Cyprus

Reviews over accommodaties in Cyprus

Zeker voor herhaling vatbaar

Brigita,
    15-4-2019

Prima appartementen simpel maar netjes schoon vriendelijke mensen wordt gerund door vader en zoon

Gereisd met vrienden in september 2018

Écht een aanrader.

Mirjam,
    14-11-2018

Héérlijk hotel, mooi gerenoveerd. Supervriendelijk personeel, lekker zwembad en prima ontbijt.

Gereisd met partner in oktober 2018

Goede prijs-, kwaliteitverhouding

Karin,
    1-11-2018

Denk aan het meenemen van wereldstekkers

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Mooi resort met goed eten.

Marck,
    9-10-2018

Het hotel ligt prachtig op een rots, maar hierdoor niet mogelijk om direct in de zee te zwemmen, dan moet je even klein stukje lopen (naar publiek strand). Onze kamer was erg mooi en schoon en het hotel zelf zag er goed uit. Het hotel ligt op 6 km van Paphos en ligt daarmee wel wat buiten het toeristische gebied. Het eten is eigenlijk erg goed. We hadden geboekt voor halfpension, maar ter plekke 2x drie dagen geüpgrade naar all-inclusive. Wel zo lekker om onbeperkt lekkere cocktails te drinken bij de poolbar. En bij drie dagen aansluitend all-inclusive mag je ook een keer à la carte eten in een restaurant. Vooral het Oku restaurant is een aanbeveling. Upgrade ter plekke was goedkoper dan van tevoren bij de reis te boeken (33 euro per persoon per dag). Wat wel fijn is bij halfpension is dat je zelf mag kiezen of je de lunch of het diner gebruikt. Wat we teleurstellend slecht vonden is de koffie. Supervriendelijk personeel. Topvakantie!

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

mooi hotel maar is ook aan renovatie toe

Lian Vosters,
    24-9-2018

Ligging voor ons prima, midden in het centrum en toch dicht bij de kust. Vandaar uit is van alles te ondernemen. Kamer was overboekt, dus kregen we de eerste dag een betere kamer, echter met de mededeling om de volgende ochtend te verhuizen naar onze eigen geboekte kamer. Als compensatie kregen we een gratis diner (warm/koud buffet) Dit was vervelend omdat we zo nog niets uit konden pakken en alles in de koffers moesten laten zitten. We konden de kamer houden voor € 100,- p.p. Hiervan hebben we geen gebruik gemaakt en vonden dit een vreemde service. Het was hun fout niet de onze. Kleinere kamer was rustig, maar airco werkt niet goed. Handdoeken waren er te weinig, 2x bij moeten vragen. Badlakens voor het zwembad zijn er ook niet voldoende, een tip is, mensen de strandstoelen niet te laten reserveren. We zagen dat dagelijks alle bedden bezet zijn dmv badlakens en dat nog geen vierde van deze mensen aanwezig waren.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)