right boxes for you, and we certainly look forward to a chance of welcoming you again to the Louis Ledra Beach Hotel.

Thank you,

The Management