Reviews over Arguineguín

Fantastisch, prachtig uitzicht

Joan,
    9-12-2018

Alle kamers hebben prachtig uitzicht, hadden op balkon pas om 14.30 uur zon maar zwembad en strand vlakbij. Er verblijven hoofdzakelijk Scandinaviërs in dit hotel. Ontbijt is een aanrader! Goede busverbindingen. Weinig vertier voor kinderen. Kom heel graag terug!

het hotel verdiend een ster meer.

Petra,
    1-12-2018

Heel goed verzorgd 3sterren all inclusive hotel, ligt in een klein rustig plaatsje aan het water, weinig winkels in de nabije omgeving, je kunt de drukte op gaan zoeken met de plaatselijke bus, dan ben je in 25 min in het drukke Playa del Ingles en Maspalomas.

Fantastische vakantie!

Fam. den Hartog,
    1-12-2018

We hebben een geweldige vakantie gehad. De kamers waren recent gerenoveerd, dus we hebben echt geluk gehad. Mooie, grote kamers. Het personeel, dit is al meer geschreven, is inderdaad heel vriendelijk en behulpzaam. Er was één persoon in ons gezelschap met dieetwensen en hier is voortreffelijk op ingespeeld.

Hiervoor onze hartelijke dank!

Er zijn genoeg mogelijkheden om elke dag iets te ondernemen. Van wandelen langs de boulevard, met de bus naar Playa en omliggende plaatsen, tot de ferryboot naar Klein-Venetië. Kortom een aanrader!

Schitterend verblijf en altijd mooi weer..

Hans Geijtenbeek,
    1-12-2018

Voor de 23e keer hier geweest, behoort tot de top 10 in de wereld. Prachtige appartementen, schitterende omliggende tuinen, mooie zwembaden en eigen strand aan zee... voorzien van restaurants, bars en winkels, slenteren langs de eigen boulevard is heerlijk....

Ik kom hier zeker terug!

Carla,
    30-11-2018

Een heerlijk hotel met heel vriendelijk personeel, 1 nov, was ik jarig en stond er een fles bubbels en een mooi geschreven verjaardags kaart op tafel

We hadden een prachtige kamer met mooi uitzicht op zwembad en de zee

Ook hadden we heerlijk veel kastruimte en de WiFi was ook heel goed

Wij waren daar met helloween en het personeel zagen er allemaal heerlijk eng uit

Ook het eten was heel uitgebreid ,voor elk wat wils

Het zwembad was ook lekker op temperatuur

En dan ook nog het wellness centrum waar je gratis in mocht ,helemaal super

We hebben in Bull Dorado Beach& Spa 13 dagen fantastisch gehad!

Arguineguín scoort een 7,2 uit 10, op basis van 146 reviews