Gran Canaria

All-inclusive Gran Canaria

Op vakantie naar een zonnig Spaans eiland zonder enige zorgen? Dan is een all-inclusive vakantie naar Gran Canaria perfect. Meteen in het hotel geniet je van de service en hoef je nergens meer aan te denken. Schuif bijvoorbeeld aan bij de buffetten, laat je aan tafel bedienen in de restaurants en haal de lekkerste drankjes aan de bar. Maar ook op het eiland is er genoeg te doen. Een azuurblauwe zee, mooie zandstranden, gezellige plaatsjes en mooie duinen wisselen elkaar af.

In de vele restaurantjes geniet je van de lekkerste Spaanse tapas of een glaasje Sangria. Of dans tot in de late uurtjes door tijdens het nachtleven. Een echte winkelliefhebber? Voor de grootste winkelketens van Gran Canaria ga je naar Playa del Inglés en Las Palmas. Ben je al overtuigd van een all-inclusive vakantie op Gran Canaria? Lees dan zeker mee en ontdek de populairste accommodaties.

Populaire all-inclusive accommodaties op Gran Canaria

Wanneer je kiest voor een all-inclusive vakantie op Gran Canaria heb je keuze uit veel verschillende populaire accommodaties. Kies jij voor een luxe hotel? Een hotel aan zee? Of een echt kinderhotel?

Bij Hotel H10 Playa Meloneras geniet je van een heerlijke zonvakantie direct aan zee. Met je voeten in het zand maak je de mooiste wandelingen. Of duik eens in het prachtige zeewater. Na een lange dag drink je een verfrissende cocktail aan de bar, haal je een ijsje of laat je je verwennen in het à la carte restaurant waar je door het vriendelijke personeel aan tafel wordt bediend.

Een keer wat anders dan een standaard hotel? Kies dan voor een all-inclusive vakantiepark op Gran Canaria. Bij Vakantiepark Parque Cristobal geniet je in alle rust van de heerlijke all-inclusive formule. Schuif aan bij het ontbijt-, lunch- of dinerbuffet of geniet van de snacks tussendoor. Monique schrijft: ‘Ondanks dat alle huisjes bezet waren, heerste er toch rust en was het ‘s nachts doodstil. Prachtige, ruime, nieuw ingerichte bungalows en goede bedden.’

Genieten van een gezellige all-inclusive vakantie op Gran Canaria doe je bij Hotel Gloria Palace San Agustin Thalasso. In dit hotel is er altijd wel iets te doen. Zo schrijft reviewer Monique: ‘Voor elke leeftijd hebben ze elke dag weer activiteiten op het programma staan! Zo is er voor adults veel te beleven en leer je andere gasten ook kennen.’ Terwijl de kinderen zich vermaken bij de animatie, drink jij een verfrissende verse smoothie aan de bar. Of kies je liever voor een cocktail? De keuze is aan jou.

Ben je al enthousiast geworden over een all-inclusive vakantie op Gran Canaria? Pak je zwemkleding en handdoeken in en kies jouw perfecte hotel. Bekijk hier het hele all-inclusive aanbod op Gran Canaria.

Bekijk alle accommodaties

accommodaties Gran Canaria met all inclusive

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Canaria voor je op een rij gezet:

Karins Choice
Karins Choice