Reviews over Arguineguín

prima

Pauline B
    27-1-2018

Arguineguín is een leuk plaatsje. Vanuit Patalavaca waar we verbleven konden we er langs het strand er naar toe lopen . Leuke koffie en eetgelegenheden.

Zondags zie je de plaatselijke bevolking ergens binnen een dansje wagen en iedereen is er welkom. de bewoners zijn er vriendelijk.

klein plaatsje waar je voor de rust naar toe gaat

Klaas Dillema
    16-12-2017

Boulevard wordt op dit moment gerenoveerd. Rustig dorpsleven

Geweldig

Elly van den Born
    8-8-2017

Huur een auto en vraag aan Steve na de mooie plekjes op Gran Canaria en je vakantie is compleet .

Vissersplaats

Trijn
    1-7-2017

Leuk vissers plaatsje. Maar niet veel te beleven. Leuk om een keer te zien. Goed restaurant in de haven.

Ga niet naar grill restaurant Laptop Charca! Je betaalt hier 3,50 euro voor 1 kopje koffie wat niet te zuipen is!

Erg aangenaam

Hennie
    19-2-2017

Het plaatsje is een klein vissersdorp waar het toerisme nog geen hoogtij viert.

Mede daardoor beleef je het echte Spaanse leven nog meer, waardoor je je echt ver weg waant.

Met het openbaar vervoer kom je overal, het is vanuit deze plaats overal makkelijk te berijden.

Arguineguín scoort een 7,1 uit 10, op basis van 143 reviews