Sorteren

vakanties Puerto Rico

Reviews over Puerto Rico

13-11-2018

Super appartementencomplex.

Mooi en netjes onderhouden, kamers worden goed schoongemaakt. Eten en drinken elke dag wat anders, niks over te klagen, animatie was goed. Zwembad goed te doen. Kleine supermarkt aanwezig is niet te duur.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Staan voor je klaar.

Met onze huwelijksreis daar geweest en wil snel weer terug.

Je loopt de berg af en je kan naar 2 stranden.

Taxi terug naar complex is goed te doen en helemaal niet duur.

Een echte aanrader

Super.

13-11-2018

Het is een super all inclusief appartementencomplex. Kamers worden netjes schoon gemaakt. Zwembaden zijn prima. Eten is de eene dag wel goed en de andere dag wat minder. Ontbijt en lunch alles erbij dus super. Je loopt de berg naar onder en kan naar 2 stranden. Taxi niet duur is goed te doen op de terug weg naar het complex. Kleine goede supermarkt aanwezig niet te duur. Personeel is super en staat voor je klaar.

Absolute aanrader voor iedereen, of je nu met je partner gaat, met je gezin of een groep.

Voor Kids ook een ideaal complex.

Geweldig verblijf

11-11-2018

Geweldig verblijf gehad! Het hotel is erg schoon en heeft een goede locatie. Op loopafstand naar het strand en naar het stadje Puerto Rico. Eten is uitgebreid en goed verzorgd. Voor vragen kun je terecht bij de receptie waar ze zowel Spaans, Engels als Nederlands spreken. Dit hotel is zeker een aanrader

Een fantastische vakantie in een prima hotel !!

M. Hoekstra
    2-11-2018

Een prima hotel op een supermooie locatie !! All inclusive formule is erg goed, de hele dag kom je niks te kort en het eten is prima verzorgd ! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.. Zwembad en terrein zijn prima onderhouden, schoon en genoeg “badmeesters” voor het geval dat. Entertainment voor zoeel kimderen als volwassenen was er genoeg. Kamers (apartement idee) waren netjes, schoon maar sober.. het balkon was daarentegen enorm met een prachtig zeezicht vanaf de hoge rots waarol het hotel gebouwd is. Één minpuntje van bovenop een rots zitten, is dat je naar beneden moet voor het strand. Dat kan via 1500 traptreden of neem een taxi die je voor € 3,- naar het strand brengt.. wij gingen dus voor optie 2 na 1 keer de trappen afgedaald te zijn..

Ohh ja.. de Beddenrace ‘s ochtendvroeg om 7.30 uur vonden we wel bizar en vond ik een nadeel.

Maar verder een heerlijke vakantie gehad in een heerlijk hotel met supermooie stranden !!

Customer Service at Seravtur Puerto Azul, Directora de Calidad y Formación, 9-11-2018

Dear M. Hoekstra,

Thank you for this lovely review of your stay at Servatur Puerto Azul!

We cannot be happier to know that your experience at Servatur Puerto Azul was splendid and you enjoyed our food, and our views, among others. We are pretty proud after reading about our staff! They work hard to offer you the best experience in our hotel.

As you say, our location is high and our guest must take the stairs or a taxi to go to the beach, but not 1500 steps! (700).

Thank you for sharing with us your experience. We hope to receive you in a future again.

Kind regards,

Servatur Puerto Azul.

Fantastisch!

Caithlin Steigstra
    1-11-2018

Geweldige service, mooie en schone hotelkamers, leuke activiteiten, leuk eigen winkeltje die goed gevult is, 2 grote zwembaden, super lekker eten en bediening, op loop afstand een gezellig winkelcentrum, naar het strand of andere winkselcentrum goed te doen met een taxi, die snel worden geregeld door de receptie, en niet te vergeten een super mooi uitzicht!

Puerto Rico scoort een 7,6 uit 10, op basis van 412 reviews