Arguineguín

Reviews over Arguineguín

mooi zonder kinderen

astrid,
    17-3-2019

wij zijn hier in maart geweest

jammer dat er veel winkels dicht zijn wel een mooie grote markt

als je niet van drukte houd ben je hier op je plaats , voor jongere is hier weinig of niets te beleven . maar het prachtige weer in maart maakt een hoop goed .

zonder kinderen een heel mooi stadje.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Fantastisch!!

Carla,
    5-12-2018

We hebben in deze plaats heerlijk gegeten bij de Chinees De Manderin

Als je hier voor 17.00 uur gaat lunchen heb je een 3 gangen menu voor 6.95 euro

En na 17.30 een heerlijk 3 gangen diner voor 2personen voor 27.50

En heel aardig personeel!

Gereisd met vrienden in november 2018

Fantastische ervaring zo n vakantie!😍

J verboom,
    6-11-2018

Na 22 jaar eindelijk op vakantie met een vliegtuig! Geen idee waar we terecht kwamen, we zochten rust, zon,zee, lekker eten en zwemmen ! Dat hebben wij echt gevonden mooi hotel(green beach hotel) mooi uitzicht over de oceaan! Heerlijk wandelen op de boulevard en genieten van de ruisende zee! En als we het uitgaans leven wilde opzoeken konden we het lopen! En daarna weer terug naar het rustige gedeelte! Je kunt er ook heerlijk eten vooral bij cueva pirata grill restaurant een echte aanrader! We zijn 13 dgn geweest maar was veel te kort! Wat een fantastisch plaats vooral als je even tot jezelf wil komen ! Wij zouden zo graag weer terug gaan! Onze eerste vakantie en gelijk verslaafd! Zo genoten!!!!

Gereisd met partner in september 2018

prima

Pauline B,
    27-1-2018

Arguineguín is een leuk plaatsje. Vanuit Patalavaca waar we verbleven konden we er langs het strand er naar toe lopen . Leuke koffie en eetgelegenheden.

Zondags zie je de plaatselijke bevolking ergens binnen een dansje wagen en iedereen is er welkom. de bewoners zijn er vriendelijk.

Gereisd met partner in januari 2018

Vissersplaats

Trijn,
    1-7-2017

Leuk vissers plaatsje. Maar niet veel te beleven. Leuk om een keer te zien. Goed restaurant in de haven.

Ga niet naar grill restaurant Laptop Charca! Je betaalt hier 3,50 euro voor 1 kopje koffie wat niet te zuipen is!

Gereisd met partner in juni 2017
Arguineguín scoort een 7,5 uit 10, op basis van 148 reviews